L’onada de fred a la Comunitat només ha fet que començar

Tal com ha publicat este periòdic, l'hivern ja s'ha instal·lat de manera definitiva a les terres valencianes i durant els pròxims dies una onada de fred estarà present. Però, segons l'última predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) el pitjor d'esta onada encara no ha arribat. Així, les temperatures mínimes en la Comunitat han deixat esta nit registres com els 3 graus baix zero en Utiel, els dos graus en Castellfort o els zero graus en Pinos. En general, les temperatures mínimes no han canviat respecte a la jornada anterior en la província de Castelló, excepte en la localitat de Castelló on han pujat lleugerament i han arribat els set graus. 

 

En la província de València, el mercuri ha baixat lleugerament menys en la capital i en Manises on han pujat un o dos graus i han arribat als sis graus en la capital i als quatre en Manises. Quant a la província d'Alacant, ha hagut un lleuger ascens de les mínimes a Xàbia que han aconseguit els sis graus i en la capital cinc graus.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.