La Loteria Nacional reparteix el primer premi a València i Manises

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat. Les localitats agraciades han sigut València i Manises (L’Horta), on s’han venut dècims del número guanyador, 20.484, el qual té un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort s’ha repartit a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

Els reintegraments del sorteig d’aquest dijous han sigut el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, ha recaigut en el número 82.777. Aquest segon premi compta amb 60.000 euros per sèrie.

El primer premi d’aquest 17 de gener també ha sigut repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Segon premi de la Loteria Nacional el passat dissabte

Fa menys d’una setmana la sort somreia a la Comunitat. El segon premi del sorteig de la Loteria Nacional del dissabte 12 de gener va caure a València. El número afortunat amb aquest premi era el 55.778, que es va vendre a l’administració situada a València en el número 11 del carrer En Joan d’Àustria. El premi, dotat amb 250.000 euros a la sèrie, a banda de València també es va vendre a Lleida, Almería, Las Palmas, Madrid, Cadis, Navarra, Santa Cruz de Tenerife i Biscaia.

La sort més milionària va ser per al número 71.109, dotat amb el primer premi del sorteig, amb un premi especial de 15.000.000 d’euros i el primer premi amb 1.300.000 euros a la sèrie. L’especial va ser per a la fracció 3 de la sèrie 1. Els reintegraments van recaure en els números 9, 7 i 5.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.

El PP defén com a àmbit privat la votació de la confraria de Sagunt que exclou a les dones

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a rebutjar la participació de dones en les processons de Setmana Santa. El PP defén que és una decisió privada, mentres PSPV i Compromís la consideren un veto discriminatori.

Pérez Llorca demana resoldre l’exclusió de les dones en la Setmana Santa de Sagunt

Juanfran Pérez Llorca defén que l'exclusió de les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha de solucionar-se, apel·lant al diàleg i a la igualtat.