La Loteria Nacional reparteix el primer premi a València i Manises

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat. Les localitats agraciades han sigut València i Manises (L’Horta), on s’han venut dècims del número guanyador, 20.484, el qual té un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort s’ha repartit a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

Els reintegraments del sorteig d’aquest dijous han sigut el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, ha recaigut en el número 82.777. Aquest segon premi compta amb 60.000 euros per sèrie.

El primer premi d’aquest 17 de gener també ha sigut repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Segon premi de la Loteria Nacional el passat dissabte

Fa menys d’una setmana la sort somreia a la Comunitat. El segon premi del sorteig de la Loteria Nacional del dissabte 12 de gener va caure a València. El número afortunat amb aquest premi era el 55.778, que es va vendre a l’administració situada a València en el número 11 del carrer En Joan d’Àustria. El premi, dotat amb 250.000 euros a la sèrie, a banda de València també es va vendre a Lleida, Almería, Las Palmas, Madrid, Cadis, Navarra, Santa Cruz de Tenerife i Biscaia.

La sort més milionària va ser per al número 71.109, dotat amb el primer premi del sorteig, amb un premi especial de 15.000.000 d’euros i el primer premi amb 1.300.000 euros a la sèrie. L’especial va ser per a la fracció 3 de la sèrie 1. Els reintegraments van recaure en els números 9, 7 i 5.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.