La Loteria Nacional reparteix el primer premi a València i Manises

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat. Les localitats agraciades han sigut València i Manises (L’Horta), on s’han venut dècims del número guanyador, 20.484, el qual té un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort s’ha repartit a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

Els reintegraments del sorteig d’aquest dijous han sigut el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, ha recaigut en el número 82.777. Aquest segon premi compta amb 60.000 euros per sèrie.

El primer premi d’aquest 17 de gener també ha sigut repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Segon premi de la Loteria Nacional el passat dissabte

Fa menys d’una setmana la sort somreia a la Comunitat. El segon premi del sorteig de la Loteria Nacional del dissabte 12 de gener va caure a València. El número afortunat amb aquest premi era el 55.778, que es va vendre a l’administració situada a València en el número 11 del carrer En Joan d’Àustria. El premi, dotat amb 250.000 euros a la sèrie, a banda de València també es va vendre a Lleida, Almería, Las Palmas, Madrid, Cadis, Navarra, Santa Cruz de Tenerife i Biscaia.

La sort més milionària va ser per al número 71.109, dotat amb el primer premi del sorteig, amb un premi especial de 15.000.000 d’euros i el primer premi amb 1.300.000 euros a la sèrie. L’especial va ser per a la fracció 3 de la sèrie 1. Els reintegraments van recaure en els números 9, 7 i 5.

Últimes notícies

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.

Les infraccions penals baixen un 9 % a Torrevieja fins juliol però l’alcalde demana més agents

Les infraccions penals a Torrevieja han caigut un 9 % fins juliol de 2026 respecte a 2025, segons el Govern, però l’alcalde denuncia falta de guàrdies civils per a una població en creixement.

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.