La Loteria Nacional reparteix el primer premi a València i Manises

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat. Les localitats agraciades han sigut València i Manises (L’Horta), on s’han venut dècims del número guanyador, 20.484, el qual té un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort s’ha repartit a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

Els reintegraments del sorteig d’aquest dijous han sigut el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, ha recaigut en el número 82.777. Aquest segon premi compta amb 60.000 euros per sèrie.

El primer premi d’aquest 17 de gener també ha sigut repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Segon premi de la Loteria Nacional el passat dissabte

Fa menys d’una setmana la sort somreia a la Comunitat. El segon premi del sorteig de la Loteria Nacional del dissabte 12 de gener va caure a València. El número afortunat amb aquest premi era el 55.778, que es va vendre a l’administració situada a València en el número 11 del carrer En Joan d’Àustria. El premi, dotat amb 250.000 euros a la sèrie, a banda de València també es va vendre a Lleida, Almería, Las Palmas, Madrid, Cadis, Navarra, Santa Cruz de Tenerife i Biscaia.

La sort més milionària va ser per al número 71.109, dotat amb el primer premi del sorteig, amb un premi especial de 15.000.000 d’euros i el primer premi amb 1.300.000 euros a la sèrie. L’especial va ser per a la fracció 3 de la sèrie 1. Els reintegraments van recaure en els números 9, 7 i 5.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Losada i Romero sostenen al Llevant en un vibrant dol per la salvació davant l’Oviedo

El Llevant es va imposar 4-2 al Real Oviedo en un partit clau per la permanència, resolt amb els gols d'Iker Losada i Iván Romero després de malgastar un 2-0 inicial.

Carlos Espí firma un registre històric en el Llevant amb sis gols en quatre jornades

Carlos Espí, davanter de 20 anys del Llevant, s'ha convertit en el primer jugador del club a marcar sis gols en quatre partits seguits en Primera Divisió i ja és el màxim golejador granota en LaLiga EA Sports 2025-26.

Mor un home i un altre resulta ferit en una col·lisió frontal en la carretera de Alcoraya a Alacant

Un home de 52 anys ha mort i un altre de 24 ha resultat ferit per contusions després d'una col·lisió frontal entre dos cotxes en la carretera de Alcoraya, a Alacant.

Embention, la firma alacantina que impulsa el lliurament de paquets per drons de Amazon

Embention, companyia tecnològica d'Alacant especialitzada en sistemes de seguretat per a drons professionals, s'ha convertit en soci clau de Amazon Prevalga Air i accelera la seua expansió internacional amb seus als Estats Units i Emirats Àrabs.

Les Corts validaran les noves deduccions fiscals i afronten un ple d’alt contingut polític

Les Corts validaran dos decrets de noves deduccions fiscals en l'IRPF autonòmic i celebraran una sessió de control al president, al costat d'un ampli paquet d'iniciatives de tots els grups.

FGV i la UPV unixen forces per a restaurar dos tramvies històrics de València

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana i la Universitat Politècnica de València col·laboren en la restauració de dos tramvies de principis del segle XX, secundant-se en l'experiència prèvia d'FGV en conservació patrimonial.

L’Hospital d’Elx estrena control remot per a administrar quimioteràpia i immunoteràpia

L'Hospital General Universitari d'Elx ha implantat un sistema intel·ligent de monitoratge i control remot per a l'administració de quimioteràpia i immunoteràpia, que permet supervisar en temps real cada fase del tractament oncològic.

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.