La Loteria Nacional reparteix el primer premi a València i Manises

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat. Les localitats agraciades han sigut València i Manises (L’Horta), on s’han venut dècims del número guanyador, 20.484, el qual té un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort s’ha repartit a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

Els reintegraments del sorteig d’aquest dijous han sigut el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, ha recaigut en el número 82.777. Aquest segon premi compta amb 60.000 euros per sèrie.

El primer premi d’aquest 17 de gener també ha sigut repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Segon premi de la Loteria Nacional el passat dissabte

Fa menys d’una setmana la sort somreia a la Comunitat. El segon premi del sorteig de la Loteria Nacional del dissabte 12 de gener va caure a València. El número afortunat amb aquest premi era el 55.778, que es va vendre a l’administració situada a València en el número 11 del carrer En Joan d’Àustria. El premi, dotat amb 250.000 euros a la sèrie, a banda de València també es va vendre a Lleida, Almería, Las Palmas, Madrid, Cadis, Navarra, Santa Cruz de Tenerife i Biscaia.

La sort més milionària va ser per al número 71.109, dotat amb el primer premi del sorteig, amb un premi especial de 15.000.000 d’euros i el primer premi amb 1.300.000 euros a la sèrie. L’especial va ser per a la fracció 3 de la sèrie 1. Els reintegraments van recaure en els números 9, 7 i 5.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.