L’actor Luis Lorenzo i la seua parella ‘S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó’

‘Sálvame’ ha aconseguit uns àudios inèdits que van gravar els veïns de la tia d’Arancha Palomino, dona de l’actor Luis Lorenzo, arrestats pel presumpte assassinat a la tia d’ella per enverinament. Els únics que han pogut escoltar les proves han sigut els col·laboradors, les presentadores i l’advocada Montse Suárez.

Tenim en el nostre poder uns àudios inèdits, completament colpidors. En ells s’escolta a Arancha cridant a la seua tia per un assumpte de diners i que en la conversa també intervé Luis”, ha explicat Adela, que al costat de Terelu Campos han sigut les primeres a poder escoltar-los.

Lydia Lozano ha sigut la següent a posar-se els cascos per a poder sentir aquest àudio i ha fet la seua primera impressió: “M’he quedat impactada, no solament pels crits, sinó perquè estan tota l’estona parlant de diners, tirant-se en cara quantitats, és increïble, ací es veu que no hi havia una bona relació”.

Montse Suárez els escolta i decideix acudir a la Guàrdia Civil per a entregar-ho

L’advocada Montse Suárez, present en plató, ha volgut escoltar els àudios per a valorar el que s’ha de fer amb ells, com a programa i com a ciutadans: “Cal portar-ho, es veu a una dona en una indefensió emocionalment molt baixa, hi ha un colp en la taula, hi ha una elevació de to bastant incisiva, hi ha una humiliació i vexació que podria donar pistes”. I afig: “Hi ha uns retrets, és curiós, perquè a vegades el botxí es fa víctima per a obtindre un resultat”.

L’advocada ha assegurat que es va a la Guàrdia Civil per a presentar aquest àudio: “És molt important la data en la qual es grava, el context és important, em vaig cap allà”. El programa ha preparat un cotxe i un pendrive perquè Montse puga mostrar a la policia aquest àudio gravat pels veïns.

Futur judicial parella

L’advocada Montse Suárez ha explicat en ‘Sálvame’, que “estem davant un assassinat agreujat perquè hi ha traïdoria i un mòbil econòmic. S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó”. Sobre l’enverinament recalca que el mèdic forense ha determinat que la mort ha sigut violenta/homicida i que “l’enverinament ha sigut en dates eminentment pròximes a la mort”. El jutge estarà interessat a saber si hi ha hagut maltractament psicològic, diu Montse, ja que, “seria una premeditació de l’acció posterior”.

Tots es pregunten per què no es troba a la presó preventiva davant les proves existents. L’advocada recalca que no és tan fàcil que algú ingresse a la presó, “es pot decretar aqueixa presó quan hi ha risc de fugida o quan hi ha risc de destrucció de proves. Aquesta jutge ho ha fet perfecte, ha retingut els diners perquè no els adjudiquen l’herència i ha entrat en el domicili a recaptar uns pots estranyíssim”.

Primeres declaracions de Luis Lorenzo i Arancha

Luis Lorenzo i Arancha es pronuncien sobre el succés que els incrimina en la mort d’una octogenària, tia d’ella. Tots dos defensen la seua innocència i es comprometen a col·laborar en tot moment amb la justícia.

Les càmeres capten en ple carrer a l’actor i Luis Lorenzo no tenen cap problema a prestar unes declaracions: «Tant la meua dona com jo, som completament innocents, confiem plenament en el treball que està realitzant la justícia i demane respecte a tots els mitjans per un dret constitucional que és la presumpció d’innocència«.

«Estic absolutament convençut que això quedarà aclarit i l’única cosa que desitge és que se solucione al més prompte possible«, matisa l’actor. D’altra banda, Luis Lorenzo vol buidar qualsevol tipus de dubte: «Qualsevol mesura que siga necessària per a aclarir tot això, es prendrà«.

Arancha, dona de Luis Lorenzo: «Hi havia una persona que cuidava 24 hores de la meua tia«

La dona de Luis Lorenzo apareix davant les càmeres i es mostra visiblement emocionada en parlar del polèmic cas: «Quan eres innocent i et veus en una situació així, com pots estar?«. Després, Arancha afig de manera categòrica: «Tot el que s’està filtrant mediàticament és fals, s’acreditarà documentalment, apel·le a la presumpció d’innocència«

«Confie plenament en la justícia i la meua única intenció és prestar la màxima col·laboració per a esclarir aquesta situació com més prompte millor«, diu la dona de Luis Lorenzo. Finalment, sobre la mort del seu familiar, Arancha acaba sentenciant: «El meu marit i jo tenim la consciència absolutament tranquil·la, hi havia una persona encarregada de la cura de la meua tia, contractada 24 hores per si ocorreguera alguna cosa«.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.