L’actor Luis Lorenzo i la seua parella ‘S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó’

‘Sálvame’ ha aconseguit uns àudios inèdits que van gravar els veïns de la tia d’Arancha Palomino, dona de l’actor Luis Lorenzo, arrestats pel presumpte assassinat a la tia d’ella per enverinament. Els únics que han pogut escoltar les proves han sigut els col·laboradors, les presentadores i l’advocada Montse Suárez.

Tenim en el nostre poder uns àudios inèdits, completament colpidors. En ells s’escolta a Arancha cridant a la seua tia per un assumpte de diners i que en la conversa també intervé Luis”, ha explicat Adela, que al costat de Terelu Campos han sigut les primeres a poder escoltar-los.

Lydia Lozano ha sigut la següent a posar-se els cascos per a poder sentir aquest àudio i ha fet la seua primera impressió: “M’he quedat impactada, no solament pels crits, sinó perquè estan tota l’estona parlant de diners, tirant-se en cara quantitats, és increïble, ací es veu que no hi havia una bona relació”.

Montse Suárez els escolta i decideix acudir a la Guàrdia Civil per a entregar-ho

L’advocada Montse Suárez, present en plató, ha volgut escoltar els àudios per a valorar el que s’ha de fer amb ells, com a programa i com a ciutadans: “Cal portar-ho, es veu a una dona en una indefensió emocionalment molt baixa, hi ha un colp en la taula, hi ha una elevació de to bastant incisiva, hi ha una humiliació i vexació que podria donar pistes”. I afig: “Hi ha uns retrets, és curiós, perquè a vegades el botxí es fa víctima per a obtindre un resultat”.

L’advocada ha assegurat que es va a la Guàrdia Civil per a presentar aquest àudio: “És molt important la data en la qual es grava, el context és important, em vaig cap allà”. El programa ha preparat un cotxe i un pendrive perquè Montse puga mostrar a la policia aquest àudio gravat pels veïns.

Futur judicial parella

L’advocada Montse Suárez ha explicat en ‘Sálvame’, que “estem davant un assassinat agreujat perquè hi ha traïdoria i un mòbil econòmic. S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó”. Sobre l’enverinament recalca que el mèdic forense ha determinat que la mort ha sigut violenta/homicida i que “l’enverinament ha sigut en dates eminentment pròximes a la mort”. El jutge estarà interessat a saber si hi ha hagut maltractament psicològic, diu Montse, ja que, “seria una premeditació de l’acció posterior”.

Tots es pregunten per què no es troba a la presó preventiva davant les proves existents. L’advocada recalca que no és tan fàcil que algú ingresse a la presó, “es pot decretar aqueixa presó quan hi ha risc de fugida o quan hi ha risc de destrucció de proves. Aquesta jutge ho ha fet perfecte, ha retingut els diners perquè no els adjudiquen l’herència i ha entrat en el domicili a recaptar uns pots estranyíssim”.

Primeres declaracions de Luis Lorenzo i Arancha

Luis Lorenzo i Arancha es pronuncien sobre el succés que els incrimina en la mort d’una octogenària, tia d’ella. Tots dos defensen la seua innocència i es comprometen a col·laborar en tot moment amb la justícia.

Les càmeres capten en ple carrer a l’actor i Luis Lorenzo no tenen cap problema a prestar unes declaracions: «Tant la meua dona com jo, som completament innocents, confiem plenament en el treball que està realitzant la justícia i demane respecte a tots els mitjans per un dret constitucional que és la presumpció d’innocència«.

«Estic absolutament convençut que això quedarà aclarit i l’única cosa que desitge és que se solucione al més prompte possible«, matisa l’actor. D’altra banda, Luis Lorenzo vol buidar qualsevol tipus de dubte: «Qualsevol mesura que siga necessària per a aclarir tot això, es prendrà«.

Arancha, dona de Luis Lorenzo: «Hi havia una persona que cuidava 24 hores de la meua tia«

La dona de Luis Lorenzo apareix davant les càmeres i es mostra visiblement emocionada en parlar del polèmic cas: «Quan eres innocent i et veus en una situació així, com pots estar?«. Després, Arancha afig de manera categòrica: «Tot el que s’està filtrant mediàticament és fals, s’acreditarà documentalment, apel·le a la presumpció d’innocència«

«Confie plenament en la justícia i la meua única intenció és prestar la màxima col·laboració per a esclarir aquesta situació com més prompte millor«, diu la dona de Luis Lorenzo. Finalment, sobre la mort del seu familiar, Arancha acaba sentenciant: «El meu marit i jo tenim la consciència absolutament tranquil·la, hi havia una persona encarregada de la cura de la meua tia, contractada 24 hores per si ocorreguera alguna cosa«.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.