12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

L’actor Luis Lorenzo i la seua parella ‘S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó’

‘Sálvame’ ha aconseguit uns àudios inèdits que van gravar els veïns de la tia d’Arancha Palomino, dona de l’actor Luis Lorenzo, arrestats pel presumpte assassinat a la tia d’ella per enverinament. Els únics que han pogut escoltar les proves han sigut els col·laboradors, les presentadores i l’advocada Montse Suárez.

Tenim en el nostre poder uns àudios inèdits, completament colpidors. En ells s’escolta a Arancha cridant a la seua tia per un assumpte de diners i que en la conversa també intervé Luis”, ha explicat Adela, que al costat de Terelu Campos han sigut les primeres a poder escoltar-los.

Lydia Lozano ha sigut la següent a posar-se els cascos per a poder sentir aquest àudio i ha fet la seua primera impressió: “M’he quedat impactada, no solament pels crits, sinó perquè estan tota l’estona parlant de diners, tirant-se en cara quantitats, és increïble, ací es veu que no hi havia una bona relació”.

Montse Suárez els escolta i decideix acudir a la Guàrdia Civil per a entregar-ho

L’advocada Montse Suárez, present en plató, ha volgut escoltar els àudios per a valorar el que s’ha de fer amb ells, com a programa i com a ciutadans: “Cal portar-ho, es veu a una dona en una indefensió emocionalment molt baixa, hi ha un colp en la taula, hi ha una elevació de to bastant incisiva, hi ha una humiliació i vexació que podria donar pistes”. I afig: “Hi ha uns retrets, és curiós, perquè a vegades el botxí es fa víctima per a obtindre un resultat”.

L’advocada ha assegurat que es va a la Guàrdia Civil per a presentar aquest àudio: “És molt important la data en la qual es grava, el context és important, em vaig cap allà”. El programa ha preparat un cotxe i un pendrive perquè Montse puga mostrar a la policia aquest àudio gravat pels veïns.

Futur judicial parella

L’advocada Montse Suárez ha explicat en ‘Sálvame’, que “estem davant un assassinat agreujat perquè hi ha traïdoria i un mòbil econòmic. S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó”. Sobre l’enverinament recalca que el mèdic forense ha determinat que la mort ha sigut violenta/homicida i que “l’enverinament ha sigut en dates eminentment pròximes a la mort”. El jutge estarà interessat a saber si hi ha hagut maltractament psicològic, diu Montse, ja que, “seria una premeditació de l’acció posterior”.

Tots es pregunten per què no es troba a la presó preventiva davant les proves existents. L’advocada recalca que no és tan fàcil que algú ingresse a la presó, “es pot decretar aqueixa presó quan hi ha risc de fugida o quan hi ha risc de destrucció de proves. Aquesta jutge ho ha fet perfecte, ha retingut els diners perquè no els adjudiquen l’herència i ha entrat en el domicili a recaptar uns pots estranyíssim”.

Primeres declaracions de Luis Lorenzo i Arancha

Luis Lorenzo i Arancha es pronuncien sobre el succés que els incrimina en la mort d’una octogenària, tia d’ella. Tots dos defensen la seua innocència i es comprometen a col·laborar en tot moment amb la justícia.

Les càmeres capten en ple carrer a l’actor i Luis Lorenzo no tenen cap problema a prestar unes declaracions: “Tant la meua dona com jo, som completament innocents, confiem plenament en el treball que està realitzant la justícia i demane respecte a tots els mitjans per un dret constitucional que és la presumpció d’innocència“.

Estic absolutament convençut que això quedarà aclarit i l’única cosa que desitge és que se solucione al més prompte possible“, matisa l’actor. D’altra banda, Luis Lorenzo vol buidar qualsevol tipus de dubte: “Qualsevol mesura que siga necessària per a aclarir tot això, es prendrà“.

Arancha, dona de Luis Lorenzo: “Hi havia una persona que cuidava 24 hores de la meua tia

La dona de Luis Lorenzo apareix davant les càmeres i es mostra visiblement emocionada en parlar del polèmic cas: “Quan eres innocent i et veus en una situació així, com pots estar?“. Després, Arancha afig de manera categòrica: “Tot el que s’està filtrant mediàticament és fals, s’acreditarà documentalment, apel·le a la presumpció d’innocència

Confie plenament en la justícia i la meua única intenció és prestar la màxima col·laboració per a esclarir aquesta situació com més prompte millor“, diu la dona de Luis Lorenzo. Finalment, sobre la mort del seu familiar, Arancha acaba sentenciant: “El meu marit i jo tenim la consciència absolutament tranquil·la, hi havia una persona encarregada de la cura de la meua tia, contractada 24 hores per si ocorreguera alguna cosa“.

Últimes notícies

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.