L’actor Luis Lorenzo i la seua parella ‘S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó’

‘Sálvame’ ha aconseguit uns àudios inèdits que van gravar els veïns de la tia d’Arancha Palomino, dona de l’actor Luis Lorenzo, arrestats pel presumpte assassinat a la tia d’ella per enverinament. Els únics que han pogut escoltar les proves han sigut els col·laboradors, les presentadores i l’advocada Montse Suárez.

Tenim en el nostre poder uns àudios inèdits, completament colpidors. En ells s’escolta a Arancha cridant a la seua tia per un assumpte de diners i que en la conversa també intervé Luis”, ha explicat Adela, que al costat de Terelu Campos han sigut les primeres a poder escoltar-los.

Lydia Lozano ha sigut la següent a posar-se els cascos per a poder sentir aquest àudio i ha fet la seua primera impressió: “M’he quedat impactada, no solament pels crits, sinó perquè estan tota l’estona parlant de diners, tirant-se en cara quantitats, és increïble, ací es veu que no hi havia una bona relació”.

Montse Suárez els escolta i decideix acudir a la Guàrdia Civil per a entregar-ho

L’advocada Montse Suárez, present en plató, ha volgut escoltar els àudios per a valorar el que s’ha de fer amb ells, com a programa i com a ciutadans: “Cal portar-ho, es veu a una dona en una indefensió emocionalment molt baixa, hi ha un colp en la taula, hi ha una elevació de to bastant incisiva, hi ha una humiliació i vexació que podria donar pistes”. I afig: “Hi ha uns retrets, és curiós, perquè a vegades el botxí es fa víctima per a obtindre un resultat”.

L’advocada ha assegurat que es va a la Guàrdia Civil per a presentar aquest àudio: “És molt important la data en la qual es grava, el context és important, em vaig cap allà”. El programa ha preparat un cotxe i un pendrive perquè Montse puga mostrar a la policia aquest àudio gravat pels veïns.

Futur judicial parella

L’advocada Montse Suárez ha explicat en ‘Sálvame’, que “estem davant un assassinat agreujat perquè hi ha traïdoria i un mòbil econòmic. S’enfronten a penes de fins a 25 anys de presó”. Sobre l’enverinament recalca que el mèdic forense ha determinat que la mort ha sigut violenta/homicida i que “l’enverinament ha sigut en dates eminentment pròximes a la mort”. El jutge estarà interessat a saber si hi ha hagut maltractament psicològic, diu Montse, ja que, “seria una premeditació de l’acció posterior”.

Tots es pregunten per què no es troba a la presó preventiva davant les proves existents. L’advocada recalca que no és tan fàcil que algú ingresse a la presó, “es pot decretar aqueixa presó quan hi ha risc de fugida o quan hi ha risc de destrucció de proves. Aquesta jutge ho ha fet perfecte, ha retingut els diners perquè no els adjudiquen l’herència i ha entrat en el domicili a recaptar uns pots estranyíssim”.

Primeres declaracions de Luis Lorenzo i Arancha

Luis Lorenzo i Arancha es pronuncien sobre el succés que els incrimina en la mort d’una octogenària, tia d’ella. Tots dos defensen la seua innocència i es comprometen a col·laborar en tot moment amb la justícia.

Les càmeres capten en ple carrer a l’actor i Luis Lorenzo no tenen cap problema a prestar unes declaracions: «Tant la meua dona com jo, som completament innocents, confiem plenament en el treball que està realitzant la justícia i demane respecte a tots els mitjans per un dret constitucional que és la presumpció d’innocència«.

«Estic absolutament convençut que això quedarà aclarit i l’única cosa que desitge és que se solucione al més prompte possible«, matisa l’actor. D’altra banda, Luis Lorenzo vol buidar qualsevol tipus de dubte: «Qualsevol mesura que siga necessària per a aclarir tot això, es prendrà«.

Arancha, dona de Luis Lorenzo: «Hi havia una persona que cuidava 24 hores de la meua tia«

La dona de Luis Lorenzo apareix davant les càmeres i es mostra visiblement emocionada en parlar del polèmic cas: «Quan eres innocent i et veus en una situació així, com pots estar?«. Després, Arancha afig de manera categòrica: «Tot el que s’està filtrant mediàticament és fals, s’acreditarà documentalment, apel·le a la presumpció d’innocència«

«Confie plenament en la justícia i la meua única intenció és prestar la màxima col·laboració per a esclarir aquesta situació com més prompte millor«, diu la dona de Luis Lorenzo. Finalment, sobre la mort del seu familiar, Arancha acaba sentenciant: «El meu marit i jo tenim la consciència absolutament tranquil·la, hi havia una persona encarregada de la cura de la meua tia, contractada 24 hores per si ocorreguera alguna cosa«.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.