11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Madeleine McCann podria estar viva, tancada en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra | cedida

 

Quan falten pocs mesos perquè es complisca el dotze aniversari de la seua desaparició, continuen apareixent noves informacions sobre el cas de la xicoteta Madeleine McCann. David Edgar, un investigador privat que va treballar 3 anys, afirma que el més probable és que Maddie estiga «captiva, possiblement en una cel·la o una masmorra subterrània».

 

David Edgar, que ja va defensar que la xiqueta britànica mai havia eixit de Portugal, ha assegurat al ‘Daily Mirror’ que la xicoteta Madeleine va ser segrestada el 2007 en un hotel de la localitat de Praia da Luz. En aquesta línia, aleshores, el mateix Edgar assegura que la menuda continuaria al país lusità amb «una identitat falsa». L’investigador confia que, tot i el temps que ha passat, la filla de Gerry i Kate McCann «continua viva», ja que mentre «no es trobe un cos encara hi ha esperança». 

 

Segrestada per una organització d’explotació infantil

La seua teoria sobre la seua desaparició és que la xiqueta, que actualment tindria uns 15 anys, va ser víctima d’una organització dedicada a «l’explotació sexual de menors». Segons David Edgar, Madeleine estaria vivint amb el seu segrestador en una casa allunyada, i segurament baix terra, de la regió de l’Algarve on se la va perdre de vista.

 

Una de les afirmacions que ha fet David Edgar és que el segrestador va d’haver de «confiar en alguna altra persona» que segurament l’haja estat protegint durant aquests anys. Té la certesa que existix algú a Portugal «amb uns amplis coneixements d’on és i que va passar». Aquesta o aquestes persones podrien estar a punt de revelar noves dades o podria ser que ja ho hagueren fet.

 

Scotland Yard treballa amb dos línies d’investigació

Fa només dos dies que la policia britànica va confirmar que treballa amb «dos línies d’investigació específiques i actives» que han de ser investigades, de les quals, però, no van donar cap detall. Els pares de Madeleine es van mostrar «molt animats» en rebre la notícia.  

 

Els investigadors tenen «confiança i esperança en obtenir un resultat» positiu després de més d’onze anys de treballs policials i una inversió del govern britànic d’11,75 milions de lliures. En aquest sentit, el ministeri de l’Interior havia anunciat que incrementaria en unes 150.000 lliures addicions el fons destinat a aquest cas.  

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.