Madeleine McCann podria estar viva, tancada en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra | cedida

 

Quan falten pocs mesos perquè es complisca el dotze aniversari de la seua desaparició, continuen apareixent noves informacions sobre el cas de la xicoteta Madeleine McCann. David Edgar, un investigador privat que va treballar 3 anys, afirma que el més probable és que Maddie estiga «captiva, possiblement en una cel·la o una masmorra subterrània».

 

David Edgar, que ja va defensar que la xiqueta britànica mai havia eixit de Portugal, ha assegurat al ‘Daily Mirror’ que la xicoteta Madeleine va ser segrestada el 2007 en un hotel de la localitat de Praia da Luz. En aquesta línia, aleshores, el mateix Edgar assegura que la menuda continuaria al país lusità amb «una identitat falsa». L’investigador confia que, tot i el temps que ha passat, la filla de Gerry i Kate McCann «continua viva», ja que mentre «no es trobe un cos encara hi ha esperança». 

 

Segrestada per una organització d’explotació infantil

La seua teoria sobre la seua desaparició és que la xiqueta, que actualment tindria uns 15 anys, va ser víctima d’una organització dedicada a «l’explotació sexual de menors». Segons David Edgar, Madeleine estaria vivint amb el seu segrestador en una casa allunyada, i segurament baix terra, de la regió de l’Algarve on se la va perdre de vista.

 

Una de les afirmacions que ha fet David Edgar és que el segrestador va d’haver de «confiar en alguna altra persona» que segurament l’haja estat protegint durant aquests anys. Té la certesa que existix algú a Portugal «amb uns amplis coneixements d’on és i que va passar». Aquesta o aquestes persones podrien estar a punt de revelar noves dades o podria ser que ja ho hagueren fet.

 

Scotland Yard treballa amb dos línies d’investigació

Fa només dos dies que la policia britànica va confirmar que treballa amb «dos línies d’investigació específiques i actives» que han de ser investigades, de les quals, però, no van donar cap detall. Els pares de Madeleine es van mostrar «molt animats» en rebre la notícia.  

 

Els investigadors tenen «confiança i esperança en obtenir un resultat» positiu després de més d’onze anys de treballs policials i una inversió del govern britànic d’11,75 milions de lliures. En aquest sentit, el ministeri de l’Interior havia anunciat que incrementaria en unes 150.000 lliures addicions el fons destinat a aquest cas.  

Últimes notícies

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.