11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Madeleine McCann podria estar viva, tancada en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra | cedida

 

Quan falten pocs mesos perquè es complisca el dotze aniversari de la seua desaparició, continuen apareixent noves informacions sobre el cas de la xicoteta Madeleine McCann. David Edgar, un investigador privat que va treballar 3 anys, afirma que el més probable és que Maddie estiga «captiva, possiblement en una cel·la o una masmorra subterrània».

 

David Edgar, que ja va defensar que la xiqueta britànica mai havia eixit de Portugal, ha assegurat al ‘Daily Mirror’ que la xicoteta Madeleine va ser segrestada el 2007 en un hotel de la localitat de Praia da Luz. En aquesta línia, aleshores, el mateix Edgar assegura que la menuda continuaria al país lusità amb «una identitat falsa». L’investigador confia que, tot i el temps que ha passat, la filla de Gerry i Kate McCann «continua viva», ja que mentre «no es trobe un cos encara hi ha esperança». 

 

Segrestada per una organització d’explotació infantil

La seua teoria sobre la seua desaparició és que la xiqueta, que actualment tindria uns 15 anys, va ser víctima d’una organització dedicada a «l’explotació sexual de menors». Segons David Edgar, Madeleine estaria vivint amb el seu segrestador en una casa allunyada, i segurament baix terra, de la regió de l’Algarve on se la va perdre de vista.

 

Una de les afirmacions que ha fet David Edgar és que el segrestador va d’haver de «confiar en alguna altra persona» que segurament l’haja estat protegint durant aquests anys. Té la certesa que existix algú a Portugal «amb uns amplis coneixements d’on és i que va passar». Aquesta o aquestes persones podrien estar a punt de revelar noves dades o podria ser que ja ho hagueren fet.

 

Scotland Yard treballa amb dos línies d’investigació

Fa només dos dies que la policia britànica va confirmar que treballa amb «dos línies d’investigació específiques i actives» que han de ser investigades, de les quals, però, no van donar cap detall. Els pares de Madeleine es van mostrar «molt animats» en rebre la notícia.  

 

Els investigadors tenen «confiança i esperança en obtenir un resultat» positiu després de més d’onze anys de treballs policials i una inversió del govern britànic d’11,75 milions de lliures. En aquest sentit, el ministeri de l’Interior havia anunciat que incrementaria en unes 150.000 lliures addicions el fons destinat a aquest cas.  

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.