Madeleine McCann podria estar viva, tancada en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra | cedida

 

Quan falten pocs mesos perquè es complisca el dotze aniversari de la seua desaparició, continuen apareixent noves informacions sobre el cas de la xicoteta Madeleine McCann. David Edgar, un investigador privat que va treballar 3 anys, afirma que el més probable és que Maddie estiga «captiva, possiblement en una cel·la o una masmorra subterrània».

 

David Edgar, que ja va defensar que la xiqueta britànica mai havia eixit de Portugal, ha assegurat al ‘Daily Mirror’ que la xicoteta Madeleine va ser segrestada el 2007 en un hotel de la localitat de Praia da Luz. En aquesta línia, aleshores, el mateix Edgar assegura que la menuda continuaria al país lusità amb «una identitat falsa». L’investigador confia que, tot i el temps que ha passat, la filla de Gerry i Kate McCann «continua viva», ja que mentre «no es trobe un cos encara hi ha esperança». 

 

Segrestada per una organització d’explotació infantil

La seua teoria sobre la seua desaparició és que la xiqueta, que actualment tindria uns 15 anys, va ser víctima d’una organització dedicada a «l’explotació sexual de menors». Segons David Edgar, Madeleine estaria vivint amb el seu segrestador en una casa allunyada, i segurament baix terra, de la regió de l’Algarve on se la va perdre de vista.

 

Una de les afirmacions que ha fet David Edgar és que el segrestador va d’haver de «confiar en alguna altra persona» que segurament l’haja estat protegint durant aquests anys. Té la certesa que existix algú a Portugal «amb uns amplis coneixements d’on és i que va passar». Aquesta o aquestes persones podrien estar a punt de revelar noves dades o podria ser que ja ho hagueren fet.

 

Scotland Yard treballa amb dos línies d’investigació

Fa només dos dies que la policia britànica va confirmar que treballa amb «dos línies d’investigació específiques i actives» que han de ser investigades, de les quals, però, no van donar cap detall. Els pares de Madeleine es van mostrar «molt animats» en rebre la notícia.  

 

Els investigadors tenen «confiança i esperança en obtenir un resultat» positiu després de més d’onze anys de treballs policials i una inversió del govern britànic d’11,75 milions de lliures. En aquest sentit, el ministeri de l’Interior havia anunciat que incrementaria en unes 150.000 lliures addicions el fons destinat a aquest cas.  

Últimes notícies

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.