Madeleine McCann podria estar viva, tancada en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra

La petita Madeleine McCann podria haver estat retinguda en una masmorra | cedida

 

Quan falten pocs mesos perquè es complisca el dotze aniversari de la seua desaparició, continuen apareixent noves informacions sobre el cas de la xicoteta Madeleine McCann. David Edgar, un investigador privat que va treballar 3 anys, afirma que el més probable és que Maddie estiga «captiva, possiblement en una cel·la o una masmorra subterrània».

 

David Edgar, que ja va defensar que la xiqueta britànica mai havia eixit de Portugal, ha assegurat al ‘Daily Mirror’ que la xicoteta Madeleine va ser segrestada el 2007 en un hotel de la localitat de Praia da Luz. En aquesta línia, aleshores, el mateix Edgar assegura que la menuda continuaria al país lusità amb «una identitat falsa». L’investigador confia que, tot i el temps que ha passat, la filla de Gerry i Kate McCann «continua viva», ja que mentre «no es trobe un cos encara hi ha esperança». 

 

Segrestada per una organització d’explotació infantil

La seua teoria sobre la seua desaparició és que la xiqueta, que actualment tindria uns 15 anys, va ser víctima d’una organització dedicada a «l’explotació sexual de menors». Segons David Edgar, Madeleine estaria vivint amb el seu segrestador en una casa allunyada, i segurament baix terra, de la regió de l’Algarve on se la va perdre de vista.

 

Una de les afirmacions que ha fet David Edgar és que el segrestador va d’haver de «confiar en alguna altra persona» que segurament l’haja estat protegint durant aquests anys. Té la certesa que existix algú a Portugal «amb uns amplis coneixements d’on és i que va passar». Aquesta o aquestes persones podrien estar a punt de revelar noves dades o podria ser que ja ho hagueren fet.

 

Scotland Yard treballa amb dos línies d’investigació

Fa només dos dies que la policia britànica va confirmar que treballa amb «dos línies d’investigació específiques i actives» que han de ser investigades, de les quals, però, no van donar cap detall. Els pares de Madeleine es van mostrar «molt animats» en rebre la notícia.  

 

Els investigadors tenen «confiança i esperança en obtenir un resultat» positiu després de més d’onze anys de treballs policials i una inversió del govern britànic d’11,75 milions de lliures. En aquest sentit, el ministeri de l’Interior havia anunciat que incrementaria en unes 150.000 lliures addicions el fons destinat a aquest cas.  

Últimes notícies

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.