Una mare detinguda per amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de València a una dona de 40 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys. Els policies s’han desplaçat fins al lloc dels fets després que el seu germà major, de 16 anys, acudira a una comissaria per a advertir del succeït. Finalment, els dos menors han quedat a càrrec de son pare.

 

Els fets han passat cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan el germà major ha rebut un missatge de la víctima que deia: «Mamà m’ha amenaçat amb un ganivet», enviant-li posteriorment un vídeo amb sang. 

 

En este context, espantat pel succeït, el germà ha anat fins a les dependències policials per a informar dels fets esdevinguts en sa casa. Ràpidament una patrulla ha anat a casa de la família per a localitzar al menor que ha confirmat el succés. La víctima ha informat els agents que sa mare estava molt alterada i que li havia propinat galtades i un colp en el costat. A demés, ha indicat que en un moment de l’agressió, sa mare ha agafat un ganivet i li l’ha posat en el coll. 

 

D’altra banda, els policies s’han entrevistat amb la mare que els ha dit que el menor li havia agredit, iniciant-se una discussió perquè este volia anar-se’n amb son pare, que té una ordre d’allunyament sobre ella. Finalment, els agents després de fer comprovacions, l’han detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada ha passat a disposició judicial i els germans han sigut entregats a son pare.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.