Una mare detinguda per amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de València a una dona de 40 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys. Els policies s’han desplaçat fins al lloc dels fets després que el seu germà major, de 16 anys, acudira a una comissaria per a advertir del succeït. Finalment, els dos menors han quedat a càrrec de son pare.

 

Els fets han passat cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan el germà major ha rebut un missatge de la víctima que deia: «Mamà m’ha amenaçat amb un ganivet», enviant-li posteriorment un vídeo amb sang. 

 

En este context, espantat pel succeït, el germà ha anat fins a les dependències policials per a informar dels fets esdevinguts en sa casa. Ràpidament una patrulla ha anat a casa de la família per a localitzar al menor que ha confirmat el succés. La víctima ha informat els agents que sa mare estava molt alterada i que li havia propinat galtades i un colp en el costat. A demés, ha indicat que en un moment de l’agressió, sa mare ha agafat un ganivet i li l’ha posat en el coll. 

 

D’altra banda, els policies s’han entrevistat amb la mare que els ha dit que el menor li havia agredit, iniciant-se una discussió perquè este volia anar-se’n amb son pare, que té una ordre d’allunyament sobre ella. Finalment, els agents després de fer comprovacions, l’han detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada ha passat a disposició judicial i els germans han sigut entregats a son pare.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.