Una mare detinguda per amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de València a una dona de 40 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys. Els policies s’han desplaçat fins al lloc dels fets després que el seu germà major, de 16 anys, acudira a una comissaria per a advertir del succeït. Finalment, els dos menors han quedat a càrrec de son pare.

 

Els fets han passat cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan el germà major ha rebut un missatge de la víctima que deia: «Mamà m’ha amenaçat amb un ganivet», enviant-li posteriorment un vídeo amb sang. 

 

En este context, espantat pel succeït, el germà ha anat fins a les dependències policials per a informar dels fets esdevinguts en sa casa. Ràpidament una patrulla ha anat a casa de la família per a localitzar al menor que ha confirmat el succés. La víctima ha informat els agents que sa mare estava molt alterada i que li havia propinat galtades i un colp en el costat. A demés, ha indicat que en un moment de l’agressió, sa mare ha agafat un ganivet i li l’ha posat en el coll. 

 

D’altra banda, els policies s’han entrevistat amb la mare que els ha dit que el menor li havia agredit, iniciant-se una discussió perquè este volia anar-se’n amb son pare, que té una ordre d’allunyament sobre ella. Finalment, els agents després de fer comprovacions, l’han detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada ha passat a disposició judicial i els germans han sigut entregats a son pare.

Últimes notícies

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.