Una mare detinguda per amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de València a una dona de 40 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys. Els policies s’han desplaçat fins al lloc dels fets després que el seu germà major, de 16 anys, acudira a una comissaria per a advertir del succeït. Finalment, els dos menors han quedat a càrrec de son pare.

 

Els fets han passat cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan el germà major ha rebut un missatge de la víctima que deia: «Mamà m’ha amenaçat amb un ganivet», enviant-li posteriorment un vídeo amb sang. 

 

En este context, espantat pel succeït, el germà ha anat fins a les dependències policials per a informar dels fets esdevinguts en sa casa. Ràpidament una patrulla ha anat a casa de la família per a localitzar al menor que ha confirmat el succés. La víctima ha informat els agents que sa mare estava molt alterada i que li havia propinat galtades i un colp en el costat. A demés, ha indicat que en un moment de l’agressió, sa mare ha agafat un ganivet i li l’ha posat en el coll. 

 

D’altra banda, els policies s’han entrevistat amb la mare que els ha dit que el menor li havia agredit, iniciant-se una discussió perquè este volia anar-se’n amb son pare, que té una ordre d’allunyament sobre ella. Finalment, els agents després de fer comprovacions, l’han detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada ha passat a disposició judicial i els germans han sigut entregats a son pare.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.