Una mare detinguda per amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una casa de València a una dona de 40 anys com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després d’amenaçar amb un ganivet al seu fill de 10 anys. Els policies s’han desplaçat fins al lloc dels fets després que el seu germà major, de 16 anys, acudira a una comissaria per a advertir del succeït. Finalment, els dos menors han quedat a càrrec de son pare.

 

Els fets han passat cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan el germà major ha rebut un missatge de la víctima que deia: «Mamà m’ha amenaçat amb un ganivet», enviant-li posteriorment un vídeo amb sang. 

 

En este context, espantat pel succeït, el germà ha anat fins a les dependències policials per a informar dels fets esdevinguts en sa casa. Ràpidament una patrulla ha anat a casa de la família per a localitzar al menor que ha confirmat el succés. La víctima ha informat els agents que sa mare estava molt alterada i que li havia propinat galtades i un colp en el costat. A demés, ha indicat que en un moment de l’agressió, sa mare ha agafat un ganivet i li l’ha posat en el coll. 

 

D’altra banda, els policies s’han entrevistat amb la mare que els ha dit que el menor li havia agredit, iniciant-se una discussió perquè este volia anar-se’n amb son pare, que té una ordre d’allunyament sobre ella. Finalment, els agents després de fer comprovacions, l’han detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestada ha passat a disposició judicial i els germans han sigut entregats a son pare.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.