17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La mare de Diana Quer sobre ‘El Chicle’: «Crec que ja tenia la meua filla localitzada»

 

Després de l’entrevista concedida la setmana passada a Telemadrid, la mare de Diana Quer, Diana López Pinel, ha estat convidada a ‘Espejo Público’ per parlar sobre com ha estat vivint tots aquests mesos des que va saber que la seua filla havia mort.

 

«Em trobe en una fase de resignació, d’intentar superar i seguir», ha assegurat a Susanna Griso en la primera entrevista que concedeix en una televisió de nivell estatal. Aquest temps allunyada dels platós es deu al fet que «pensava que el protagonisme l’havia de tenir la meua filla i el treball l’havien de dur a terme els investigadors».

 

D’altra banda, la mare de Diana Quer ha explicat que fins que no van trobar el cadàver de la seua filla encara mantenia l’esperança que succeís «un miracle». «Quan vaig rebre la notícia va ser un moment duríssim, perds completament l’esperança», va respondre quan va ser preguntada pel moment en què li van comunicar la mort de la seua filla.

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.