La mare de Diana Quer sobre ‘El Chicle’: «Crec que ja tenia la meua filla localitzada»

 

Després de l’entrevista concedida la setmana passada a Telemadrid, la mare de Diana Quer, Diana López Pinel, ha estat convidada a ‘Espejo Público’ per parlar sobre com ha estat vivint tots aquests mesos des que va saber que la seua filla havia mort.

 

«Em trobe en una fase de resignació, d’intentar superar i seguir», ha assegurat a Susanna Griso en la primera entrevista que concedeix en una televisió de nivell estatal. Aquest temps allunyada dels platós es deu al fet que «pensava que el protagonisme l’havia de tenir la meua filla i el treball l’havien de dur a terme els investigadors».

 

D’altra banda, la mare de Diana Quer ha explicat que fins que no van trobar el cadàver de la seua filla encara mantenia l’esperança que succeís «un miracle». «Quan vaig rebre la notícia va ser un moment duríssim, perds completament l’esperança», va respondre quan va ser preguntada pel moment en què li van comunicar la mort de la seua filla.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.