11 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Una mare s’enfronta a un puma per a salvar al seu fill de 5 anys

 

L’amor d’una mare feia el seu fill i l’instint maternal per a protegir-li és tan fort que poden arribar a donar-se situacions del tot increïbles i difícilment concebibles fins que ocorren. És el cas d’una heróica gesta que ha tingut lloc en Californa, on una mamà no ha dubtat a barallar amb un puma amb l’objectiu de salvar al seu fill.

Protagonista de molts titulars als Estats Units estos dies, la mare ha protagonitzat una epopeia que no oblidarà mai. Un puma va intentar atacar i arrossegar al seu fill de 5 anys, i la dona no va dubtar a colpejar i fins a donar diverses punyades a l’animal!

La mamà, una heroïna als Estats Units

 

El Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia va fer saber, a través d’un comunicat dijous passat, que un puma va atacar a un xiquet xicotet, arrossegant-li diversos metres abans que la seua mare isquera en la seua ajuda, encarant-se amb molt de valor amb l’animal i aconseguint salvar així la vida del seu fill.

Patrick Foy, portaveu del Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia, va explicar en declaracions als mitjans de comunicació estatunidencs que la dona “va eixir corrent de la casa i va començar a colpejar al puma amb les seues pròpies mans. El vertader heroi d’esta història és la seua mare perquè, sens dubte, va salvar la vida del seu fill”.

 

El xiquet es recupera a l’hospital

 

El xiquet de 5 anys va patir ferides durant la trobada amb l’animal, perquè el puma té molta força. Després de l’ocorregut, el xicotet va ser traslladat immediatament a un hospital a Los Angeles per lesions al cap i el tors durant l’atac provocat pel felí.

Poc després dels fets, els agents de policia van ser a la casa de la família i allí es van trobar amb el puma, que van qualificar “d’agressiu“. En veure-ho allí, els agents van optar per matar-ho i van al·legar que “creien que probablement era el puma atacant i que van optar per matar-lo per a protegir la seguretat pública”.

“Els científics forenses de vida silvestre van analitzar mostres de davall de les arpes del cadàver del puma sospitós, i van trobar rastres aïllats de teixit humà i sang amb un perfil d’ADN que coincidia amb la jove víctima”, va assegurar el departament.

“Els resultats van ser concloents que va ser el puma atacant el que va rebre un tret de l’oficial de vida silvestre en l’escena”, assegura el comunicat.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.