12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Una mare s’enfronta a un puma per a salvar al seu fill de 5 anys

 

L’amor d’una mare feia el seu fill i l’instint maternal per a protegir-li és tan fort que poden arribar a donar-se situacions del tot increïbles i difícilment concebibles fins que ocorren. És el cas d’una heróica gesta que ha tingut lloc en Californa, on una mamà no ha dubtat a barallar amb un puma amb l’objectiu de salvar al seu fill.

Protagonista de molts titulars als Estats Units estos dies, la mare ha protagonitzat una epopeia que no oblidarà mai. Un puma va intentar atacar i arrossegar al seu fill de 5 anys, i la dona no va dubtar a colpejar i fins a donar diverses punyades a l’animal!

La mamà, una heroïna als Estats Units

 

El Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia va fer saber, a través d’un comunicat dijous passat, que un puma va atacar a un xiquet xicotet, arrossegant-li diversos metres abans que la seua mare isquera en la seua ajuda, encarant-se amb molt de valor amb l’animal i aconseguint salvar així la vida del seu fill.

Patrick Foy, portaveu del Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia, va explicar en declaracions als mitjans de comunicació estatunidencs que la dona “va eixir corrent de la casa i va començar a colpejar al puma amb les seues pròpies mans. El vertader heroi d’esta història és la seua mare perquè, sens dubte, va salvar la vida del seu fill”.

 

El xiquet es recupera a l’hospital

 

El xiquet de 5 anys va patir ferides durant la trobada amb l’animal, perquè el puma té molta força. Després de l’ocorregut, el xicotet va ser traslladat immediatament a un hospital a Los Angeles per lesions al cap i el tors durant l’atac provocat pel felí.

Poc després dels fets, els agents de policia van ser a la casa de la família i allí es van trobar amb el puma, que van qualificar “d’agressiu“. En veure-ho allí, els agents van optar per matar-ho i van al·legar que “creien que probablement era el puma atacant i que van optar per matar-lo per a protegir la seguretat pública”.

“Els científics forenses de vida silvestre van analitzar mostres de davall de les arpes del cadàver del puma sospitós, i van trobar rastres aïllats de teixit humà i sang amb un perfil d’ADN que coincidia amb la jove víctima”, va assegurar el departament.

“Els resultats van ser concloents que va ser el puma atacant el que va rebre un tret de l’oficial de vida silvestre en l’escena”, assegura el comunicat.

Últimes notícies

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet