Una mare s’enfronta a un puma per a salvar al seu fill de 5 anys

 

L’amor d’una mare feia el seu fill i l’instint maternal per a protegir-li és tan fort que poden arribar a donar-se situacions del tot increïbles i difícilment concebibles fins que ocorren. És el cas d’una heróica gesta que ha tingut lloc en Californa, on una mamà no ha dubtat a barallar amb un puma amb l’objectiu de salvar al seu fill.

Protagonista de molts titulars als Estats Units estos dies, la mare ha protagonitzat una epopeia que no oblidarà mai. Un puma va intentar atacar i arrossegar al seu fill de 5 anys, i la dona no va dubtar a colpejar i fins a donar diverses punyades a l’animal!

La mamà, una heroïna als Estats Units

 

El Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia va fer saber, a través d’un comunicat dijous passat, que un puma va atacar a un xiquet xicotet, arrossegant-li diversos metres abans que la seua mare isquera en la seua ajuda, encarant-se amb molt de valor amb l’animal i aconseguint salvar així la vida del seu fill.

Patrick Foy, portaveu del Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia, va explicar en declaracions als mitjans de comunicació estatunidencs que la dona «va eixir corrent de la casa i va començar a colpejar al puma amb les seues pròpies mans. El vertader heroi d’esta història és la seua mare perquè, sens dubte, va salvar la vida del seu fill».

 

El xiquet es recupera a l’hospital

 

El xiquet de 5 anys va patir ferides durant la trobada amb l’animal, perquè el puma té molta força. Després de l’ocorregut, el xicotet va ser traslladat immediatament a un hospital a Los Angeles per lesions al cap i el tors durant l’atac provocat pel felí.

Poc després dels fets, els agents de policia van ser a la casa de la família i allí es van trobar amb el puma, que van qualificar «d’agressiu«. En veure-ho allí, els agents van optar per matar-ho i van al·legar que «creien que probablement era el puma atacant i que van optar per matar-lo per a protegir la seguretat pública».

«Els científics forenses de vida silvestre van analitzar mostres de davall de les arpes del cadàver del puma sospitós, i van trobar rastres aïllats de teixit humà i sang amb un perfil d’ADN que coincidia amb la jove víctima», va assegurar el departament.

«Els resultats van ser concloents que va ser el puma atacant el que va rebre un tret de l’oficial de vida silvestre en l’escena», assegura el comunicat.

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.