Una mare s’enfronta a un puma per a salvar al seu fill de 5 anys

 

L’amor d’una mare feia el seu fill i l’instint maternal per a protegir-li és tan fort que poden arribar a donar-se situacions del tot increïbles i difícilment concebibles fins que ocorren. És el cas d’una heróica gesta que ha tingut lloc en Californa, on una mamà no ha dubtat a barallar amb un puma amb l’objectiu de salvar al seu fill.

Protagonista de molts titulars als Estats Units estos dies, la mare ha protagonitzat una epopeia que no oblidarà mai. Un puma va intentar atacar i arrossegar al seu fill de 5 anys, i la dona no va dubtar a colpejar i fins a donar diverses punyades a l’animal!

La mamà, una heroïna als Estats Units

 

El Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia va fer saber, a través d’un comunicat dijous passat, que un puma va atacar a un xiquet xicotet, arrossegant-li diversos metres abans que la seua mare isquera en la seua ajuda, encarant-se amb molt de valor amb l’animal i aconseguint salvar així la vida del seu fill.

Patrick Foy, portaveu del Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia, va explicar en declaracions als mitjans de comunicació estatunidencs que la dona «va eixir corrent de la casa i va començar a colpejar al puma amb les seues pròpies mans. El vertader heroi d’esta història és la seua mare perquè, sens dubte, va salvar la vida del seu fill».

 

El xiquet es recupera a l’hospital

 

El xiquet de 5 anys va patir ferides durant la trobada amb l’animal, perquè el puma té molta força. Després de l’ocorregut, el xicotet va ser traslladat immediatament a un hospital a Los Angeles per lesions al cap i el tors durant l’atac provocat pel felí.

Poc després dels fets, els agents de policia van ser a la casa de la família i allí es van trobar amb el puma, que van qualificar «d’agressiu«. En veure-ho allí, els agents van optar per matar-ho i van al·legar que «creien que probablement era el puma atacant i que van optar per matar-lo per a protegir la seguretat pública».

«Els científics forenses de vida silvestre van analitzar mostres de davall de les arpes del cadàver del puma sospitós, i van trobar rastres aïllats de teixit humà i sang amb un perfil d’ADN que coincidia amb la jove víctima», va assegurar el departament.

«Els resultats van ser concloents que va ser el puma atacant el que va rebre un tret de l’oficial de vida silvestre en l’escena», assegura el comunicat.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.