Anuncios

Detinguts una mare i un fill per delictes d’estafa a nivell nacional

 

El fill de 23 anys suposadament estafava a víctimes de diversos punts del territori nacional mitjançant pàgines Web i aplicacions mòbils de compravenda de productes usats, on oferia una videoconsola.

Després de rebre l’ingrés bancari de diners mai arribava a enviar-la. Esta persona estava sent buscada per diversos jutjats a nivell nacional i requeia sobre ell un manament d’ingrés a la presó.

Anuncios

El passat dia 29 de maig, una víctima va denunciar en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Novelda un delicte d’estafa. Mitjançant una coneguda aplicació mòbil, el venedor d’una videoconsola li havia demanat que, per a realitzar la reserva, li ingressara la quantia de 135 euros en un número de compte bancària, al que el denunciant va accedir sense tornar a tindre notícies del venedor.

Arran d’això, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Novelda va iniciar la que van denominar Operació Lev.

Fruit de les investigacions, es va aconseguir identificar al presumpte autor, un home de 23 anys amb domicili en la localitat murciana de Cartagena, al qual li constaven altres deu denúncies similars interposades en diferents punts del territori nacional, i per les quals esta persona estava sent buscada per diversos jutjats de les províncies de Granada, València, Osca i Astúries, pesant sobre ell quatre ordres de detenció, sent una d’elles amb manament d’ingrés immediat a la presó.

Els agents a càrrec del dispositiu van tindre d’igual forma coneixement que el presumpte estafador vivia en el domicili amb la seua mare, a la qual també li pesava una ordre de detenció d’un jutjat de València.

Per tot això, el passat 16 de juny, la Guàrdia Civil va detindre a mare i fill, passant a la disposició del Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 3 de Cartagena, decretant la llibertat amb càrrecs per a la mare i l’ingrés a la presó per al fill.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios