Detinguts una mare i un fill per delictes d’estafa a nivell nacional

 

El fill de 23 anys suposadament estafava a víctimes de diversos punts del territori nacional mitjançant pàgines Web i aplicacions mòbils de compravenda de productes usats, on oferia una videoconsola.

Després de rebre l’ingrés bancari de diners mai arribava a enviar-la. Esta persona estava sent buscada per diversos jutjats a nivell nacional i requeia sobre ell un manament d’ingrés a la presó.

El passat dia 29 de maig, una víctima va denunciar en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Novelda un delicte d’estafa. Mitjançant una coneguda aplicació mòbil, el venedor d’una videoconsola li havia demanat que, per a realitzar la reserva, li ingressara la quantia de 135 euros en un número de compte bancària, al que el denunciant va accedir sense tornar a tindre notícies del venedor.

Arran d’això, l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Novelda va iniciar la que van denominar Operació Lev.

Fruit de les investigacions, es va aconseguir identificar al presumpte autor, un home de 23 anys amb domicili en la localitat murciana de Cartagena, al qual li constaven altres deu denúncies similars interposades en diferents punts del territori nacional, i per les quals esta persona estava sent buscada per diversos jutjats de les províncies de Granada, València, Osca i Astúries, pesant sobre ell quatre ordres de detenció, sent una d’elles amb manament d’ingrés immediat a la presó.

Els agents a càrrec del dispositiu van tindre d’igual forma coneixement que el presumpte estafador vivia en el domicili amb la seua mare, a la qual també li pesava una ordre de detenció d’un jutjat de València.

Per tot això, el passat 16 de juny, la Guàrdia Civil va detindre a mare i fill, passant a la disposició del Jutjat de 1a Instància i Instrucció núm. 3 de Cartagena, decretant la llibertat amb càrrecs per a la mare i l’ingrés a la presó per al fill.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.