Una mare deixa a soles a la terrassa al seu fill de dos anys en Nit de cap d’any

 

Agents de la Policia Municipal de Madrid han detingut a una dona nicaragüenca de 26 anys per un presumpte delicte d’abandó en deixar al seu fill de dos anys plorant a la terrassa de la seua casa al carrer d’Encarnación Oviol de Villaverde. La dona es va anar de festa i va deixar al xicotet solo a casa.

Segons han traslladat fonts del Cos a Europa Press, un vehicle indicatiu de la Policia Municipal es va desplaçar al voltant de les 3.30 hores del matí fins a aquest habitatge, requerits els agents per diversos ciutadans perquè, a la terrassa, un menor de 2 anys i mig, en pijama, es trobava “plorant i cridant” demanant la presència de la seua mare.

Quan van poder accedir a l’habitatge, els agents van comprovar que el xiquet tenia símptomes de tindre bastant fred. L’habitatge tenia brutícia i begudes alcohòliques al seu abast.

Gràcies a un veí de davant, que tenia claus de la casa de la veïna, els agents van poder entrar a la casa i posar-se en contacte amb la mare, que va arribar als tres quarts d’hora en aparent estat d’embriaguesa, reconeixent que s’havia anat “a prendre alguna cosa“. També va dir que havia deixat a una dona perquè cuidara del seu fill encara que no va poder identificar-la.

Va ser detinguda per un presumpte delicte d’abandó del menor i traslladada a dependències policials. Per part seua, el xiquet va ser traslladat a un centre d’acolliment perquè en sigueu custodis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.