Una mare deixa a soles a la terrassa al seu fill de dos anys en Nit de cap d’any

 

Agents de la Policia Municipal de Madrid han detingut a una dona nicaragüenca de 26 anys per un presumpte delicte d’abandó en deixar al seu fill de dos anys plorant a la terrassa de la seua casa al carrer d’Encarnación Oviol de Villaverde. La dona es va anar de festa i va deixar al xicotet solo a casa.

Segons han traslladat fonts del Cos a Europa Press, un vehicle indicatiu de la Policia Municipal es va desplaçar al voltant de les 3.30 hores del matí fins a aquest habitatge, requerits els agents per diversos ciutadans perquè, a la terrassa, un menor de 2 anys i mig, en pijama, es trobava “plorant i cridant” demanant la presència de la seua mare.

Quan van poder accedir a l’habitatge, els agents van comprovar que el xiquet tenia símptomes de tindre bastant fred. L’habitatge tenia brutícia i begudes alcohòliques al seu abast.

Gràcies a un veí de davant, que tenia claus de la casa de la veïna, els agents van poder entrar a la casa i posar-se en contacte amb la mare, que va arribar als tres quarts d’hora en aparent estat d’embriaguesa, reconeixent que s’havia anat “a prendre alguna cosa“. També va dir que havia deixat a una dona perquè cuidara del seu fill encara que no va poder identificar-la.

Va ser detinguda per un presumpte delicte d’abandó del menor i traslladada a dependències policials. Per part seua, el xiquet va ser traslladat a un centre d’acolliment perquè en sigueu custodis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.