Una mare deixa a soles a la terrassa al seu fill de dos anys en Nit de cap d’any

 

Agents de la Policia Municipal de Madrid han detingut a una dona nicaragüenca de 26 anys per un presumpte delicte d’abandó en deixar al seu fill de dos anys plorant a la terrassa de la seua casa al carrer d’Encarnación Oviol de Villaverde. La dona es va anar de festa i va deixar al xicotet solo a casa.

Segons han traslladat fonts del Cos a Europa Press, un vehicle indicatiu de la Policia Municipal es va desplaçar al voltant de les 3.30 hores del matí fins a aquest habitatge, requerits els agents per diversos ciutadans perquè, a la terrassa, un menor de 2 anys i mig, en pijama, es trobava “plorant i cridant” demanant la presència de la seua mare.

Quan van poder accedir a l’habitatge, els agents van comprovar que el xiquet tenia símptomes de tindre bastant fred. L’habitatge tenia brutícia i begudes alcohòliques al seu abast.

Gràcies a un veí de davant, que tenia claus de la casa de la veïna, els agents van poder entrar a la casa i posar-se en contacte amb la mare, que va arribar als tres quarts d’hora en aparent estat d’embriaguesa, reconeixent que s’havia anat “a prendre alguna cosa“. També va dir que havia deixat a una dona perquè cuidara del seu fill encara que no va poder identificar-la.

Va ser detinguda per un presumpte delicte d’abandó del menor i traslladada a dependències policials. Per part seua, el xiquet va ser traslladat a un centre d’acolliment perquè en sigueu custodis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.