Una mare deixa a soles a la terrassa al seu fill de dos anys en Nit de cap d’any

 

Agents de la Policia Municipal de Madrid han detingut a una dona nicaragüenca de 26 anys per un presumpte delicte d’abandó en deixar al seu fill de dos anys plorant a la terrassa de la seua casa al carrer d’Encarnación Oviol de Villaverde. La dona es va anar de festa i va deixar al xicotet solo a casa.

Segons han traslladat fonts del Cos a Europa Press, un vehicle indicatiu de la Policia Municipal es va desplaçar al voltant de les 3.30 hores del matí fins a aquest habitatge, requerits els agents per diversos ciutadans perquè, a la terrassa, un menor de 2 anys i mig, en pijama, es trobava “plorant i cridant” demanant la presència de la seua mare.

Quan van poder accedir a l’habitatge, els agents van comprovar que el xiquet tenia símptomes de tindre bastant fred. L’habitatge tenia brutícia i begudes alcohòliques al seu abast.

Gràcies a un veí de davant, que tenia claus de la casa de la veïna, els agents van poder entrar a la casa i posar-se en contacte amb la mare, que va arribar als tres quarts d’hora en aparent estat d’embriaguesa, reconeixent que s’havia anat “a prendre alguna cosa“. També va dir que havia deixat a una dona perquè cuidara del seu fill encara que no va poder identificar-la.

Va ser detinguda per un presumpte delicte d’abandó del menor i traslladada a dependències policials. Per part seua, el xiquet va ser traslladat a un centre d’acolliment perquè en sigueu custodis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.