Una mare deixa a soles a la terrassa al seu fill de dos anys en Nit de cap d’any

 

Agents de la Policia Municipal de Madrid han detingut a una dona nicaragüenca de 26 anys per un presumpte delicte d’abandó en deixar al seu fill de dos anys plorant a la terrassa de la seua casa al carrer d’Encarnación Oviol de Villaverde. La dona es va anar de festa i va deixar al xicotet solo a casa.

Segons han traslladat fonts del Cos a Europa Press, un vehicle indicatiu de la Policia Municipal es va desplaçar al voltant de les 3.30 hores del matí fins a aquest habitatge, requerits els agents per diversos ciutadans perquè, a la terrassa, un menor de 2 anys i mig, en pijama, es trobava “plorant i cridant” demanant la presència de la seua mare.

Quan van poder accedir a l’habitatge, els agents van comprovar que el xiquet tenia símptomes de tindre bastant fred. L’habitatge tenia brutícia i begudes alcohòliques al seu abast.

Gràcies a un veí de davant, que tenia claus de la casa de la veïna, els agents van poder entrar a la casa i posar-se en contacte amb la mare, que va arribar als tres quarts d’hora en aparent estat d’embriaguesa, reconeixent que s’havia anat “a prendre alguna cosa“. També va dir que havia deixat a una dona perquè cuidara del seu fill encara que no va poder identificar-la.

Va ser detinguda per un presumpte delicte d’abandó del menor i traslladada a dependències policials. Per part seua, el xiquet va ser traslladat a un centre d’acolliment perquè en sigueu custodis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.