María Melià deixa sense plantà a la comissió Peris i Valero-Cuba

Un contratemps ha deixat sense plantà a la falla Peris i Valero-Cuba, de Russafa, ja que la seua artista María Melià no ha complit amb els terminis establerts. Els ninots no han aparegut en la data acordada i els fallers han hagut d'acabar la falla amb el material que tenien a mà, segons informa Levante-EMV. Es comenta que l'artista estava mala, però que va confirmar que al llarg de la nit aproximaria a les falles els ninots corresponents. Finalment va ser el seu home qui els va dur tan sols un ninot, deixat a tots realment sorpresos. Deixant de banda este contratemps, els fallers van decidir tirar endavant «entre llàgrimes, nervis i decepció» i, entre tots, plantar la falla en els ninots que ja tenien.

  

  

Esta artista realitza, a més, monuments de diverses falles com la de Pérez Galdós-Calixto III (infantil), Cuba-Buenos Aires (infantil i gran), En Sendra-Plaça Coll (infantil i gran) i Grabador Jordán-Escultor Pastor (infantil i gran). Peris i Valero-Cuba no va ser l'única perjudicada, encara que totes van poder eixir del pas.

 

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.