María Melià deixa sense plantà a la comissió Peris i Valero-Cuba

Un contratemps ha deixat sense plantà a la falla Peris i Valero-Cuba, de Russafa, ja que la seua artista María Melià no ha complit amb els terminis establerts. Els ninots no han aparegut en la data acordada i els fallers han hagut d'acabar la falla amb el material que tenien a mà, segons informa Levante-EMV. Es comenta que l'artista estava mala, però que va confirmar que al llarg de la nit aproximaria a les falles els ninots corresponents. Finalment va ser el seu home qui els va dur tan sols un ninot, deixat a tots realment sorpresos. Deixant de banda este contratemps, els fallers van decidir tirar endavant «entre llàgrimes, nervis i decepció» i, entre tots, plantar la falla en els ninots que ja tenien.

  

  

Esta artista realitza, a més, monuments de diverses falles com la de Pérez Galdós-Calixto III (infantil), Cuba-Buenos Aires (infantil i gran), En Sendra-Plaça Coll (infantil i gran) i Grabador Jordán-Escultor Pastor (infantil i gran). Peris i Valero-Cuba no va ser l'única perjudicada, encara que totes van poder eixir del pas.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.