María Melià deixa sense plantà a la comissió Peris i Valero-Cuba

Un contratemps ha deixat sense plantà a la falla Peris i Valero-Cuba, de Russafa, ja que la seua artista María Melià no ha complit amb els terminis establerts. Els ninots no han aparegut en la data acordada i els fallers han hagut d'acabar la falla amb el material que tenien a mà, segons informa Levante-EMV. Es comenta que l'artista estava mala, però que va confirmar que al llarg de la nit aproximaria a les falles els ninots corresponents. Finalment va ser el seu home qui els va dur tan sols un ninot, deixat a tots realment sorpresos. Deixant de banda este contratemps, els fallers van decidir tirar endavant «entre llàgrimes, nervis i decepció» i, entre tots, plantar la falla en els ninots que ja tenien.

  

  

Esta artista realitza, a més, monuments de diverses falles com la de Pérez Galdós-Calixto III (infantil), Cuba-Buenos Aires (infantil i gran), En Sendra-Plaça Coll (infantil i gran) i Grabador Jordán-Escultor Pastor (infantil i gran). Peris i Valero-Cuba no va ser l'única perjudicada, encara que totes van poder eixir del pas.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.