María Melià deixa sense plantà a la comissió Peris i Valero-Cuba

Un contratemps ha deixat sense plantà a la falla Peris i Valero-Cuba, de Russafa, ja que la seua artista María Melià no ha complit amb els terminis establerts. Els ninots no han aparegut en la data acordada i els fallers han hagut d'acabar la falla amb el material que tenien a mà, segons informa Levante-EMV. Es comenta que l'artista estava mala, però que va confirmar que al llarg de la nit aproximaria a les falles els ninots corresponents. Finalment va ser el seu home qui els va dur tan sols un ninot, deixat a tots realment sorpresos. Deixant de banda este contratemps, els fallers van decidir tirar endavant «entre llàgrimes, nervis i decepció» i, entre tots, plantar la falla en els ninots que ja tenien.

  

  

Esta artista realitza, a més, monuments de diverses falles com la de Pérez Galdós-Calixto III (infantil), Cuba-Buenos Aires (infantil i gran), En Sendra-Plaça Coll (infantil i gran) i Grabador Jordán-Escultor Pastor (infantil i gran). Peris i Valero-Cuba no va ser l'única perjudicada, encara que totes van poder eixir del pas.

 

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.