Mata al seu bebé per a no pagar la manutenció

Un jove de 19 anys va matar al seu fill d’un any en llançar-lo per un barranc després de colpejar a la seua parella per a llevar-li al xiquet aparentment per a no pagar l’assistència familiar, va informar este dimecres la Fiscalia boliviana.

El succés va ocórrer en el municipi de Colquiri, en el departament de La Paz, quan l’home “va agafar al bebé i el va tirar per un barranc causant-li un trauma cranioencefàlic” que li va ocasionar la mort, va explicar als mitjans la fiscal Verónica Jara.

Segons Jara, la mare del menor, de 20 anys, va declarar que es trobava “pasturant a les seues ovelletes i estava amb el bebé ensenyant-li a caminar” quan va aparéixer el subjecte.

“La mare no deixava que el xiquet fora amb el pare perquè aparentment tindrien problemes d’índole d‘assistència familiar“, però l’home la va colpejar “per a poder llevar-li al menor”, va indicar.

L’home va ser detingut, però va aconseguir fugir quan el portaven la localitat de Quime on havia de declarar davant un fiscal, al final van aconseguir atrapar.

Bolívia ha registrat 15 infanticidis en el que va d’any, a més de 56 feminicidis, ha informat el secretari general de la Fiscalia General de l’Estat, Edwin Quispe.

Últimes notícies

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.