Mata al seu bebé per a no pagar la manutenció

Un jove de 19 anys va matar al seu fill d’un any en llançar-lo per un barranc després de colpejar a la seua parella per a llevar-li al xiquet aparentment per a no pagar l’assistència familiar, va informar este dimecres la Fiscalia boliviana.

El succés va ocórrer en el municipi de Colquiri, en el departament de La Paz, quan l’home «va agafar al bebé i el va tirar per un barranc causant-li un trauma cranioencefàlic» que li va ocasionar la mort, va explicar als mitjans la fiscal Verónica Jara.

Segons Jara, la mare del menor, de 20 anys, va declarar que es trobava «pasturant a les seues ovelletes i estava amb el bebé ensenyant-li a caminar» quan va aparéixer el subjecte.

«La mare no deixava que el xiquet fora amb el pare perquè aparentment tindrien problemes d’índole d‘assistència familiar«, però l’home la va colpejar «per a poder llevar-li al menor», va indicar.

L’home va ser detingut, però va aconseguir fugir quan el portaven la localitat de Quime on havia de declarar davant un fiscal, al final van aconseguir atrapar.

Bolívia ha registrat 15 infanticidis en el que va d’any, a més de 56 feminicidis, ha informat el secretari general de la Fiscalia General de l’Estat, Edwin Quispe.

Últimes notícies

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.