17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Mata al seu bebé per a no pagar la manutenció

Un jove de 19 anys va matar al seu fill d’un any en llançar-lo per un barranc després de colpejar a la seua parella per a llevar-li al xiquet aparentment per a no pagar l’assistència familiar, va informar este dimecres la Fiscalia boliviana.

El succés va ocórrer en el municipi de Colquiri, en el departament de La Paz, quan l’home “va agafar al bebé i el va tirar per un barranc causant-li un trauma cranioencefàlic” que li va ocasionar la mort, va explicar als mitjans la fiscal Verónica Jara.

Segons Jara, la mare del menor, de 20 anys, va declarar que es trobava “pasturant a les seues ovelletes i estava amb el bebé ensenyant-li a caminar” quan va aparéixer el subjecte.

“La mare no deixava que el xiquet fora amb el pare perquè aparentment tindrien problemes d’índole d‘assistència familiar“, però l’home la va colpejar “per a poder llevar-li al menor”, va indicar.

L’home va ser detingut, però va aconseguir fugir quan el portaven la localitat de Quime on havia de declarar davant un fiscal, al final van aconseguir atrapar.

Bolívia ha registrat 15 infanticidis en el que va d’any, a més de 56 feminicidis, ha informat el secretari general de la Fiscalia General de l’Estat, Edwin Quispe.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.