Anuncios

Mata al seu bebé per a no pagar la manutenció

Un jove de 19 anys va matar al seu fill d’un any en llançar-lo per un barranc després de colpejar a la seua parella per a llevar-li al xiquet aparentment per a no pagar l’assistència familiar, va informar este dimecres la Fiscalia boliviana.

El succés va ocórrer en el municipi de Colquiri, en el departament de La Paz, quan l’home “va agafar al bebé i el va tirar per un barranc causant-li un trauma cranioencefàlic” que li va ocasionar la mort, va explicar als mitjans la fiscal Verónica Jara.

Anuncios

Segons Jara, la mare del menor, de 20 anys, va declarar que es trobava “pasturant a les seues ovelletes i estava amb el bebé ensenyant-li a caminar” quan va aparéixer el subjecte.

“La mare no deixava que el xiquet fora amb el pare perquè aparentment tindrien problemes d’índole d‘assistència familiar“, però l’home la va colpejar “per a poder llevar-li al menor”, va indicar.

L’home va ser detingut, però va aconseguir fugir quan el portaven la localitat de Quime on havia de declarar davant un fiscal, al final van aconseguir atrapar.

Bolívia ha registrat 15 infanticidis en el que va d’any, a més de 56 feminicidis, ha informat el secretari general de la Fiscalia General de l’Estat, Edwin Quispe.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios