Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i «no va veure una altra eixida» per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava «responsable de la situació general, ja que feia complir les normes».

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.