24.4 C
València
Dimecres, 4 juny, 2025

Mata al caixer d’una gasolinera per demanar-li que es posara la mascareta

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les disputes per l’ús de les mascaretes han generat al llarg de tota la pandèmia del covid disputes i discussions entre els ciutadans, arribant en alguns casos extrems a altercats mortals com la succeïda recentment a Alemanya.

La Fiscalia d’Alemanya ha informat que el caixer d’una gasolinera ha sigut assassinat a tirs per una disputa sobre l’ús de la mascareta contra el coronavirus, després que es negara a vendre-li cervesa a un home que no la portava posada.

 

L’empleat es va negar a vendre-li cervesa

 

El fiscal cap de la ciutat de Trèveris, Kai Fuhrmann, ha explicat que un home de 49 anys es trobava en una gasolinera de la ciutat d’Idar-Oberstein, quan es va enfurir després que l’empleat es negara a vendre-li cervesa per no portar la mascareta.

El presumpte autor ha confessat haver matat a l’estudiant de 20 anys que treballava en la gasolinera amb un tret al cap, argumentant que la càrrega de la pandèmia l’havia portat a disparar, segons Fuhrmann.

En este sentit, ha indicat que es va sentir acorralat i “no va veure una altra eixida” per a donar exemple, ha explicat el fiscal, que ha agregat que el presumpte autor semblava “responsable de la situació general, ja que feia complir les normes”.

Va tornar hores més tard de ser requerit a portar la mascareta

 

Els investigadors assenyalen que l’home va entrar en la gasolinera sense mascareta el dissabte a la nit i va col·locar les cerveses sobre el taulell, quan el caixer li va indicar el requisit de portar-la, l’home va abandonar la gasolinera per a tornar una hora més tard amb la mascareta posada.

Va tornar a col·locar les cerveses sobre el taulell, on va procedir a baixar-se la mascareta, després de la qual cosa el caixer li va tornar a demanar que complira amb les normes de l’establiment. Llavors, l’home va traure un revòlver i va disparar al jove al cap.

El sospitós va ser detingut el diumenge al matí en Idar-Oberstein.

Últimes notícies

Suspensió del concert de Myke Towers a València per forta tempesta: raons i conseqüències

El concert de Myke Towers a València va ser suspés a causa d'una forta tempesta que va posar en risc la seguretat d'assistents i equip tècnic. La devolució d'entrades serà automàtica.

Pacient de 44 anys en UCI amb ràbia rere mossegada de gos en viatge a Àfrica

Un home de 44 anys es troba aïllat en l'UCI en la Comunitat Valenciana després de ser diagnosticat amb ràbia, provocada per una mossegada de gos durant un viatge a Àfrica fa quasi un any.

Detenen a parella a Gandia per agressions mútues i maltractaments en àmbit familiar

A Gandia, un home i una dona han sigut arrestats per la Policia Nacional per un greu episodi d'agressions mútues amb lesions i maltractaments en l'àmbit familiar.

Mor als 60 anys l’actriu alacantina Cristina Fenollar, reconeguda per la seua àmplia trajectòria en teatre i televisió

Cristina Fenollar, actriu alacantina amb una destacada carrera en teatre i televisió, mor als 60 anys a Alacant després d'anys allunyada per problemes de salut.

Cambrer exigix a Bernabé aclarir els dubtes sobre la seua actuació durant la dana del 29 d’octubre

La vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, reclama explicacions a Pilar Bernabé sobre el seu paper i la gestió durant la dana del 29 d'octubre, assenyalant llacunes i falta de coordinació en les agències estatals.

El Consell confia en acords clau per a la Comunitat en la Conferència de Presidents a Barcelona

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, espera que la Conferència de Presidents a Barcelona concloga amb acords importants per a la Comunitat Valenciana després de crítiques per la reunió anterior a Santander.

Cristian Mosquera, César Tárrega, Javi Guerra i Diego López, convocats per a l’Europeu Sub-21 amb Espanya

Cristian Mosquera, César Tárrega, Javi Guerra i Diego López, jugadors del València, formen part de la selecció espanyola sub-21 que disputarà el Campionat d'Europa a Eslovàquia a partir de l'11 de juny.

Exposició virtual de PhotoESPAÑA i EFE revela l’impacte de la dana a València amb 50 fotografies

PhotoESPAÑA presenta l'exposició virtual 'Dana. Relat d'una tragèdia' que retrata l'impacte humà i material de la dana a València amb mig centenar de fotos d'EFE.