Detingut un menor per agredir sexualment a una xica de 16 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la província de València a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després de pel que sembla agredir sexualment a una altra menor, de 16 anys, en els lavabos d’un local d’oci.

 

Tal com han pogut saber els investigadors, els fets van ocórrer divendres passat, sobre les huit i mitja de la vesprada, en un local d’oci d’una localitat valenciana.

 

La víctima, en un moment donat, es va dirigir als lavabos, quan un conegut li hauria agarrat i introduït a la força en el bany masculí, tancant seguidament la porta perquè ningú poguera accedir.

 

El jove presumptament va començar a tocar a la menor en contra de la seua voluntat, fins a arribar a agredir-la sexualment.

 

Després que una persona cridara insistentment a la porta i el jove l’obrira, la xica va aprofitar l’ocasió per a fugir del lloc.

 

Les investigacions de la Policia Nacional han permés finalment localitzar i detindre al sospitós, que ha sigut posat a la disposició de Fiscalia de Menors, decretant-se la prohibició d’aproximar-se a la víctima.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.