28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Detingut un menor per agredir sexualment a una xica de 16 anys

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la província de València a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després de pel que sembla agredir sexualment a una altra menor, de 16 anys, en els lavabos d’un local d’oci.

 

Tal com han pogut saber els investigadors, els fets van ocórrer divendres passat, sobre les huit i mitja de la vesprada, en un local d’oci d’una localitat valenciana.

 

La víctima, en un moment donat, es va dirigir als lavabos, quan un conegut li hauria agarrat i introduït a la força en el bany masculí, tancant seguidament la porta perquè ningú poguera accedir.

 

El jove presumptament va començar a tocar a la menor en contra de la seua voluntat, fins a arribar a agredir-la sexualment.

 

Després que una persona cridara insistentment a la porta i el jove l’obrira, la xica va aprofitar l’ocasió per a fugir del lloc.

 

Les investigacions de la Policia Nacional han permés finalment localitzar i detindre al sospitós, que ha sigut posat a la disposició de Fiscalia de Menors, decretant-se la prohibició d’aproximar-se a la víctima.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.