Detingut un menor per agredir sexualment a una xica de 16 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la província de València a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després de pel que sembla agredir sexualment a una altra menor, de 16 anys, en els lavabos d’un local d’oci.

 

Tal com han pogut saber els investigadors, els fets van ocórrer divendres passat, sobre les huit i mitja de la vesprada, en un local d’oci d’una localitat valenciana.

 

La víctima, en un moment donat, es va dirigir als lavabos, quan un conegut li hauria agarrat i introduït a la força en el bany masculí, tancant seguidament la porta perquè ningú poguera accedir.

 

El jove presumptament va començar a tocar a la menor en contra de la seua voluntat, fins a arribar a agredir-la sexualment.

 

Després que una persona cridara insistentment a la porta i el jove l’obrira, la xica va aprofitar l’ocasió per a fugir del lloc.

 

Les investigacions de la Policia Nacional han permés finalment localitzar i detindre al sospitós, que ha sigut posat a la disposició de Fiscalia de Menors, decretant-se la prohibició d’aproximar-se a la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.