Detingut un menor per agredir sexualment a una xica de 16 anys

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la província de València a un menor de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual, després de pel que sembla agredir sexualment a una altra menor, de 16 anys, en els lavabos d’un local d’oci.

 

Tal com han pogut saber els investigadors, els fets van ocórrer divendres passat, sobre les huit i mitja de la vesprada, en un local d’oci d’una localitat valenciana.

 

La víctima, en un moment donat, es va dirigir als lavabos, quan un conegut li hauria agarrat i introduït a la força en el bany masculí, tancant seguidament la porta perquè ningú poguera accedir.

 

El jove presumptament va començar a tocar a la menor en contra de la seua voluntat, fins a arribar a agredir-la sexualment.

 

Després que una persona cridara insistentment a la porta i el jove l’obrira, la xica va aprofitar l’ocasió per a fugir del lloc.

 

Les investigacions de la Policia Nacional han permés finalment localitzar i detindre al sospitós, que ha sigut posat a la disposició de Fiscalia de Menors, decretant-se la prohibició d’aproximar-se a la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.