Un menor de 16 anys ataca la comissaria de Patraix amb un ganivet i ferix a un agent

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dilluns a un menor de 16 anys per atacar una comissaria amb un ganivet i ferir a un dels agents. Els fets s’han produït en la porta de la comissaria de Patraix, situada en el carrer dels Gremis.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic s’ha presentat cap a les cinc de la vesprada en la comissaria amb una arma blanca. Per motius que encara es desconeixen, el jove ha començat a ‘apunyalar‘ la porta de la comissaria davant la mirada d’unes quaranta persones, que feien cua per a regularitzar la seua situació en Espanya.

 

Un dels agents que es trobava en la porta ha acabat detenint al menor, però la detenció no ha sigut gens fàcil: el jove s’ha negat en un primer moment a tirar l’arma, pel que s’ha produït un forcejament en el que l’agent ha acabat ferit en una mà, encara que no es tracta de lesions greus.

 

Una volta identificat, els agents han pogut saber que el menor de nacionalitat espanyola fa sis mesos que està baix tractament psiquiàtric i han sigut sos pares els qui han anat a la comissaria a arreplegar-lo.

Últimes notícies

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres gestionades per un tinent coronel a la Comunitat

Un informe del Servei d'Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala un tinent coronel de la Unitat de Gestió Econòmica a la Comunitat Valenciana per presumptes sobrecostos en obres adjudicades a empreses amb què hauria obtingut beneficis il·lícits des de fons públics.

Un informe interna de la Guàrdia Civil assenyala sobrecostos en obres d’un tinent coronel a la Comunitat Valenciana

Un informe del Servei d’Assumptes Interns de la Guàrdia Civil assenyala que un tinent coronel hauria adjudicat obres amb forts sobrecostos en casernes de la Comunitat Valenciana per a enriquir-se. També investiga un empresari que hauria facturat fins a un milió d’euros entre 2008 i 2022.

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.