Un menor de 16 anys ataca la comissaria de Patraix amb un ganivet i ferix a un agent

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dilluns a un menor de 16 anys per atacar una comissaria amb un ganivet i ferir a un dels agents. Els fets s’han produït en la porta de la comissaria de Patraix, situada en el carrer dels Gremis.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic s’ha presentat cap a les cinc de la vesprada en la comissaria amb una arma blanca. Per motius que encara es desconeixen, el jove ha començat a ‘apunyalar‘ la porta de la comissaria davant la mirada d’unes quaranta persones, que feien cua per a regularitzar la seua situació en Espanya.

 

Un dels agents que es trobava en la porta ha acabat detenint al menor, però la detenció no ha sigut gens fàcil: el jove s’ha negat en un primer moment a tirar l’arma, pel que s’ha produït un forcejament en el que l’agent ha acabat ferit en una mà, encara que no es tracta de lesions greus.

 

Una volta identificat, els agents han pogut saber que el menor de nacionalitat espanyola fa sis mesos que està baix tractament psiquiàtric i han sigut sos pares els qui han anat a la comissaria a arreplegar-lo.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.