Un menor de 16 anys ataca la comissaria de Patraix amb un ganivet i ferix a un agent

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dilluns a un menor de 16 anys per atacar una comissaria amb un ganivet i ferir a un dels agents. Els fets s’han produït en la porta de la comissaria de Patraix, situada en el carrer dels Gremis.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic s’ha presentat cap a les cinc de la vesprada en la comissaria amb una arma blanca. Per motius que encara es desconeixen, el jove ha començat a ‘apunyalar‘ la porta de la comissaria davant la mirada d’unes quaranta persones, que feien cua per a regularitzar la seua situació en Espanya.

 

Un dels agents que es trobava en la porta ha acabat detenint al menor, però la detenció no ha sigut gens fàcil: el jove s’ha negat en un primer moment a tirar l’arma, pel que s’ha produït un forcejament en el que l’agent ha acabat ferit en una mà, encara que no es tracta de lesions greus.

 

Una volta identificat, els agents han pogut saber que el menor de nacionalitat espanyola fa sis mesos que està baix tractament psiquiàtric i han sigut sos pares els qui han anat a la comissaria a arreplegar-lo.

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.