12.2 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Un menor de 16 anys ataca la comissaria de Patraix amb un ganivet i ferix a un agent

 

La Policia Nacional de València ha detingut este dilluns a un menor de 16 anys per atacar una comissaria amb un ganivet i ferir a un dels agents. Els fets s’han produït en la porta de la comissaria de Patraix, situada en el carrer dels Gremis.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el xic s’ha presentat cap a les cinc de la vesprada en la comissaria amb una arma blanca. Per motius que encara es desconeixen, el jove ha començat a ‘apunyalar‘ la porta de la comissaria davant la mirada d’unes quaranta persones, que feien cua per a regularitzar la seua situació en Espanya.

 

Un dels agents que es trobava en la porta ha acabat detenint al menor, però la detenció no ha sigut gens fàcil: el jove s’ha negat en un primer moment a tirar l’arma, pel que s’ha produït un forcejament en el que l’agent ha acabat ferit en una mà, encara que no es tracta de lesions greus.

 

Una volta identificat, els agents han pogut saber que el menor de nacionalitat espanyola fa sis mesos que està baix tractament psiquiàtric i han sigut sos pares els qui han anat a la comissaria a arreplegar-lo.

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.