Un menor ferit després de topar la seua moto contra la terrassa d’un bar a València

 

El SAMU trasllada a l’hospital La Fe un motorista de 16 anys després de xocar contra la terrassa d’un bar a València.

A les 21.30 hores d’ahir es va alertar el CICU que una moto havia impactat contra la terrassa d’un bar a l’avinguda Gaspar Aguilar de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, l’equip mèdic va assistir al motorista, de 16 anys, per traumatisme toràcic. Després de ser estabilitzat, el ferit va ser traslladat a l’hospital La Fe de València en l’ambulància de suport vital avançat.

També va requerir assistència sanitària, encara que no trasllat hospitalari, un home que es trobava a la terrassa de bar en aquell moment i que presentava una ferida a la boca.

Dos joves ferides en un accident entre una moto i un cotxe a Gandia

El SAMU assisteix a les dos ocupants d’una moto al xocar amb un cotxe ahir a la nit al carrer Ermita de Gandia.

Segons fonts del CICU, a les 20.40 hores d’ahir es va produir un accident entre un cotxe i una moto al carrer Ermita de Gandia. Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU va assistir a les dos ocupants de la moto. Una d’elles és una jove de 18 anys que presentava politraumatisme. L’altra ferida té 19 anys i va ser atesa per policontusions.

Les dos joves van ser traslladades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Últimes notícies

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.