Un menor ferit després de topar la seua moto contra la terrassa d’un bar a València

 

El SAMU trasllada a l’hospital La Fe un motorista de 16 anys després de xocar contra la terrassa d’un bar a València.

A les 21.30 hores d’ahir es va alertar el CICU que una moto havia impactat contra la terrassa d’un bar a l’avinguda Gaspar Aguilar de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, l’equip mèdic va assistir al motorista, de 16 anys, per traumatisme toràcic. Després de ser estabilitzat, el ferit va ser traslladat a l’hospital La Fe de València en l’ambulància de suport vital avançat.

També va requerir assistència sanitària, encara que no trasllat hospitalari, un home que es trobava a la terrassa de bar en aquell moment i que presentava una ferida a la boca.

Dos joves ferides en un accident entre una moto i un cotxe a Gandia

El SAMU assisteix a les dos ocupants d’una moto al xocar amb un cotxe ahir a la nit al carrer Ermita de Gandia.

Segons fonts del CICU, a les 20.40 hores d’ahir es va produir un accident entre un cotxe i una moto al carrer Ermita de Gandia. Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU va assistir a les dos ocupants de la moto. Una d’elles és una jove de 18 anys que presentava politraumatisme. L’altra ferida té 19 anys i va ser atesa per policontusions.

Les dos joves van ser traslladades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU