Un menor ferit després de topar la seua moto contra la terrassa d’un bar a València

 

El SAMU trasllada a l’hospital La Fe un motorista de 16 anys després de xocar contra la terrassa d’un bar a València.

A les 21.30 hores d’ahir es va alertar el CICU que una moto havia impactat contra la terrassa d’un bar a l’avinguda Gaspar Aguilar de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, l’equip mèdic va assistir al motorista, de 16 anys, per traumatisme toràcic. Després de ser estabilitzat, el ferit va ser traslladat a l’hospital La Fe de València en l’ambulància de suport vital avançat.

També va requerir assistència sanitària, encara que no trasllat hospitalari, un home que es trobava a la terrassa de bar en aquell moment i que presentava una ferida a la boca.

Dos joves ferides en un accident entre una moto i un cotxe a Gandia

El SAMU assisteix a les dos ocupants d’una moto al xocar amb un cotxe ahir a la nit al carrer Ermita de Gandia.

Segons fonts del CICU, a les 20.40 hores d’ahir es va produir un accident entre un cotxe i una moto al carrer Ermita de Gandia. Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU va assistir a les dos ocupants de la moto. Una d’elles és una jove de 18 anys que presentava politraumatisme. L’altra ferida té 19 anys i va ser atesa per policontusions.

Les dos joves van ser traslladades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.