Un menor ferit després de topar la seua moto contra la terrassa d’un bar a València

 

El SAMU trasllada a l’hospital La Fe un motorista de 16 anys després de xocar contra la terrassa d’un bar a València.

A les 21.30 hores d’ahir es va alertar el CICU que una moto havia impactat contra la terrassa d’un bar a l’avinguda Gaspar Aguilar de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, l’equip mèdic va assistir al motorista, de 16 anys, per traumatisme toràcic. Després de ser estabilitzat, el ferit va ser traslladat a l’hospital La Fe de València en l’ambulància de suport vital avançat.

També va requerir assistència sanitària, encara que no trasllat hospitalari, un home que es trobava a la terrassa de bar en aquell moment i que presentava una ferida a la boca.

Dos joves ferides en un accident entre una moto i un cotxe a Gandia

El SAMU assisteix a les dos ocupants d’una moto al xocar amb un cotxe ahir a la nit al carrer Ermita de Gandia.

Segons fonts del CICU, a les 20.40 hores d’ahir es va produir un accident entre un cotxe i una moto al carrer Ermita de Gandia. Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU va assistir a les dos ocupants de la moto. Una d’elles és una jove de 18 anys que presentava politraumatisme. L’altra ferida té 19 anys i va ser atesa per policontusions.

Les dos joves van ser traslladades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Últimes notícies

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.