Un menor ferit després de topar la seua moto contra la terrassa d’un bar a València

 

El SAMU trasllada a l’hospital La Fe un motorista de 16 anys després de xocar contra la terrassa d’un bar a València.

A les 21.30 hores d’ahir es va alertar el CICU que una moto havia impactat contra la terrassa d’un bar a l’avinguda Gaspar Aguilar de València.

Fins al lloc es va desplaçar una unitat de SAMU, l’equip mèdic va assistir al motorista, de 16 anys, per traumatisme toràcic. Després de ser estabilitzat, el ferit va ser traslladat a l’hospital La Fe de València en l’ambulància de suport vital avançat.

També va requerir assistència sanitària, encara que no trasllat hospitalari, un home que es trobava a la terrassa de bar en aquell moment i que presentava una ferida a la boca.

Dos joves ferides en un accident entre una moto i un cotxe a Gandia

El SAMU assisteix a les dos ocupants d’una moto al xocar amb un cotxe ahir a la nit al carrer Ermita de Gandia.

Segons fonts del CICU, a les 20.40 hores d’ahir es va produir un accident entre un cotxe i una moto al carrer Ermita de Gandia. Després de rebre l’avís, el CICU va mobilitzar una unitat de SAMU i una unitat SVB.

L’equip mèdic del SAMU va assistir a les dos ocupants de la moto. Una d’elles és una jove de 18 anys que presentava politraumatisme. L’altra ferida té 19 anys i va ser atesa per policontusions.

Les dos joves van ser traslladades fins a l’hospital Francesc de Borja de Gandia en sengles ambulàncies.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU