21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Una menor es violada más de 43.000 veces hasta ser rescatada

Terrible historia la que protagoniza una niña mexicana. Karla Jacinto, una niña de 12 años, cometió el error de enamorarse muy joven de la persona equivocada. El hombre, a quien ella le brindó todo su joven amor, la trataba como una princesa hasta que decidió abandonar su casa para irse con él. A partir de entonces, según relata Nolocreola historia cambió totalmente. Y es que, el hombre con quien se fue la chica resultó ser un proxeneta.

 

Así, la chica fue obligada desde el primer día a prostituirse, además de ser maltratada físicamente. Una práctica que el hombre también llevaba a cabo con otras chicas jóvenes. Finalmente, el hombre decidió vender a la chica que lo había dejado todo por él. Un hecho que llevó a Karla a ser explotada sexualmente cada día, desde las diez de la mañana y hasta el mediodía, debiendo mantener relaciones con un mínimo de 30 hombres diarios, entre ellos, policías, pastores de iglesias, políticos. ..

 

Con 16 años, la chica fue rescatada por una organización y, mirando atrás, se dio cuenta de que había llegado a tener hasta más de 43.200 relaciones sexuales. Aún así, ella se unió a la organización que la ayudó a fin de ayudar a otras mujeres que han pasado por lo mismo que ella. Un hecho que, asegura, hace que arriesgue su vida cada día. Y es que, la policía mira hacia otro lado.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.