Una menor es violada más de 43.000 veces hasta ser rescatada

Terrible historia la que protagoniza una niña mexicana. Karla Jacinto, una niña de 12 años, cometió el error de enamorarse muy joven de la persona equivocada. El hombre, a quien ella le brindó todo su joven amor, la trataba como una princesa hasta que decidió abandonar su casa para irse con él. A partir de entonces, según relata Nolocreola historia cambió totalmente. Y es que, el hombre con quien se fue la chica resultó ser un proxeneta.

 

Así, la chica fue obligada desde el primer día a prostituirse, además de ser maltratada físicamente. Una práctica que el hombre también llevaba a cabo con otras chicas jóvenes. Finalmente, el hombre decidió vender a la chica que lo había dejado todo por él. Un hecho que llevó a Karla a ser explotada sexualmente cada día, desde las diez de la mañana y hasta el mediodía, debiendo mantener relaciones con un mínimo de 30 hombres diarios, entre ellos, policías, pastores de iglesias, políticos. ..

 

Con 16 años, la chica fue rescatada por una organización y, mirando atrás, se dio cuenta de que había llegado a tener hasta más de 43.200 relaciones sexuales. Aún así, ella se unió a la organización que la ayudó a fin de ayudar a otras mujeres que han pasado por lo mismo que ella. Un hecho que, asegura, hace que arriesgue su vida cada día. Y es que, la policía mira hacia otro lado.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.