Una menor es violada más de 43.000 veces hasta ser rescatada

Terrible historia la que protagoniza una niña mexicana. Karla Jacinto, una niña de 12 años, cometió el error de enamorarse muy joven de la persona equivocada. El hombre, a quien ella le brindó todo su joven amor, la trataba como una princesa hasta que decidió abandonar su casa para irse con él. A partir de entonces, según relata Nolocreola historia cambió totalmente. Y es que, el hombre con quien se fue la chica resultó ser un proxeneta.

 

Así, la chica fue obligada desde el primer día a prostituirse, además de ser maltratada físicamente. Una práctica que el hombre también llevaba a cabo con otras chicas jóvenes. Finalmente, el hombre decidió vender a la chica que lo había dejado todo por él. Un hecho que llevó a Karla a ser explotada sexualmente cada día, desde las diez de la mañana y hasta el mediodía, debiendo mantener relaciones con un mínimo de 30 hombres diarios, entre ellos, policías, pastores de iglesias, políticos. ..

 

Con 16 años, la chica fue rescatada por una organización y, mirando atrás, se dio cuenta de que había llegado a tener hasta más de 43.200 relaciones sexuales. Aún así, ella se unió a la organización que la ayudó a fin de ayudar a otras mujeres que han pasado por lo mismo que ella. Un hecho que, asegura, hace que arriesgue su vida cada día. Y es que, la policía mira hacia otro lado.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.