Una menor es violada más de 43.000 veces hasta ser rescatada

Terrible historia la que protagoniza una niña mexicana. Karla Jacinto, una niña de 12 años, cometió el error de enamorarse muy joven de la persona equivocada. El hombre, a quien ella le brindó todo su joven amor, la trataba como una princesa hasta que decidió abandonar su casa para irse con él. A partir de entonces, según relata Nolocreola historia cambió totalmente. Y es que, el hombre con quien se fue la chica resultó ser un proxeneta.

 

Así, la chica fue obligada desde el primer día a prostituirse, además de ser maltratada físicamente. Una práctica que el hombre también llevaba a cabo con otras chicas jóvenes. Finalmente, el hombre decidió vender a la chica que lo había dejado todo por él. Un hecho que llevó a Karla a ser explotada sexualmente cada día, desde las diez de la mañana y hasta el mediodía, debiendo mantener relaciones con un mínimo de 30 hombres diarios, entre ellos, policías, pastores de iglesias, políticos. ..

 

Con 16 años, la chica fue rescatada por una organización y, mirando atrás, se dio cuenta de que había llegado a tener hasta más de 43.200 relaciones sexuales. Aún así, ella se unió a la organización que la ayudó a fin de ayudar a otras mujeres que han pasado por lo mismo que ella. Un hecho que, asegura, hace que arriesgue su vida cada día. Y es que, la policía mira hacia otro lado.

Últimes notícies

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.