Condemnen a un menor per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys

 

El Jutjat de Menors Núm. 2 de Múrcia ha condemnat a un adolescent per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys. Els fets succeïen en el domicili familiar quan els pares no estaven.

Segons revela ‘La Verdad de Murcia’, el menor li tapava la boca perquè no cridara. L’amenaçava dient-li que, si comptava alguna cosa, mataria al seu pare i al seu altre germà. El menor també colpejava a la xiqueta, que intentava ocultar les lesions tirant-se maquillatge.

La víctima va acabar per comptar a la seua mare el que estava fent-li el seu germà major. Quan els seus pares la van portar a l’hospital, l’examen forense va corroborar les agressions sexuals.

El menor va nàixer a l’Equador i va viure allí fins que va complir els 15 anys. La seua mare ho va deixar a cura d’uns familiars per a vindre’s a Espanya a treballar. Quan l’agressor va complir els 15 anys, va ser manat a la Regió per a viure amb la seua mare i la resta de la seua família.

Al no haver complit els 18 anys, el xic no entrarà en la presó, encara que sí en un centre d’internament en règim tancat. Quan isca, durant quatre anys més ha de romandre en llibertat vigilada, amb assistència educativa, i no podrà acostar-se a menys de 300 metres de la seua germana xicoteta durant sis anys.

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.