Condemnen a un menor per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys

 

El Jutjat de Menors Núm. 2 de Múrcia ha condemnat a un adolescent per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys. Els fets succeïen en el domicili familiar quan els pares no estaven.

Segons revela ‘La Verdad de Murcia’, el menor li tapava la boca perquè no cridara. L’amenaçava dient-li que, si comptava alguna cosa, mataria al seu pare i al seu altre germà. El menor també colpejava a la xiqueta, que intentava ocultar les lesions tirant-se maquillatge.

La víctima va acabar per comptar a la seua mare el que estava fent-li el seu germà major. Quan els seus pares la van portar a l’hospital, l’examen forense va corroborar les agressions sexuals.

El menor va nàixer a l’Equador i va viure allí fins que va complir els 15 anys. La seua mare ho va deixar a cura d’uns familiars per a vindre’s a Espanya a treballar. Quan l’agressor va complir els 15 anys, va ser manat a la Regió per a viure amb la seua mare i la resta de la seua família.

Al no haver complit els 18 anys, el xic no entrarà en la presó, encara que sí en un centre d’internament en règim tancat. Quan isca, durant quatre anys més ha de romandre en llibertat vigilada, amb assistència educativa, i no podrà acostar-se a menys de 300 metres de la seua germana xicoteta durant sis anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.