15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Condemnen a un menor per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys

 

El Jutjat de Menors Núm. 2 de Múrcia ha condemnat a un adolescent per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys. Els fets succeïen en el domicili familiar quan els pares no estaven.

Segons revela ‘La Verdad de Murcia’, el menor li tapava la boca perquè no cridara. L’amenaçava dient-li que, si comptava alguna cosa, mataria al seu pare i al seu altre germà. El menor també colpejava a la xiqueta, que intentava ocultar les lesions tirant-se maquillatge.

La víctima va acabar per comptar a la seua mare el que estava fent-li el seu germà major. Quan els seus pares la van portar a l’hospital, l’examen forense va corroborar les agressions sexuals.

El menor va nàixer a l’Equador i va viure allí fins que va complir els 15 anys. La seua mare ho va deixar a cura d’uns familiars per a vindre’s a Espanya a treballar. Quan l’agressor va complir els 15 anys, va ser manat a la Regió per a viure amb la seua mare i la resta de la seua família.

Al no haver complit els 18 anys, el xic no entrarà en la presó, encara que sí en un centre d’internament en règim tancat. Quan isca, durant quatre anys més ha de romandre en llibertat vigilada, amb assistència educativa, i no podrà acostar-se a menys de 300 metres de la seua germana xicoteta durant sis anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.