Condemnen a un menor per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys

 

El Jutjat de Menors Núm. 2 de Múrcia ha condemnat a un adolescent per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys. Els fets succeïen en el domicili familiar quan els pares no estaven.

Segons revela ‘La Verdad de Murcia’, el menor li tapava la boca perquè no cridara. L’amenaçava dient-li que, si comptava alguna cosa, mataria al seu pare i al seu altre germà. El menor també colpejava a la xiqueta, que intentava ocultar les lesions tirant-se maquillatge.

La víctima va acabar per comptar a la seua mare el que estava fent-li el seu germà major. Quan els seus pares la van portar a l’hospital, l’examen forense va corroborar les agressions sexuals.

El menor va nàixer a l’Equador i va viure allí fins que va complir els 15 anys. La seua mare ho va deixar a cura d’uns familiars per a vindre’s a Espanya a treballar. Quan l’agressor va complir els 15 anys, va ser manat a la Regió per a viure amb la seua mare i la resta de la seua família.

Al no haver complit els 18 anys, el xic no entrarà en la presó, encara que sí en un centre d’internament en règim tancat. Quan isca, durant quatre anys més ha de romandre en llibertat vigilada, amb assistència educativa, i no podrà acostar-se a menys de 300 metres de la seua germana xicoteta durant sis anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.