18.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Condemnen a un menor per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys

 

El Jutjat de Menors Núm. 2 de Múrcia ha condemnat a un adolescent per violar i colpejar a la seua germana xicoteta de 12 anys. Els fets succeïen en el domicili familiar quan els pares no estaven.

Segons revela ‘La Verdad de Murcia’, el menor li tapava la boca perquè no cridara. L’amenaçava dient-li que, si comptava alguna cosa, mataria al seu pare i al seu altre germà. El menor també colpejava a la xiqueta, que intentava ocultar les lesions tirant-se maquillatge.

La víctima va acabar per comptar a la seua mare el que estava fent-li el seu germà major. Quan els seus pares la van portar a l’hospital, l’examen forense va corroborar les agressions sexuals.

El menor va nàixer a l’Equador i va viure allí fins que va complir els 15 anys. La seua mare ho va deixar a cura d’uns familiars per a vindre’s a Espanya a treballar. Quan l’agressor va complir els 15 anys, va ser manat a la Regió per a viure amb la seua mare i la resta de la seua família.

Al no haver complit els 18 anys, el xic no entrarà en la presó, encara que sí en un centre d’internament en règim tancat. Quan isca, durant quatre anys més ha de romandre en llibertat vigilada, amb assistència educativa, i no podrà acostar-se a menys de 300 metres de la seua germana xicoteta durant sis anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.