Més de 47.000 valencians han rebut la renda garantida de ciutadania

Un total de 47.242 persones han rebut durant els 11 primers mesos de 2017 la renda garantida de ciutadania que concedix la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, una quantitat que supera en un 48,1% la xifra de 2013, «en els pitjors anys de la crisi econòmica», quan van ser destinataris 31.886 valencians, destaca la Generalitat Valenciana en un comunicat. Entre gener i novembre d'enguany, el departament que dirigix Mónica Oltra ha resolt prestacions que ascendixen al pagament de 51,9 milions d'euros. Un total de 19.656 persones han sigut titulars d'esta prestació i altres 27.586 són beneficiàries per la seua relació familiar o de parentiu amb la persona a la qual es concedix d'ajuda. Unes xifres que, per a la vicepresidenta i consellera, «demostren que el Consell del Botànic està complint el seu compromís de rescatar persones» i representen una millora en la implantació d'una llei que «portava anys en l'oblit».

  

  

 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.