Més de dos anys de presó per cremar diferents urbanitzacions en Dénia

 

La Secció Dècima de l’Audiència Provincial d’Alacant ha condemnat a dos anys i mig de presó per un delicte d’incendi per imprudència greu amb perill per a la vida, per al que contempla l’atenuant de confessió, a un home que va originar un incendi que va afectar a diferents urbanitzacions i cotxes de Dénia, la Marina Alta (Alacant).

 

A demés, el condemnat haurà d’indemnitzar amb diferents quantitats de diners, fins a 19.000 euros, als afectats. Els fets van passar la vesprada del 5 de juliol de 2014 en un terreny rural situat entre uns camins de Dénia, a on el condemnat portava mesos vivint en una tenda de campanya que havia plantat després de netejar la mala herba d’una part del terreny.

 

Segons relata la sentència, l’home va encendre una foguera per a calfar menjar amb «menyspreu a les normes de cura i prudència», ja que no va tindre en compte la proximitat amb les urbanitzacions habitades, a uns 500 metres, ni les condicions climatològiques que eren de 28,7 graus de temperatura, amb ratxes de vent de 36 quilòmetres per hora i una humitat relativa del 33%.

 

Va cremar la moto de la Policia Local

El vent va propagar ràpidament el foc, que va arribar a urbanitzacions pròximes, a on va ser necessari evacuar a residents i tallar carrers. L’incendi va calcinar el cotxe d’un particular i una moto de la Policia Local de Dénia que els agents havien deixat en un carrer per a tallar la circulació fins a zones afectades pel foc.

 

A demés, les flames van causar danys en elements comuns i en cases de dos urbanitzacions i els jardins d’una casa. La resolució recull que, des d’un primer moment, el condemnat va reconéixer a la Policia Local que havia sigut el causant de l’incendi.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.