Presó per a un metge acusat de gravar les parts íntimes dels seus pacients

El jutge ha decretat l’ingrés a la presó d’un metge a Sevilla de manera preventiva, atesa la gravetat dels delictes esclarits, ja que està acusat de gravar en la seua consulta parts íntimes dels seus pacients sense autorització. Es creu que el nombre de víctimes podria superar el centenar.

El detingut té 64 anys i les imatges haurien sigut gravades tant en les seues consultes de Morón de la Frontera, Badolatosa, Estepa i Sevilla com en assistències a domicilis.

La Guàrdia Civil d’Osuna i de Badolatosa han participat en la detenció i informen que s’han realitzat 5 registres entre els quals hi ha tant habitatge com les consultes.

L’operació s’ha denominat ‘Viconsul’ En els registres s’han intervingut diversos ordinadors portàtils, un bolígraf espia i multitud de dispositius d’emmagatzematge massiu d’arxius, que pogueren contindre arxius multimèdia de naturalesa sexual, amb la finalitat d’esclarir nous delictes i aconseguir identificar noves víctimes.

La investigació va començar després que un pacient denunciara que havia sigut «gravada», és llavors quan els investigadors confirmen no sols l’existència d’un vídeo de naturalesa sexual en el telèfon mòbil del facultatiu que acreditaria els fets denunciats inicialment, sinó que realitzaria este tipus de pràctiques durant més de dos anys, existint un nombre extens de víctimes que poguera ser superior a 100″.

«Actuava d’esta manera, no sols en consulta, sinó també en atencions mèdiques que prestava a domicili. A part de realitzar este tipus d’enregistraments de naturalesa sexual fent ús de la superioritat que li conferia l’exercici de la seua professió, també el cap aprofitant descuits en la via pública».

Últimes notícies

Una mascletà berciana fa tremolar les Fogueres de Sant Joan dAlacant

El pirotècnic Pedro Alonso, de la firma Pibierzo, ha debutat en el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan dAlacant amb un espectacle anomenat Terremoto berciano en el cielo alicantino, que ha arribat als 126,8 decibels en 5 minuts i 41 segons.

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.