Presó per a un metge acusat de gravar les parts íntimes dels seus pacients

El jutge ha decretat l’ingrés a la presó d’un metge a Sevilla de manera preventiva, atesa la gravetat dels delictes esclarits, ja que està acusat de gravar en la seua consulta parts íntimes dels seus pacients sense autorització. Es creu que el nombre de víctimes podria superar el centenar.

El detingut té 64 anys i les imatges haurien sigut gravades tant en les seues consultes de Morón de la Frontera, Badolatosa, Estepa i Sevilla com en assistències a domicilis.

La Guàrdia Civil d’Osuna i de Badolatosa han participat en la detenció i informen que s’han realitzat 5 registres entre els quals hi ha tant habitatge com les consultes.

L’operació s’ha denominat ‘Viconsul’ En els registres s’han intervingut diversos ordinadors portàtils, un bolígraf espia i multitud de dispositius d’emmagatzematge massiu d’arxius, que pogueren contindre arxius multimèdia de naturalesa sexual, amb la finalitat d’esclarir nous delictes i aconseguir identificar noves víctimes.

La investigació va començar després que un pacient denunciara que havia sigut «gravada», és llavors quan els investigadors confirmen no sols l’existència d’un vídeo de naturalesa sexual en el telèfon mòbil del facultatiu que acreditaria els fets denunciats inicialment, sinó que realitzaria este tipus de pràctiques durant més de dos anys, existint un nombre extens de víctimes que poguera ser superior a 100″.

«Actuava d’esta manera, no sols en consulta, sinó també en atencions mèdiques que prestava a domicili. A part de realitzar este tipus d’enregistraments de naturalesa sexual fent ús de la superioritat que li conferia l’exercici de la seua professió, també el cap aprofitant descuits en la via pública».

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.