Micky Molina, detingut en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat

L’actor Micky Molina va ser detingut este dimecres en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat.

Després d’arribar a l’Illa al voltant de les 22.00 hores d’este dimecres, l’actor va protagonitzar un altercat en l’aeroport, segons ha explicat la Guàrdia Civil.

Ja en l’estiu de 2019, l’actor va ser investigat a Eivissa per un delicte contra la seguretat viària, per un atropellament a una nena en un aparcament d’un restaurant de Santa Eulària. Després de sotmetre’s al test d’alcoholèmia, l’actor va donar positiu en les dos proves.

La família de la xiqueta va defensar a l’actor amb un comunicat en el qual va explicar que Molina «no va poder evitar que el vehicle es desplacés lleugerament cap endavant tocant lleument a la xiqueta, la qual, en veure que el cotxe se n’anava cap a ella, es va tirar al sòl, causant-se com a conseqüència algunes esgarrapades en els genolls en fregar amb sorra i asfalt».

Segons van expressar llavors els pares de la petita, «Miguel ens va demanar reiterades vegades perdó molt compungit i després de l’incident s’ha posat en contacte amb nosaltres cada dia per a interessar-se per l’estat de la nena, demanant constantment disculpes i lamentant el succeït». L’actor viu gran part de l’any a Eivissa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.