Micky Molina, detingut en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat

L’actor Micky Molina va ser detingut este dimecres en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat.

Després d’arribar a l’Illa al voltant de les 22.00 hores d’este dimecres, l’actor va protagonitzar un altercat en l’aeroport, segons ha explicat la Guàrdia Civil.

Ja en l’estiu de 2019, l’actor va ser investigat a Eivissa per un delicte contra la seguretat viària, per un atropellament a una nena en un aparcament d’un restaurant de Santa Eulària. Després de sotmetre’s al test d’alcoholèmia, l’actor va donar positiu en les dos proves.

La família de la xiqueta va defensar a l’actor amb un comunicat en el qual va explicar que Molina «no va poder evitar que el vehicle es desplacés lleugerament cap endavant tocant lleument a la xiqueta, la qual, en veure que el cotxe se n’anava cap a ella, es va tirar al sòl, causant-se com a conseqüència algunes esgarrapades en els genolls en fregar amb sorra i asfalt».

Segons van expressar llavors els pares de la petita, «Miguel ens va demanar reiterades vegades perdó molt compungit i després de l’incident s’ha posat en contacte amb nosaltres cada dia per a interessar-se per l’estat de la nena, demanant constantment disculpes i lamentant el succeït». L’actor viu gran part de l’any a Eivissa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.