Micky Molina, detingut en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat

L’actor Micky Molina va ser detingut este dimecres en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat.

Després d’arribar a l’Illa al voltant de les 22.00 hores d’este dimecres, l’actor va protagonitzar un altercat en l’aeroport, segons ha explicat la Guàrdia Civil.

Ja en l’estiu de 2019, l’actor va ser investigat a Eivissa per un delicte contra la seguretat viària, per un atropellament a una nena en un aparcament d’un restaurant de Santa Eulària. Després de sotmetre’s al test d’alcoholèmia, l’actor va donar positiu en les dos proves.

La família de la xiqueta va defensar a l’actor amb un comunicat en el qual va explicar que Molina «no va poder evitar que el vehicle es desplacés lleugerament cap endavant tocant lleument a la xiqueta, la qual, en veure que el cotxe se n’anava cap a ella, es va tirar al sòl, causant-se com a conseqüència algunes esgarrapades en els genolls en fregar amb sorra i asfalt».

Segons van expressar llavors els pares de la petita, «Miguel ens va demanar reiterades vegades perdó molt compungit i després de l’incident s’ha posat en contacte amb nosaltres cada dia per a interessar-se per l’estat de la nena, demanant constantment disculpes i lamentant el succeït». L’actor viu gran part de l’any a Eivissa.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.