12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Micky Molina, detingut en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat

L’actor Micky Molina va ser detingut este dimecres en l’aeroport d’Eivissa per resistència i desobediència a l’autoritat.

Després d’arribar a l’Illa al voltant de les 22.00 hores d’este dimecres, l’actor va protagonitzar un altercat en l’aeroport, segons ha explicat la Guàrdia Civil.

Ja en l’estiu de 2019, l’actor va ser investigat a Eivissa per un delicte contra la seguretat viària, per un atropellament a una nena en un aparcament d’un restaurant de Santa Eulària. Després de sotmetre’s al test d’alcoholèmia, l’actor va donar positiu en les dos proves.

La família de la xiqueta va defensar a l’actor amb un comunicat en el qual va explicar que Molina «no va poder evitar que el vehicle es desplacés lleugerament cap endavant tocant lleument a la xiqueta, la qual, en veure que el cotxe se n’anava cap a ella, es va tirar al sòl, causant-se com a conseqüència algunes esgarrapades en els genolls en fregar amb sorra i asfalt».

Segons van expressar llavors els pares de la petita, «Miguel ens va demanar reiterades vegades perdó molt compungit i després de l’incident s’ha posat en contacte amb nosaltres cada dia per a interessar-se per l’estat de la nena, demanant constantment disculpes i lamentant el succeït». L’actor viu gran part de l’any a Eivissa.

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.