Un micro obert en ‘Sálvame’ destapa que Alonso Caparrós va tenir un romanç amb Esther Arroyo

Alonso Caparrós.

 

L’autoentrevista que es va fer Alonso Caparrós en l’última edició de ‘Sálvame’ va deixar un moment per a la posteritat. Es tracta de la relació que ha mantingut en secret amb «una famosa espectacular que em va deixar marcat», tal com va explicar durant el programa, creant la curiositat de tots els convidats i públic, que esperaven amb ànsia tenir més informació. El col·laborador televisiu va aconseguir captar l’atenció de tot el plató, afegint informació com que va succeir quan «vaig arribar a TVE». A poc a poc, va ser donant més detalls sobre la dona en qüestió, indicant que era rossa, famosa, protagonista en les revistes i que seguix en actiu. La cosa no va quedar ací i Kiko Hernández va voler saber si el programa es podia posar en contacte amb ella. El que no s’haguera imaginat mai és que un micro obert destapara per error la seua identitat: «Tens el telèfon d’Esther Arroyo?», li va preguntar el col·laborador al seu director.

 

La presentadora Esther Arroyo.

La presentadora, Esther Arroyo | Hola.com

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.