13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un micro obert en ‘Sálvame’ destapa que Alonso Caparrós va tenir un romanç amb Esther Arroyo

Alonso Caparrós.

 

L’autoentrevista que es va fer Alonso Caparrós en l’última edició de ‘Sálvame’ va deixar un moment per a la posteritat. Es tracta de la relació que ha mantingut en secret amb «una famosa espectacular que em va deixar marcat», tal com va explicar durant el programa, creant la curiositat de tots els convidats i públic, que esperaven amb ànsia tenir més informació. El col·laborador televisiu va aconseguir captar l’atenció de tot el plató, afegint informació com que va succeir quan «vaig arribar a TVE». A poc a poc, va ser donant més detalls sobre la dona en qüestió, indicant que era rossa, famosa, protagonista en les revistes i que seguix en actiu. La cosa no va quedar ací i Kiko Hernández va voler saber si el programa es podia posar en contacte amb ella. El que no s’haguera imaginat mai és que un micro obert destapara per error la seua identitat: «Tens el telèfon d’Esther Arroyo?», li va preguntar el col·laborador al seu director.

 

La presentadora Esther Arroyo.

La presentadora, Esther Arroyo | Hola.com

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.