Mila Ximénez ho tenia clar: “no era un maltractador, sinó un torturador”

 

Mila Ximénez ha tornat a ‘Sálvame’ per boca de Jorge Javier Vázquez. La comunicadora, que va morir fa uns pocs dies com a víctima d’un càncer de pulmó, va poder veure el documental de Rocío Carrasco, alguna cosa que va fer que la seua opinió sobre Antonio David Flores canviara radicalment.

El presentador s’ha trobat amb Rocío Carrasco en el plató de ‘Sálvame’ en el qual ha sigut el seu primer dia com a part de l’equip. El presentador recordava a Mila Ximénez atés que el plató porta el seu nom i feia un aclariment donat el renou que es va generar davant la presència d’Antonio David Flores en el comiat de la periodista.

Era una cosa que no volia aclarir immediatament després de la marxa de Mila Ximénez, però tant la direcció de ‘Sálvame’ com el presentador creuen que era necessària. Mila Ximénez estava convocada per a participar en el primer programa de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, però no va poder assistir perquè no es trobava bé.

La seua posició fins llavors havia sigut una i la presència d’Antonio David Flores en el tanatori després de la seua mort va fer pensar que així continuava sent, però Jorge Javier Vázquez ens revelava el que va pensar la seua amiga a veure la docuserie: “Les seues paraules van ser estes, t’ho jure que Mila aquella vesprada xarrant va dir “és que amb tot el que jo he vist, Antonio David no és un maltractador, és un torturador”.

Cal recordar, que la presència de l’exguàrdia civil en la vetla de Ximénez va generar un gran renou, pel rebuig que li produeix la seua presència a l’equip de ‘Sálvame’ i al seu entorn. Rocío Carrasco assegurava en el documental, que Antonio David la va maltractar sistemàticament durant anys i que va posar als seus fills en contra seua.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.