Mila Ximénez ho tenia clar: “no era un maltractador, sinó un torturador”

 

Mila Ximénez ha tornat a ‘Sálvame’ per boca de Jorge Javier Vázquez. La comunicadora, que va morir fa uns pocs dies com a víctima d’un càncer de pulmó, va poder veure el documental de Rocío Carrasco, alguna cosa que va fer que la seua opinió sobre Antonio David Flores canviara radicalment.

El presentador s’ha trobat amb Rocío Carrasco en el plató de ‘Sálvame’ en el qual ha sigut el seu primer dia com a part de l’equip. El presentador recordava a Mila Ximénez atés que el plató porta el seu nom i feia un aclariment donat el renou que es va generar davant la presència d’Antonio David Flores en el comiat de la periodista.

Era una cosa que no volia aclarir immediatament després de la marxa de Mila Ximénez, però tant la direcció de ‘Sálvame’ com el presentador creuen que era necessària. Mila Ximénez estava convocada per a participar en el primer programa de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, però no va poder assistir perquè no es trobava bé.

La seua posició fins llavors havia sigut una i la presència d’Antonio David Flores en el tanatori després de la seua mort va fer pensar que així continuava sent, però Jorge Javier Vázquez ens revelava el que va pensar la seua amiga a veure la docuserie: “Les seues paraules van ser estes, t’ho jure que Mila aquella vesprada xarrant va dir “és que amb tot el que jo he vist, Antonio David no és un maltractador, és un torturador”.

Cal recordar, que la presència de l’exguàrdia civil en la vetla de Ximénez va generar un gran renou, pel rebuig que li produeix la seua presència a l’equip de ‘Sálvame’ i al seu entorn. Rocío Carrasco assegurava en el documental, que Antonio David la va maltractar sistemàticament durant anys i que va posar als seus fills en contra seua.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.