Mila Ximénez ho tenia clar: “no era un maltractador, sinó un torturador”

 

Mila Ximénez ha tornat a ‘Sálvame’ per boca de Jorge Javier Vázquez. La comunicadora, que va morir fa uns pocs dies com a víctima d’un càncer de pulmó, va poder veure el documental de Rocío Carrasco, alguna cosa que va fer que la seua opinió sobre Antonio David Flores canviara radicalment.

El presentador s’ha trobat amb Rocío Carrasco en el plató de ‘Sálvame’ en el qual ha sigut el seu primer dia com a part de l’equip. El presentador recordava a Mila Ximénez atés que el plató porta el seu nom i feia un aclariment donat el renou que es va generar davant la presència d’Antonio David Flores en el comiat de la periodista.

Era una cosa que no volia aclarir immediatament després de la marxa de Mila Ximénez, però tant la direcció de ‘Sálvame’ com el presentador creuen que era necessària. Mila Ximénez estava convocada per a participar en el primer programa de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, però no va poder assistir perquè no es trobava bé.

La seua posició fins llavors havia sigut una i la presència d’Antonio David Flores en el tanatori després de la seua mort va fer pensar que així continuava sent, però Jorge Javier Vázquez ens revelava el que va pensar la seua amiga a veure la docuserie: “Les seues paraules van ser estes, t’ho jure que Mila aquella vesprada xarrant va dir “és que amb tot el que jo he vist, Antonio David no és un maltractador, és un torturador”.

Cal recordar, que la presència de l’exguàrdia civil en la vetla de Ximénez va generar un gran renou, pel rebuig que li produeix la seua presència a l’equip de ‘Sálvame’ i al seu entorn. Rocío Carrasco assegurava en el documental, que Antonio David la va maltractar sistemàticament durant anys i que va posar als seus fills en contra seua.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.