Mila Ximénez ho tenia clar: “no era un maltractador, sinó un torturador”

 

Mila Ximénez ha tornat a ‘Sálvame’ per boca de Jorge Javier Vázquez. La comunicadora, que va morir fa uns pocs dies com a víctima d’un càncer de pulmó, va poder veure el documental de Rocío Carrasco, alguna cosa que va fer que la seua opinió sobre Antonio David Flores canviara radicalment.

El presentador s’ha trobat amb Rocío Carrasco en el plató de ‘Sálvame’ en el qual ha sigut el seu primer dia com a part de l’equip. El presentador recordava a Mila Ximénez atés que el plató porta el seu nom i feia un aclariment donat el renou que es va generar davant la presència d’Antonio David Flores en el comiat de la periodista.

Era una cosa que no volia aclarir immediatament després de la marxa de Mila Ximénez, però tant la direcció de ‘Sálvame’ com el presentador creuen que era necessària. Mila Ximénez estava convocada per a participar en el primer programa de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, però no va poder assistir perquè no es trobava bé.

La seua posició fins llavors havia sigut una i la presència d’Antonio David Flores en el tanatori després de la seua mort va fer pensar que així continuava sent, però Jorge Javier Vázquez ens revelava el que va pensar la seua amiga a veure la docuserie: “Les seues paraules van ser estes, t’ho jure que Mila aquella vesprada xarrant va dir “és que amb tot el que jo he vist, Antonio David no és un maltractador, és un torturador”.

Cal recordar, que la presència de l’exguàrdia civil en la vetla de Ximénez va generar un gran renou, pel rebuig que li produeix la seua presència a l’equip de ‘Sálvame’ i al seu entorn. Rocío Carrasco assegurava en el documental, que Antonio David la va maltractar sistemàticament durant anys i que va posar als seus fills en contra seua.

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.