Mila Ximénez ho tenia clar: “no era un maltractador, sinó un torturador”

 

Mila Ximénez ha tornat a ‘Sálvame’ per boca de Jorge Javier Vázquez. La comunicadora, que va morir fa uns pocs dies com a víctima d’un càncer de pulmó, va poder veure el documental de Rocío Carrasco, alguna cosa que va fer que la seua opinió sobre Antonio David Flores canviara radicalment.

El presentador s’ha trobat amb Rocío Carrasco en el plató de ‘Sálvame’ en el qual ha sigut el seu primer dia com a part de l’equip. El presentador recordava a Mila Ximénez atés que el plató porta el seu nom i feia un aclariment donat el renou que es va generar davant la presència d’Antonio David Flores en el comiat de la periodista.

Era una cosa que no volia aclarir immediatament després de la marxa de Mila Ximénez, però tant la direcció de ‘Sálvame’ com el presentador creuen que era necessària. Mila Ximénez estava convocada per a participar en el primer programa de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, però no va poder assistir perquè no es trobava bé.

La seua posició fins llavors havia sigut una i la presència d’Antonio David Flores en el tanatori després de la seua mort va fer pensar que així continuava sent, però Jorge Javier Vázquez ens revelava el que va pensar la seua amiga a veure la docuserie: “Les seues paraules van ser estes, t’ho jure que Mila aquella vesprada xarrant va dir “és que amb tot el que jo he vist, Antonio David no és un maltractador, és un torturador”.

Cal recordar, que la presència de l’exguàrdia civil en la vetla de Ximénez va generar un gran renou, pel rebuig que li produeix la seua presència a l’equip de ‘Sálvame’ i al seu entorn. Rocío Carrasco assegurava en el documental, que Antonio David la va maltractar sistemàticament durant anys i que va posar als seus fills en contra seua.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.