Mila Ximénez no vol que Kiko Matamoros torne a ‘Sálvame’

Mila Ximénez carga contra Kiko Matamoros

Mila Ximénez carrega contra Kiko Matamoros | Telecinco

 

Kiko Matamoros no està passant per un bon moment i és que des de fa setmanes tot són males notícies pel col·laborador. Primer, la seua separació de Makoke, després d’assabentar-se que la seua exparella participarà a ‘GH VIP’ i ara se li sumen més complicacions professionals.

 

No el van ajudar en res les últimes declaracions que va fer de ‘Sálvame’, les quals van molestar especialment a Mila Ximénez. La col·laboradora va admetre que està «esgotada i cansada de tot el menyspreu continuat que fas a este programa», per això va demanar al seu company que no torne al plató de Telecinco.

 

La periodista va afegir que «la dignitat es demostra», tenint en compte que «si tu creus que este és un programa de merda, jo que tu, no vindria a fer res». D’esta manera Mila Ximénez va advertir clarament a Kiko Matamoros i li va demanar que no tornara a participar més a ‘Sálvame’.

 

Kiko Matamoros, atacado en 'Sálvame'

Kiko Matamoros, atacat en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Kiko Hernández es va enfrontar a Mila Ximénez

En mig de la polèmica, Kiko Hernández es va convertir inesperadament en el defensor de Kiko Matamoros i va recordar que el Defensor de l’Espectador de ‘Sálvame’ només va carregar contra aquells espais del programa que asseguraven que la ruptura de la parella era «un muntatge».

 

El presentador va assegurar que no se sentia al·ludit per les crítiques que va llançar el seu company en dies anteriors: «Ací no ho he escoltat». Ràpidament una furiosa Mila Ximénez va rebatre l’argument del col·laborador i tots dos van acabar confrontant-se.

 

Kiko Hernández, en la polémica con Kiko Matamoros

Kiko Hernández, a la polèmica amb Kiko Matamoros | Telecinco

 

Lydia Lozano, de part de Mila Ximénez

Mila Ximénez va escoltar a Kiko Hernández completament atònita i, mentre pensava el seu pròxim argument, va rebre una ajuda crucial per esfondrar completament Kiko Matamoros. Lydia Lozano va recordar a tots que «ens va dir pocavergonyes a tots» enmig d’un directe.

 

Així Mila Ximénez va recarregar piles i va tornar a la batalla. La periodista va reconèixer que, respecte a les suposades infidelitats que es van emetre des del plató, «és veritat que a vegades hem dit mentides», però «també és cert que hem dit mentides a vegades per donar-te suport a tu i per encobrir-te a tu».

 

D’esta manera es va crear molta més fricció entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, demostrant així que passen per un moment molt tens entre ells a causa de tots els atacs que reben des de fora del plató.

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU