13.4 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Mila Ximénez no vol que Kiko Matamoros torne a ‘Sálvame’

Mila Ximénez carga contra Kiko Matamoros

Mila Ximénez carrega contra Kiko Matamoros | Telecinco

 

Kiko Matamoros no està passant per un bon moment i és que des de fa setmanes tot són males notícies pel col·laborador. Primer, la seua separació de Makoke, després d’assabentar-se que la seua exparella participarà a ‘GH VIP’ i ara se li sumen més complicacions professionals.

 

No el van ajudar en res les últimes declaracions que va fer de ‘Sálvame’, les quals van molestar especialment a Mila Ximénez. La col·laboradora va admetre que està «esgotada i cansada de tot el menyspreu continuat que fas a este programa», per això va demanar al seu company que no torne al plató de Telecinco.

 

La periodista va afegir que «la dignitat es demostra», tenint en compte que «si tu creus que este és un programa de merda, jo que tu, no vindria a fer res». D’esta manera Mila Ximénez va advertir clarament a Kiko Matamoros i li va demanar que no tornara a participar més a ‘Sálvame’.

 

Kiko Matamoros, atacado en 'Sálvame'

Kiko Matamoros, atacat en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Kiko Hernández es va enfrontar a Mila Ximénez

En mig de la polèmica, Kiko Hernández es va convertir inesperadament en el defensor de Kiko Matamoros i va recordar que el Defensor de l’Espectador de ‘Sálvame’ només va carregar contra aquells espais del programa que asseguraven que la ruptura de la parella era «un muntatge».

 

El presentador va assegurar que no se sentia al·ludit per les crítiques que va llançar el seu company en dies anteriors: «Ací no ho he escoltat». Ràpidament una furiosa Mila Ximénez va rebatre l’argument del col·laborador i tots dos van acabar confrontant-se.

 

Kiko Hernández, en la polémica con Kiko Matamoros

Kiko Hernández, a la polèmica amb Kiko Matamoros | Telecinco

 

Lydia Lozano, de part de Mila Ximénez

Mila Ximénez va escoltar a Kiko Hernández completament atònita i, mentre pensava el seu pròxim argument, va rebre una ajuda crucial per esfondrar completament Kiko Matamoros. Lydia Lozano va recordar a tots que «ens va dir pocavergonyes a tots» enmig d’un directe.

 

Així Mila Ximénez va recarregar piles i va tornar a la batalla. La periodista va reconèixer que, respecte a les suposades infidelitats que es van emetre des del plató, «és veritat que a vegades hem dit mentides», però «també és cert que hem dit mentides a vegades per donar-te suport a tu i per encobrir-te a tu».

 

D’esta manera es va crear molta més fricció entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, demostrant així que passen per un moment molt tens entre ells a causa de tots els atacs que reben des de fora del plató.

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.