Mila Ximénez no vol que Kiko Matamoros torne a ‘Sálvame’

Mila Ximénez carga contra Kiko Matamoros

Mila Ximénez carrega contra Kiko Matamoros | Telecinco

 

Kiko Matamoros no està passant per un bon moment i és que des de fa setmanes tot són males notícies pel col·laborador. Primer, la seua separació de Makoke, després d’assabentar-se que la seua exparella participarà a ‘GH VIP’ i ara se li sumen més complicacions professionals.

 

No el van ajudar en res les últimes declaracions que va fer de ‘Sálvame’, les quals van molestar especialment a Mila Ximénez. La col·laboradora va admetre que està «esgotada i cansada de tot el menyspreu continuat que fas a este programa», per això va demanar al seu company que no torne al plató de Telecinco.

 

La periodista va afegir que «la dignitat es demostra», tenint en compte que «si tu creus que este és un programa de merda, jo que tu, no vindria a fer res». D’esta manera Mila Ximénez va advertir clarament a Kiko Matamoros i li va demanar que no tornara a participar més a ‘Sálvame’.

 

Kiko Matamoros, atacado en 'Sálvame'

Kiko Matamoros, atacat en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Kiko Hernández es va enfrontar a Mila Ximénez

En mig de la polèmica, Kiko Hernández es va convertir inesperadament en el defensor de Kiko Matamoros i va recordar que el Defensor de l’Espectador de ‘Sálvame’ només va carregar contra aquells espais del programa que asseguraven que la ruptura de la parella era «un muntatge».

 

El presentador va assegurar que no se sentia al·ludit per les crítiques que va llançar el seu company en dies anteriors: «Ací no ho he escoltat». Ràpidament una furiosa Mila Ximénez va rebatre l’argument del col·laborador i tots dos van acabar confrontant-se.

 

Kiko Hernández, en la polémica con Kiko Matamoros

Kiko Hernández, a la polèmica amb Kiko Matamoros | Telecinco

 

Lydia Lozano, de part de Mila Ximénez

Mila Ximénez va escoltar a Kiko Hernández completament atònita i, mentre pensava el seu pròxim argument, va rebre una ajuda crucial per esfondrar completament Kiko Matamoros. Lydia Lozano va recordar a tots que «ens va dir pocavergonyes a tots» enmig d’un directe.

 

Així Mila Ximénez va recarregar piles i va tornar a la batalla. La periodista va reconèixer que, respecte a les suposades infidelitats que es van emetre des del plató, «és veritat que a vegades hem dit mentides», però «també és cert que hem dit mentides a vegades per donar-te suport a tu i per encobrir-te a tu».

 

D’esta manera es va crear molta més fricció entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, demostrant així que passen per un moment molt tens entre ells a causa de tots els atacs que reben des de fora del plató.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.