Mila Ximénez no vol que Kiko Matamoros torne a ‘Sálvame’

Mila Ximénez carga contra Kiko Matamoros

Mila Ximénez carrega contra Kiko Matamoros | Telecinco

 

Kiko Matamoros no està passant per un bon moment i és que des de fa setmanes tot són males notícies pel col·laborador. Primer, la seua separació de Makoke, després d’assabentar-se que la seua exparella participarà a ‘GH VIP’ i ara se li sumen més complicacions professionals.

 

No el van ajudar en res les últimes declaracions que va fer de ‘Sálvame’, les quals van molestar especialment a Mila Ximénez. La col·laboradora va admetre que està «esgotada i cansada de tot el menyspreu continuat que fas a este programa», per això va demanar al seu company que no torne al plató de Telecinco.

 

La periodista va afegir que «la dignitat es demostra», tenint en compte que «si tu creus que este és un programa de merda, jo que tu, no vindria a fer res». D’esta manera Mila Ximénez va advertir clarament a Kiko Matamoros i li va demanar que no tornara a participar més a ‘Sálvame’.

 

Kiko Matamoros, atacado en 'Sálvame'

Kiko Matamoros, atacat en ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Kiko Hernández es va enfrontar a Mila Ximénez

En mig de la polèmica, Kiko Hernández es va convertir inesperadament en el defensor de Kiko Matamoros i va recordar que el Defensor de l’Espectador de ‘Sálvame’ només va carregar contra aquells espais del programa que asseguraven que la ruptura de la parella era «un muntatge».

 

El presentador va assegurar que no se sentia al·ludit per les crítiques que va llançar el seu company en dies anteriors: «Ací no ho he escoltat». Ràpidament una furiosa Mila Ximénez va rebatre l’argument del col·laborador i tots dos van acabar confrontant-se.

 

Kiko Hernández, en la polémica con Kiko Matamoros

Kiko Hernández, a la polèmica amb Kiko Matamoros | Telecinco

 

Lydia Lozano, de part de Mila Ximénez

Mila Ximénez va escoltar a Kiko Hernández completament atònita i, mentre pensava el seu pròxim argument, va rebre una ajuda crucial per esfondrar completament Kiko Matamoros. Lydia Lozano va recordar a tots que «ens va dir pocavergonyes a tots» enmig d’un directe.

 

Així Mila Ximénez va recarregar piles i va tornar a la batalla. La periodista va reconèixer que, respecte a les suposades infidelitats que es van emetre des del plató, «és veritat que a vegades hem dit mentides», però «també és cert que hem dit mentides a vegades per donar-te suport a tu i per encobrir-te a tu».

 

D’esta manera es va crear molta més fricció entre els col·laboradors de ‘Sálvame’, demostrant així que passen per un moment molt tens entre ells a causa de tots els atacs que reben des de fora del plató.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.