Milers de persones fan cua en València per a la firma de discos d’Operación Triunfo

Hui al voltant de les 11.15 hores donat començament la firma de discos dels concursants d'Operación Triunfo en Barcelona, Madrid i València. A la capital del Túria han acudit tres de les concursants més estimades; Aitana, Ana Guerra i Miriam que han omplit de gom a gom l'esplanada de Nuevo Centro. Centenars de persones han passat la nit al ras en València des d'ahir per a fer cua i ser els primers en vore a les tres concursants. Per a poder estar en la cua calia haver comprat el disc en el Corte Inglés i esperar llargues hores per a poder estar davant de les tres artistes que no han pogut estar amb tots tant de temps com els haguera agradat. Les primeres persones es van concentrar ahir passades la mitjanit i hui a les huit la cua ja rodejava la paret lateral del Corte Inglés. A l'hora a la qual han aparegut Miriam, Aitana i Ana Guerra ja hi havien unes 2.000 persones expectants.

 

 

Si més no, les persones que no tenien disc s'han aglomerat també davant de les tanques de seguretat per a poder estar presents i fer fotos a les seues concursants preferides. Amb la música del disc d'OT de fons, els fans han cantat èxits ja del programa com 'Issues' interpretat per Aitana o 'La Bikina' interpretat per Ana Guerra. Les concursants s'han mostrat molt simpàtiques amb tots els fans i han saludat i cantat quan així els ho ha demanat el públic. Nosaltres hem anat fins allí per a presenciar en primera persona el fenomen OT, que en esta ocasió ha sigut tot un èxit amb còpies esgotades en tots els centres El Corte Inglés de València arribant-se a vendre més de 1.000 còpies en cadascun.

 

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.