El mòbil de Tomás Gimeno clau en la investigació de les xiquetes desaparegudes

 

La cerca de les xicotetes Anna i Olivia continua i té en suspens a tota Espanya, que pateix pensant com es trobaren i desitjant que estiguen sanes i estàlvies. Segueix sense haver-hi rastre de les menors, desaparegudes fa cinc setmanes juntament amb el seu pare, Tomás Gimeno, després de les intenses cerques per part de les autoritats, que ara se centren en els últims moviments del seu mòbil per a tractar d’esclarir els fets.

Així, els investigadors han rastrejat el mòbil de Tomás Gimeno per a analitzar els seus últims moviments, entre ells l’última crida amb la seua exmuller, la matinada de la desaparició. El senyal del seu telèfon es va perdre de manera brusca, la qual cosa fa sospitar que podria haver caigut a la mar i no haver sigut apagat deliberadament per ell mateix.

Estan utilitzant la mateixa tècnica d’estudi que es va fer amb el mòbil de la jove Diana Quer abans de recuperar-ho de la ria. Aqueix estudi de la pèrdua de cobertura sobtada del terminal és vital i pot ser clau per a donar amb el parador de les xicotetes.

Mentre segueixen els rastrejos enfront del ‘puertito de Güimar’ a la recerca d’alguna pista que ajude a donar amb les xiquetes, els investigadors han traçat un pla que el vaixell està complint.

L’àrea de cerca, delimitada pel geoposicionament del mòbil

 

De moment, la cerca se centra en una àrea d’unes deu milles quadrades, enfront del litoral de Santa Cruz de Tenerife, que el vaixell de l’Institut Espanyol d’Oceanografia ve rastrejant des de diumenge passat.
La zona, acordada per Guàrdia Civil i personal del vaixell, és la delimitada pel geoposicionament del mòbil del pare de les xiquetes, Tomás Antonio G.C., qui es va fer a la mar en dos ocasions en la nit del 27 d’abril, quan se li va perdre el rastre.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.