El mòbil de Tomás Gimeno clau en la investigació de les xiquetes desaparegudes

 

La cerca de les xicotetes Anna i Olivia continua i té en suspens a tota Espanya, que pateix pensant com es trobaren i desitjant que estiguen sanes i estàlvies. Segueix sense haver-hi rastre de les menors, desaparegudes fa cinc setmanes juntament amb el seu pare, Tomás Gimeno, després de les intenses cerques per part de les autoritats, que ara se centren en els últims moviments del seu mòbil per a tractar d’esclarir els fets.

Així, els investigadors han rastrejat el mòbil de Tomás Gimeno per a analitzar els seus últims moviments, entre ells l’última crida amb la seua exmuller, la matinada de la desaparició. El senyal del seu telèfon es va perdre de manera brusca, la qual cosa fa sospitar que podria haver caigut a la mar i no haver sigut apagat deliberadament per ell mateix.

Estan utilitzant la mateixa tècnica d’estudi que es va fer amb el mòbil de la jove Diana Quer abans de recuperar-ho de la ria. Aqueix estudi de la pèrdua de cobertura sobtada del terminal és vital i pot ser clau per a donar amb el parador de les xicotetes.

Mentre segueixen els rastrejos enfront del ‘puertito de Güimar’ a la recerca d’alguna pista que ajude a donar amb les xiquetes, els investigadors han traçat un pla que el vaixell està complint.

L’àrea de cerca, delimitada pel geoposicionament del mòbil

 

De moment, la cerca se centra en una àrea d’unes deu milles quadrades, enfront del litoral de Santa Cruz de Tenerife, que el vaixell de l’Institut Espanyol d’Oceanografia ve rastrejant des de diumenge passat.
La zona, acordada per Guàrdia Civil i personal del vaixell, és la delimitada pel geoposicionament del mòbil del pare de les xiquetes, Tomás Antonio G.C., qui es va fer a la mar en dos ocasions en la nit del 27 d’abril, quan se li va perdre el rastre.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.