El mòbil de Tomás Gimeno clau en la investigació de les xiquetes desaparegudes

 

La cerca de les xicotetes Anna i Olivia continua i té en suspens a tota Espanya, que pateix pensant com es trobaren i desitjant que estiguen sanes i estàlvies. Segueix sense haver-hi rastre de les menors, desaparegudes fa cinc setmanes juntament amb el seu pare, Tomás Gimeno, després de les intenses cerques per part de les autoritats, que ara se centren en els últims moviments del seu mòbil per a tractar d’esclarir els fets.

Així, els investigadors han rastrejat el mòbil de Tomás Gimeno per a analitzar els seus últims moviments, entre ells l’última crida amb la seua exmuller, la matinada de la desaparició. El senyal del seu telèfon es va perdre de manera brusca, la qual cosa fa sospitar que podria haver caigut a la mar i no haver sigut apagat deliberadament per ell mateix.

Estan utilitzant la mateixa tècnica d’estudi que es va fer amb el mòbil de la jove Diana Quer abans de recuperar-ho de la ria. Aqueix estudi de la pèrdua de cobertura sobtada del terminal és vital i pot ser clau per a donar amb el parador de les xicotetes.

Mentre segueixen els rastrejos enfront del ‘puertito de Güimar’ a la recerca d’alguna pista que ajude a donar amb les xiquetes, els investigadors han traçat un pla que el vaixell està complint.

L’àrea de cerca, delimitada pel geoposicionament del mòbil

 

De moment, la cerca se centra en una àrea d’unes deu milles quadrades, enfront del litoral de Santa Cruz de Tenerife, que el vaixell de l’Institut Espanyol d’Oceanografia ve rastrejant des de diumenge passat.
La zona, acordada per Guàrdia Civil i personal del vaixell, és la delimitada pel geoposicionament del mòbil del pare de les xiquetes, Tomás Antonio G.C., qui es va fer a la mar en dos ocasions en la nit del 27 d’abril, quan se li va perdre el rastre.

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.