Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz es donen una segona oportunitat

Miguel Ángel Muñoz y Mónica Cruz, juntos en los Goya

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz van reaparèixer com a parella a la gala dels Goya | Cedida

 

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz s’han donat una segona oportunitat. Segons afirma ‘Mujer hoy’, els artistes, que ja van ser parella durant la seua etapa actuant a ‘Upa dance’, han reviscut la flama de l’amor i han reiniciat la relació que van aturar l’any 2005. En aquests 13 anys d’entremig, tots dos han passat moltes aventures, tot i que l’amistat entre ells mai ha desaparegut.

 

Ho demostra el suport que es van donar en els moments més durs. Miguel Ángel Muñoz va estar molt present després de la mort d’Eduardo Cruz, el pare de l’actriu. Per la seua part, Mónica va animar a l’artista després de veure acabada la seva relació amb Manuela Vellés, la seua parella per més de cinc anys. Aquestes evidències són mostra que la relació continuava sent existent.

 

 

Personajes 2018…

Una publicación compartida de Mónica Cruz (@monicacruzoficial) el

 

Tot i que cap dels dos ho ha fet oficial, el cercle proper a la parella ha explicat que des de fa sis mesos, quan encara ens trobàvem a l’estiu, ambdós van decidir donar-se una segona oportunitat. Les accions d’ells també fan indicar que els rumors són verídics, ja que en més d’una ocasió s’han deixat vore junts, disfrutar de la companyia de l’altre, entre somriure i mirades de complicitat.

Últimes notícies

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.