13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz es donen una segona oportunitat

Miguel Ángel Muñoz y Mónica Cruz, juntos en los Goya

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz van reaparèixer com a parella a la gala dels Goya | Cedida

 

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz s’han donat una segona oportunitat. Segons afirma ‘Mujer hoy’, els artistes, que ja van ser parella durant la seua etapa actuant a ‘Upa dance’, han reviscut la flama de l’amor i han reiniciat la relació que van aturar l’any 2005. En aquests 13 anys d’entremig, tots dos han passat moltes aventures, tot i que l’amistat entre ells mai ha desaparegut.

 

Ho demostra el suport que es van donar en els moments més durs. Miguel Ángel Muñoz va estar molt present després de la mort d’Eduardo Cruz, el pare de l’actriu. Per la seua part, Mónica va animar a l’artista després de veure acabada la seva relació amb Manuela Vellés, la seua parella per més de cinc anys. Aquestes evidències són mostra que la relació continuava sent existent.

 

 

Personajes 2018…

Una publicación compartida de Mónica Cruz (@monicacruzoficial) el

 

Tot i que cap dels dos ho ha fet oficial, el cercle proper a la parella ha explicat que des de fa sis mesos, quan encara ens trobàvem a l’estiu, ambdós van decidir donar-se una segona oportunitat. Les accions d’ells també fan indicar que els rumors són verídics, ja que en més d’una ocasió s’han deixat vore junts, disfrutar de la companyia de l’altre, entre somriure i mirades de complicitat.

Últimes notícies

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.