Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz es donen una segona oportunitat

Miguel Ángel Muñoz y Mónica Cruz, juntos en los Goya

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz van reaparèixer com a parella a la gala dels Goya | Cedida

 

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz s’han donat una segona oportunitat. Segons afirma ‘Mujer hoy’, els artistes, que ja van ser parella durant la seua etapa actuant a ‘Upa dance’, han reviscut la flama de l’amor i han reiniciat la relació que van aturar l’any 2005. En aquests 13 anys d’entremig, tots dos han passat moltes aventures, tot i que l’amistat entre ells mai ha desaparegut.

 

Ho demostra el suport que es van donar en els moments més durs. Miguel Ángel Muñoz va estar molt present després de la mort d’Eduardo Cruz, el pare de l’actriu. Per la seua part, Mónica va animar a l’artista després de veure acabada la seva relació amb Manuela Vellés, la seua parella per més de cinc anys. Aquestes evidències són mostra que la relació continuava sent existent.

 

 

Personajes 2018…

Una publicación compartida de Mónica Cruz (@monicacruzoficial) el

 

Tot i que cap dels dos ho ha fet oficial, el cercle proper a la parella ha explicat que des de fa sis mesos, quan encara ens trobàvem a l’estiu, ambdós van decidir donar-se una segona oportunitat. Les accions d’ells també fan indicar que els rumors són verídics, ja que en més d’una ocasió s’han deixat vore junts, disfrutar de la companyia de l’altre, entre somriure i mirades de complicitat.

Últimes notícies

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.