11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz es donen una segona oportunitat

Miguel Ángel Muñoz y Mónica Cruz, juntos en los Goya

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz van reaparèixer com a parella a la gala dels Goya | Cedida

 

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz s’han donat una segona oportunitat. Segons afirma ‘Mujer hoy’, els artistes, que ja van ser parella durant la seua etapa actuant a ‘Upa dance’, han reviscut la flama de l’amor i han reiniciat la relació que van aturar l’any 2005. En aquests 13 anys d’entremig, tots dos han passat moltes aventures, tot i que l’amistat entre ells mai ha desaparegut.

 

Ho demostra el suport que es van donar en els moments més durs. Miguel Ángel Muñoz va estar molt present després de la mort d’Eduardo Cruz, el pare de l’actriu. Per la seua part, Mónica va animar a l’artista després de veure acabada la seva relació amb Manuela Vellés, la seua parella per més de cinc anys. Aquestes evidències són mostra que la relació continuava sent existent.

 

 

Personajes 2018…

Una publicación compartida de Mónica Cruz (@monicacruzoficial) el

 

Tot i que cap dels dos ho ha fet oficial, el cercle proper a la parella ha explicat que des de fa sis mesos, quan encara ens trobàvem a l’estiu, ambdós van decidir donar-se una segona oportunitat. Les accions d’ells també fan indicar que els rumors són verídics, ja que en més d’una ocasió s’han deixat vore junts, disfrutar de la companyia de l’altre, entre somriure i mirades de complicitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.

L’incendi d’un camió causa retencions de 4 quilòmetres en l’AP-7 a l’altura de Xeraco

Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.

Gaudir, Celler de Ca Roca, Diverxo i Etxeberri, ‘Top of the Tops’ de la Guia Macarfi

Gaudir, el Celler de Ca Roca, Diverxo i Rostidor Etxeberri han sigut reconeguts com 'Top of the Tops' per liderar la Guia Macarfi tres anys seguits. Restaurant Fontané s'ha emportat el 'Rookie de l'Any' 2025.

Saravia tria al València malgrat altres ofertes i firma fins a final de temporada

El lateral argentí va triar al València malgrat altres ofertes, va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a reforçar el carril dret. Aporta caràcter i polivalència i va demanar el suport de l'afició

Baskonia ha conquistat la Copa del Rei: sorpresa relativa i més de 100.000 aficionats

El Baskonia ha alçat la Copa del Rei 17 anys després en un torneig amb gran assistència en el Roig Arena. La sorpresa ha sigut relativa pel domini dels caps de sèrie i la potència dels equips Eurolliga.

El València fitxa el lateral argentí Renzo Saravia fins al final de temporada

El club incorpora al lateral dret com a agent lliure fins a juny i li assigna la llicència de Foulquier, de baixa de llarga duració després de passar per quiròfan. El jugador, de 32 anys, va arribar el diumenge, va superar el reconeixement mèdic i va firmar el seu contracte.

Huit anys de presó per a un pres per intentar matar a un altre amb un bolígraf modificat

L'Audiència d'Alacant va imposar huit anys de presó a un intern per atacar a un altre amb un bolígraf adaptat que va quedar clavat en el clatell. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització, i és recurrible.

Excap de Meteorologia d’À Punt contradiu a la Generalitat: ‘Es veia que anava a ser un temporal històric’

Victoria Roselló ha assegurat en la comissió del Congrés que dies abans de la DANA del 29 d'octubre ja es coneixia la seua gravetat i que els avisos es van complir. Les seues paraules contradiuen la versió oficial que no va haver-hi informació suficient per a anticipar-se.