Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz es donen una segona oportunitat

Miguel Ángel Muñoz y Mónica Cruz, juntos en los Goya

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz van reaparèixer com a parella a la gala dels Goya | Cedida

 

Mónica Cruz i Miguel Ángel Muñoz s’han donat una segona oportunitat. Segons afirma ‘Mujer hoy’, els artistes, que ja van ser parella durant la seua etapa actuant a ‘Upa dance’, han reviscut la flama de l’amor i han reiniciat la relació que van aturar l’any 2005. En aquests 13 anys d’entremig, tots dos han passat moltes aventures, tot i que l’amistat entre ells mai ha desaparegut.

 

Ho demostra el suport que es van donar en els moments més durs. Miguel Ángel Muñoz va estar molt present després de la mort d’Eduardo Cruz, el pare de l’actriu. Per la seua part, Mónica va animar a l’artista després de veure acabada la seva relació amb Manuela Vellés, la seua parella per més de cinc anys. Aquestes evidències són mostra que la relació continuava sent existent.

 

 

Personajes 2018…

Una publicación compartida de Mónica Cruz (@monicacruzoficial) el

 

Tot i que cap dels dos ho ha fet oficial, el cercle proper a la parella ha explicat que des de fa sis mesos, quan encara ens trobàvem a l’estiu, ambdós van decidir donar-se una segona oportunitat. Les accions d’ells també fan indicar que els rumors són verídics, ja que en més d’una ocasió s’han deixat vore junts, disfrutar de la companyia de l’altre, entre somriure i mirades de complicitat.

Últimes notícies

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.