Anuncios

Mor als 95 anys Concha Hidalgo, actriu coneguda de ‘La que se avecina’ i ‘Aída’

Imagen de la actriz Concha Hidalgo en su papel en Aída

Concha Hidalgo en ‘Aída’ | Cedida

 

Dol en el món de la televisió. Este dilluns ha mort Concha Hidalgo, actriu de dos de les sèries còmiques de més èxit dels últims temps, com són ‘Aída’ o ‘La que se avecina’.  A part, havia participat en pel·lícules com «La meitat del cel» o «Els fantasmes de Goya». Hidalgo ha mort hui als 95 anys, segons ha informat l’Acadèmia de Cinema.

 

Anuncios

També la seua agència d’actors Kuranda ha lamentat en el seu compte de Twitter la pèrdua de la intèrpret, una dona que «va dedicar tota la seua vida a la interpretació. El nostre condol als seus fills, familiars i amics».

 

Enterrament a la sèrie 'La que se avecina'

Enterrament a la sèrie ‘La que se avecina’ | Telecinco

 

Hauria complit 96 anys la setmana que ve

Nascuda a Logronyo el 13 de desembre de 1923, l’actriu de cinema, teatre i televisió hauria complit la setmana que ve 96 anys. Hidalgo deixa una llarga llista d’obres, des de textos clàssics, com ‘La casa de Bernarda Alba’, ‘Fuenteovejuna’ o ‘Romeu i Julieta’, al teatre a participacions en les sèries més populars de la televisió, com ‘El comissari’, ‘Águila Roja’, ‘Aída’ o ‘La que se avecina’, o pel·lícules com ‘Ocells de paper’, ‘Matador’ i ‘La meitat del cel’.

 

En la ficció protagonitzada per Carmen Machi, Concha Hidalgo interpretava Donya Emilia, una dona a la què els seus fills i néts abanadonaren després de la mort del seu marit i que es guanyava la vida fent truites en un bar, tot i que es guanyava quasi tot en les màquines del bar. A ‘Aída’, l’actriu va participar en quatre episodis, mentres que en ‘La que se avecina’ va intepretar a ‘Milagritos’, una iaia d’una residència de gent gran que tenia una trobada amb el personatge d’Amador, amb la cèlebre frase «Mira, Milagritos, ¡toma salami!»

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios