Mor una dona de 90 anys pel brot de listeriosi en Sevilla

El portaveu de la unitat d’infecciosos, José Miguel Cisneros, ha donat la notícia | Twitter

 

Una anciana de 90 anys s’ha convertit en la primera víctima mortal del brot de listeriosi detectat en Andalusia, segons ha informat este dimarts el director de la unitat d’infecciosos de l’hospital Vírgen del Rocío portaveu de la Junta d’Andalusia, José Miguel Cisneros.

  

Segons ha explicat en roda de premsa, la morta havia consumit carn entatxonada de la marca ‘La mechá’, origen del brot, i formava part del «grup de risc» de pacients afectats per la patologia, segons Cisneros. 

  

El número total d’afectats per listeriosi en Andalusia ascendia a les 20.00 hores d’ahir, l’última dada oficial que s’ha conegut, a 114 malalts, 34 més que el dia anterior. D’estos malalts, 53 continuen hospitalitzats, 18 d’ells són embarassades i dos xiquets nounats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.