12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Mor una dona envestida per un autobús en ple centre de Benidorm

Carrer de Russafa al final del passeig de la Carretera, Benidorm

La zona de l’accident, el començament del C/ de Russafa al final del passeig de la Carretera | Google Maps

 

Ha mort una dona de 54 anys este dimarts per la nit en Benidorm (la Marina Baixa), en ser envestida per un autobús en ple centre de Benidorm. Segons pareix, el conductor va perdre el control del vehicle, un autobús que transportava turistes acabats d’arribar a la ciutat, va envestir a la dona i, finalment, es va estavellar contra l’aparador d’un conegut comerç situat al final del passeig de la Carretera.

 

Sobre les deu i mitja de la nit de dimarts, les sirenes dels bombers van alarmar Benidorm en desplaçar-se ràpidament cap al centre. Un autobús carregat de turistes havia perdut el control mentres baixava pel carrer de Russafa, al final del passeig de la Carretera –l’artèria comercial de Benidorm. Segons ha informat el CICU (el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències), el conductor va perdre el control del volant, per causes encara desconegudes, i va ser en eixe moment que va envestir la víctima, una dona d’origen portugués de 54 anys.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) van acudir al lloc dels fets, però els servicis mèdics van confirmar la defunció de la dona. També van ser atesos el conductor de l’autobús i la persona que va donar l’avís a urgències per una crisi d’ansietat, però no va ser necessari dur-los a un centre sanitari.

 

S’estan avaluant els danys del local, per si presentara risc d’afonament. A més, entre els desperfectes de la zona, l’autobús també va arrancar una cabina telefònica i un pal anunciador. No van haver més ferits, tot i que la zona està sempre molt concorreguda pels vianants.

Últimes notícies

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.