9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Mor una dona envestida per un autobús en ple centre de Benidorm

Carrer de Russafa al final del passeig de la Carretera, Benidorm

La zona de l’accident, el començament del C/ de Russafa al final del passeig de la Carretera | Google Maps

 

Ha mort una dona de 54 anys este dimarts per la nit en Benidorm (la Marina Baixa), en ser envestida per un autobús en ple centre de Benidorm. Segons pareix, el conductor va perdre el control del vehicle, un autobús que transportava turistes acabats d’arribar a la ciutat, va envestir a la dona i, finalment, es va estavellar contra l’aparador d’un conegut comerç situat al final del passeig de la Carretera.

 

Sobre les deu i mitja de la nit de dimarts, les sirenes dels bombers van alarmar Benidorm en desplaçar-se ràpidament cap al centre. Un autobús carregat de turistes havia perdut el control mentres baixava pel carrer de Russafa, al final del passeig de la Carretera –l’artèria comercial de Benidorm. Segons ha informat el CICU (el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències), el conductor va perdre el control del volant, per causes encara desconegudes, i va ser en eixe moment que va envestir la víctima, una dona d’origen portugués de 54 anys.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) van acudir al lloc dels fets, però els servicis mèdics van confirmar la defunció de la dona. També van ser atesos el conductor de l’autobús i la persona que va donar l’avís a urgències per una crisi d’ansietat, però no va ser necessari dur-los a un centre sanitari.

 

S’estan avaluant els danys del local, per si presentara risc d’afonament. A més, entre els desperfectes de la zona, l’autobús també va arrancar una cabina telefònica i un pal anunciador. No van haver més ferits, tot i que la zona està sempre molt concorreguda pels vianants.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.