9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Mor una dona envestida per un autobús en ple centre de Benidorm

Carrer de Russafa al final del passeig de la Carretera, Benidorm

La zona de l’accident, el començament del C/ de Russafa al final del passeig de la Carretera | Google Maps

 

Ha mort una dona de 54 anys este dimarts per la nit en Benidorm (la Marina Baixa), en ser envestida per un autobús en ple centre de Benidorm. Segons pareix, el conductor va perdre el control del vehicle, un autobús que transportava turistes acabats d’arribar a la ciutat, va envestir a la dona i, finalment, es va estavellar contra l’aparador d’un conegut comerç situat al final del passeig de la Carretera.

 

Sobre les deu i mitja de la nit de dimarts, les sirenes dels bombers van alarmar Benidorm en desplaçar-se ràpidament cap al centre. Un autobús carregat de turistes havia perdut el control mentres baixava pel carrer de Russafa, al final del passeig de la Carretera –l’artèria comercial de Benidorm. Segons ha informat el CICU (el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències), el conductor va perdre el control del volant, per causes encara desconegudes, i va ser en eixe moment que va envestir la víctima, una dona d’origen portugués de 54 anys.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) van acudir al lloc dels fets, però els servicis mèdics van confirmar la defunció de la dona. També van ser atesos el conductor de l’autobús i la persona que va donar l’avís a urgències per una crisi d’ansietat, però no va ser necessari dur-los a un centre sanitari.

 

S’estan avaluant els danys del local, per si presentara risc d’afonament. A més, entre els desperfectes de la zona, l’autobús també va arrancar una cabina telefònica i un pal anunciador. No van haver més ferits, tot i que la zona està sempre molt concorreguda pels vianants.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.