Mor una dona envestida per un autobús en ple centre de Benidorm

Carrer de Russafa al final del passeig de la Carretera, Benidorm

La zona de l’accident, el començament del C/ de Russafa al final del passeig de la Carretera | Google Maps

 

Ha mort una dona de 54 anys este dimarts per la nit en Benidorm (la Marina Baixa), en ser envestida per un autobús en ple centre de Benidorm. Segons pareix, el conductor va perdre el control del vehicle, un autobús que transportava turistes acabats d’arribar a la ciutat, va envestir a la dona i, finalment, es va estavellar contra l’aparador d’un conegut comerç situat al final del passeig de la Carretera.

 

Sobre les deu i mitja de la nit de dimarts, les sirenes dels bombers van alarmar Benidorm en desplaçar-se ràpidament cap al centre. Un autobús carregat de turistes havia perdut el control mentres baixava pel carrer de Russafa, al final del passeig de la Carretera –l’artèria comercial de Benidorm. Segons ha informat el CICU (el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències), el conductor va perdre el control del volant, per causes encara desconegudes, i va ser en eixe moment que va envestir la víctima, una dona d’origen portugués de 54 anys.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) van acudir al lloc dels fets, però els servicis mèdics van confirmar la defunció de la dona. També van ser atesos el conductor de l’autobús i la persona que va donar l’avís a urgències per una crisi d’ansietat, però no va ser necessari dur-los a un centre sanitari.

 

S’estan avaluant els danys del local, per si presentara risc d’afonament. A més, entre els desperfectes de la zona, l’autobús també va arrancar una cabina telefònica i un pal anunciador. No van haver més ferits, tot i que la zona està sempre molt concorreguda pels vianants.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.