Mor una dona envestida per un autobús en ple centre de Benidorm

Carrer de Russafa al final del passeig de la Carretera, Benidorm

La zona de l’accident, el començament del C/ de Russafa al final del passeig de la Carretera | Google Maps

 

Ha mort una dona de 54 anys este dimarts per la nit en Benidorm (la Marina Baixa), en ser envestida per un autobús en ple centre de Benidorm. Segons pareix, el conductor va perdre el control del vehicle, un autobús que transportava turistes acabats d’arribar a la ciutat, va envestir a la dona i, finalment, es va estavellar contra l’aparador d’un conegut comerç situat al final del passeig de la Carretera.

 

Sobre les deu i mitja de la nit de dimarts, les sirenes dels bombers van alarmar Benidorm en desplaçar-se ràpidament cap al centre. Un autobús carregat de turistes havia perdut el control mentres baixava pel carrer de Russafa, al final del passeig de la Carretera –l’artèria comercial de Benidorm. Segons ha informat el CICU (el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències), el conductor va perdre el control del volant, per causes encara desconegudes, i va ser en eixe moment que va envestir la víctima, una dona d’origen portugués de 54 anys.

 

Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) van acudir al lloc dels fets, però els servicis mèdics van confirmar la defunció de la dona. També van ser atesos el conductor de l’autobús i la persona que va donar l’avís a urgències per una crisi d’ansietat, però no va ser necessari dur-los a un centre sanitari.

 

S’estan avaluant els danys del local, per si presentara risc d’afonament. A més, entre els desperfectes de la zona, l’autobús també va arrancar una cabina telefònica i un pal anunciador. No van haver més ferits, tot i que la zona està sempre molt concorreguda pels vianants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.