Anuncios

Mor el duc d’Edimburg, marit d’Isabel II, als 99 anys

El duc d’Edimburg ha mort este divendres als 99 anys. El duc d’Edimburg es trobava al castell de Windsor després d’haver estat ingressat a l’hospital fa a penes un mes. Fa escassos minuts Buckingham Palace comunicava la notícia via comunicat oficial: “És amb profund pesar que Sa Majestat la Reina ha anunciat la mort del seu estimat espòs, Sa altesa Reial el Príncep Felip, Duc d’Edimburg. Sa altesa Reial va morir pacíficament este matí al Castell de Windsor”.

 

 

Anuncios

A punt de complir els 100 anys el juny vinent, Felipe, qui va nàixer com a príncep de Grècia i després va adoptar el cognom Mountbatten, deixa vídua a la sobirana del Regne Unit després de més de 73 anys de matrimoni, quatre fills en comú, huit nets i onze besnets, dos d’ells en camí.

Va ser el 17 de febrer quan el duc d’Edimburg va ingressar a l’hospital Edward VII, però l’1 de març el marit de la reina Isabel l’abandonava després d’haver estat allí durant quasi dos setmanes per a ser admés en l’St. Bartholomew´s Hospital. Allí no sols va seguir amb la medicació que se li administrava per a tractar la infecció de la qual Buckingham informava el principi, sinó que a més se li van fer diferents proves per a detectar una afecció cardíaca preexistent.

Este és el motiu pel qual va ser traslladat de centre, ja que l’St. Barth Hospital és un dels principals del país especialitzats en cardiologia. Cal recordar que ja en 2011 va ser tractat per a solucionar-li el bloqueig d’una artèria coronària, la qual cosa podria fer que l’equip mèdic estiga especialment preocupat pel seu cor.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.
Anuncios