18.5 C
València
Divendres, 16 maig, 2025

Mor l’exalcalde de la Vila Joiosa, Juan Segovia, després d’una llarga malaltia

L’exalcalde socialista de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant), Juan Segovia Esquerdo, ha mort este dijous en sa casa, després d’una llarga malaltia, segons han confirmat fonts pròximes a la família.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

L’exalcalde viler, de 73 anys, va estar al capdavant de l’Ajuntament de la localitat durant tretze anys, des d’octubre de 1986 fins a 1999, sempre en les files del PSPV-PSOE.

 

El socialista ha mort al voltant de les 19.00 hores, segons les mateixes fonts, i el seu cos serà portat al tanatori de la Vila Joiosa. Les citades fonts no han pogut confirmar l’hora de l’acte de cremació, perquè la defunció «ha sigut molt recent», han assenyalat.

 

Juan Segòvia Esquerdo va rebre el passat mes de desembre l’homenatge del Consistori, que li va posar el seu nom a una plaça del municipi. Entre els principals triomfs de la seua etapa d’alcalde es troba la regeneració de la Platja Centre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Capturada una de les vaques braves que s’havien escapades a La Salzadella, queden dues per localitzar

Les autoritats continuen la recerca d'altres dues animals, després d'una fuga de nou vaques de transport. Dron i Guàrdia Civil col·laboren en les tasques de cerca

La xifra de morts per l’ofensiva israeliana a Gaza supera els 53.000 mentre la crisi sanitària es profunditza

Les autoritats de Gaza han confirmat més de 53.000 morts per l'ofensiva israiana, amb un augment alarmant de ferits. La crisi sanitària s'agreuja amb hospitals fora de servei i dificultats per rescatar supervivents.

La Policia Local de València intensifica la seua formació en el nou protocol de violència de gènere

El Grup d'Atenció al Maltractament de la Policia Local de València està impartint jornades de formació per a actualitzar els agents sobre el nou protocol de violència de gènere que entrarà en vigor el 30 de juny. L'objectiu és millorar la intervenció policial i la protecció de les víctimes.

CCOO convoca vaga per a millorar el sistema d’Estrangeria davant el col·lapse

CCOO ha convocat una vaga en el servei d'Estrangeria per a protestar contra el col·lapse del sistema i la precarietat laboral que afecta tant a treballadors com a ciutadans.

El COEV atorga a José María Álvarez-Pallete el guardó de ‘Directiu de l’Any’

El Col·legi d'Economistes de València ha guardonat l'ex-president de Telefónica, José María Álvarez-Pallete, amb el premi 'Directiu de l'Any' 2024, en un acte que tindrà lloc el 19 de maig a València.

Obert el termini d’inscripció per al programa Estiu Jove 2025 a València

L'Ajuntament de València ha obert el termini per a inscriure's al programa Estiu Jove 2025, que s'adreça a joves de 12 a 30 anys i ofereix una àmplia gamma d'activitats educatives i d'oci durant l'estiu.

Tres persones ferides pel foc en un habitatge de València

Un incendi a la plaça Bisbe Laguarda de València ha deixat tres ferits per inhalació de fum. Dos dels ferits, homes de 19 i 36 anys, han estat traslladats a l'hospital. Els Bombers han rescatat dues persones atrapades.

Les comunitats educatives mobilitzades per exigir la reactivació del Pla Edificant

Davant la paralització del Pla Edificant, diverses comunitats educatives s'han mobilitzat per reivindicar millores infraestructurals i l'increment de les inversions en l'ensenyament públic a València.