13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Mor un home en la missa de la Soletat

Un home d’uns 60 anys es va desplomar este matí minuts abans de començar la missa de la Solitud en Cimadevilla. Els sanitaris desplaçats a la zona, després de més de mitja hora de reanimacions, res van poder fer per l’home, que sembla que va sofrir una greu indisposició just quan entrava a l’església. El rector, Javier Gómez Cuesta, va decidir suspendre l’homilia de la fi de festes per respecte al finat i veient l’ànim de la resta de feligresos. “Estes coses, quan les vius en directe, et deixen malament. El que millor és que la gent se’n vaja a la seua casa“, va reconéixer, apesarat.

La víctima, segons apunten els primers testimonis, residia a Galícia i estava de visita a la ciutat en companyia de la seua dona, que va ser abrigallada per la resta de feligresos després del succeït. Els sanitaris entenen que l’home va morir per mort natural i descarten, en principi, que hagués caigut o sofert cap altre accident. “És una pena, estem tots molt angoixats”, va reconéixer Gómez Cuesta.

Últimes notícies

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.

L’Elx va sumar el 77,19% dels punts en el Martínez Valero en 2025

L'Elx va tancar 2025 amb un 77,19% de punts sumats en el Martínez Valero en Lliga. La fortalesa com a local va ser clau per a l'ascens i per a mantindre's lluny del descens.

Una detenció a Alacant destapa a un líder de pornografia infantil arrestat a l’Argentina

La detenció d'un home a Alacant per emmagatzemar i compartir material d'abús infantil ha permés arrestar a l'Argentina a un presumpte líder d'una xarxa internacional. La investigació continua oberta.

València rebrà 2026 amb campanades infantils al matí i música, llums i focs a la nit

València acomiadarà 2025 amb campanades infantils de 10.30 a 13.00 amb Gisela i, a la nit, DJs, llums i focs artificials en la plaça de l'Ajuntament, amb controls d'accés i gots reciclats.

La Generalitat construirà 35 vivendes industrialitzades de protecció pública a Utiel per a afectats per la dana

La Generalitat ha posat en marxa la licitació per a alçar 35 vivendes de protecció pública industrialitzades a Utiel sobre un solar municipal. La inversió ascendix a 6,7 milions i s'emmarca en el Pla de Reconstrucció Local-Dana.

Coca-Cola s’unix a més de 50 ONG per a repartir 10.000 menjars per Nadal

La companyia s'ha unit a més de 50 ONG, bancs d'aliments i escoles d'hostaleria per a portar 10.000 menjars a famílies vulnerables del 16 al 24 de desembre en 19 ciutats. La campanya, en el seu quint any, mobilitza voluntariat per a embutxacar i distribuir els lots i ressalta el compromís 'continu' amb les comunitats.