Mor un home de 75 anys després de caure a un pou a Godella

Un home de 75 anys va morir ahir a la vesprada després de caure a un pou de manipulació de claus d’una piscina a Godella.

El Consorci de Bombers de València va ser mobilitzat ahir per a un rescat en una casa del Carrer Sant Blai de Godella, al rebre l’avís a les 17.29 h que un home havia caigut en un pou al costat d’una piscina particular, a una alçada aproximada d’un metre i mig.

Els bombers de Burjassot amb sergent de Paterna van extreure a l’home mitjançant un sistema de cordatge. Un cop fora, van ser recolzats pels mitjans sanitaris allà desplaçats, en la realització de tasques de RCP.

El CICU va acudir al lloc de l’esdeveniment amb una unitat de SAMU i una unitat de SVB amb metge d’Atenció Primària. Després de ser rescatat, els serveis mèdics van constatar que l’home de 75 anys no tenia pols i van confirmar la seua defunció.

Últimes notícies

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.

El 16 de setembre serà el Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana

El Consell ha anunciat que fixarà el 16 de setembre com a Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, data vinculada a l’atemptat d’ETA a Mutxamel en 1991.

Óscar López acusa Feijóo d’“agorer” i de “banyar Espanya de fang”

Óscar López ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser “un agorer” que ha “inundat Espanya de fang” i de liderar una oposició “fallida”, durant una visita als estudis Ciudad de la Luz d’Alacant.

Ayala es penja i oferix disculpes a Dani Olmo pel seu empentó en la final del Mundial

Roberto Fabián Ayala, ajudant de Scaloni en l’Argentina, s’ha mostrat penedit pel seu empentó a Dani Olmo en la final del Mundial 2026 i ha assegurat que li demanarà disculpes en persona. També ha reconegut la superioritat d’Espanya i ha negat qualsevol gest de despege cap a la selecció campiona.

Cauen nou detinguts i 40 armes requisades en una xarxa d’armes liderada des de presó

Els Mossos d'Esquadra han desarticulat una banda de tràfic d’armes dirigida des d’una presó de Barcelona, amb nou detinguts i més de quaranta armes decomissades.

Morant tanca files amb Mascarell i denuncia l’“assetjament” del PP al PSPV

Diana Morant referma el seu suport a Vicent Mascarell després que un jutjat haja obert juí oral contra ell per presumptes calúmnies al PP i critica el clima d’odi en la política espanyola.

Un pescador salva una tortuga marina enredada en una boia davant Port de Sagunt

Una tortuga marina ha sigut rescatada davant la costa de Port de Sagunt gràcies a l’avís d’un pescador recreatiu, després d’aparéixer enredada en una boia i diversos caps. L’animal ha ingressat a l’ARCA del Mar de l’Oceanogràfic de València amb lesions al coll i a les aletes, però sense danys ossis aparents.