Mor un home mentres feia ràpel en un barranc en Aras de los Olmos

Mor un home en el barranc de Casas Blancas, en la comarca dels Serrans

L’home tenia 64 anys | Google Maps

 

Este matí de dissabte 1 de febrer, cap a les 12.04 hores, ha mort un home de 64 anys mentres feia ràpel en el Barranc de Casas Blancas, situat en la localitat d’Aras de los Olmos, en la comarca dels Serrans (València). 

 

A les 11.48 el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut un avís per a rescatar a un home. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitat una unitat de Suport Vital Bàsic i un helicòpter. Després de què l’equip mèdic haja fet maniobres de reaniminació cardiopulmonar, no s’ha pogut conseguir salvar la seua vida.

 

A demés, també han anat fins a la zona de l’accident bombers del parc de Paterna, Titaguas i un Grup Especial de Rescat d’Altura de Xàtiva. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps primaveral fins al Divendres Sant en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana fred i desapacible pel vent, abans d'un ambient clarament primaveral fins al Divendres Sant, amb temperatures suaus i poques núvols.

El Consell veu amb Arcadi España en Hisenda el moment clau per a un finançament just

El vicepresident segon del Consell, José Díez, considera que el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda obri una oportunitat decisiva per a aconseguir un finançament autonòmic just i un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Díez defén a Camarero i subratlla que l’oposició no va protestar en Les Corts

El vicepresident segon del Consell, José Díez, sosté que cap grup de l'oposició va protestar en el ple de Les Corts per les paraules de Susana Camarero sobre prostitutes en el Govern.

Anecoop marca rècord de facturació amb 986,6 milions en la campanya 2024-2025

Anecoop aconseguix un màxim històric de facturació de 986,6 milions d'euros en la campanya 2024-2025 i eleva a 1.166 milions la xifra combinada del seu grup malgrat una campanya marcada per la dana i altres adversitats.