Mor un home mentres feia ràpel en un barranc en Aras de los Olmos

Mor un home en el barranc de Casas Blancas, en la comarca dels Serrans

L’home tenia 64 anys | Google Maps

 

Este matí de dissabte 1 de febrer, cap a les 12.04 hores, ha mort un home de 64 anys mentres feia ràpel en el Barranc de Casas Blancas, situat en la localitat d’Aras de los Olmos, en la comarca dels Serrans (València). 

 

A les 11.48 el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut un avís per a rescatar a un home. Fins al lloc de l’accident s’han mobilitat una unitat de Suport Vital Bàsic i un helicòpter. Després de què l’equip mèdic haja fet maniobres de reaniminació cardiopulmonar, no s’ha pogut conseguir salvar la seua vida.

 

A demés, també han anat fins a la zona de l’accident bombers del parc de Paterna, Titaguas i un Grup Especial de Rescat d’Altura de Xàtiva. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.