Mor un jove de 16 anys en un accident entre la seua moto i un cotxe en Bocairent

Imatge d’arxiu d’una unitat SAMU | Cedida

 

Un jove de 16 anys moria este dissabte en un accident de tràfic entre un cotxe i la moto en la qual circulava en el terme municipal de Bocairent, en la comarca de la Vall d’Albaida. Una altra menor, que també anava en la moto, resultava ferida, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

El sinistre va tindre lloc a les 16.40 hores de la vesprada d’este dissabte, en la carretera CV-81 creuament amb la CV-794, en el terme municipal de Bocairent. El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual va confirmar la defunció d’un jove 16 anys. Els efectius sanitaris també van assistir a una jove de la mateixa edat, amb fractura de fèmur i dels dos canells.

 

Posteriorment, la jove ferida va ser traslladada en la unitat SAMU a l’Hospital d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.

Jorge Crivillés es prepara per a travessar el Riu de la Plata entre el 2 i el 6 d’abril

El nadador alacantí Jorge Crivillés afrontarà entre el 2 i el 6 d'abril l'encreuament nadant del Riu de la Plata, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món, amb un objectiu solidari lligat a pacients amb càncer.

Pérez Llorca reivindica el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca elogia el virtuosisme i el compromís social del guitarrista valencià Rafael Serrallet, guanyador del Grammy Llatí 2025 al Millor Àlbum Instrumental pel disc 'I el cant de totes'. L'obra ret homenatge a compositores llatinoamericanes i es va gravar a Ucraïna en plena guerra.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou la participació de dones en les processons de Setmana Santa, decisió que reobri el conflicte per la igualtat i posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional.

El PSPV reclama al PP que done suport als decrets per la guerra i deixe de criticar

El PSPV demana al PP que recolze els decrets del Govern per a pal·liar els efectes de la guerra a Orient Mitjà i acusa el president de la Generalitat d'inacció, mentres PP i Compromís discrepen sobre l'abast de les mesures.

Barcala garantix transparència total en la comissió per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala assegura la màxima transparència en la nova comissió municipal que investigarà les irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.