Mor una jove al caure des d’una passarel·la de l’aeroport d’Alacant

 

Tràgic accident ahir a l’aeroport d’Alacant-Elx. Una jove de 28 anys va patir una caiguda mortal després de precipitar-se des d’una passarel·la de 20 metres d’alçària de l’aeroport d’Alacant-Elx. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències el succés va ocórrer ahir a les 17.47 hores quan la jove caminava per una passarel·la a l’altura de la zona d’autobusos, en circumstàncies que s’investiguen encara a hores d’ara. Es desconeix per què la jove es va precipitar a una altura tan alta i si va ser un accident seu, o una falta de mesures de seguretat de l’aeroport.

Fins al lloc de l’accident es va desplaçar de seguida una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va acudir d’emergència a la terminal. Els efectius mèdics li van practicar maniobres reiterades de reanimació cardiopulmonar (RCP). En eixe moment es van poder recuperar les constants vitals de la jove, de manera que va ser traslladada de seguida a l’Hospital General d’Elx, on va ser ingressada en estat molt greu degut al traumatisme de la caiguda. Desgraciadament, i a pesar de l’atenció mèdica urgent, la jove no es va poder recuperar i va faltar a les poques hores segons van confirmar des del mateix centre hospitalari. La Policia seguix investigant què va propiciar exactament el sinistre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.