Mor una jove al caure des d’una passarel·la de l’aeroport d’Alacant

 

Tràgic accident ahir a l’aeroport d’Alacant-Elx. Una jove de 28 anys va patir una caiguda mortal després de precipitar-se des d’una passarel·la de 20 metres d’alçària de l’aeroport d’Alacant-Elx. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències el succés va ocórrer ahir a les 17.47 hores quan la jove caminava per una passarel·la a l’altura de la zona d’autobusos, en circumstàncies que s’investiguen encara a hores d’ara. Es desconeix per què la jove es va precipitar a una altura tan alta i si va ser un accident seu, o una falta de mesures de seguretat de l’aeroport.

Fins al lloc de l’accident es va desplaçar de seguida una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va acudir d’emergència a la terminal. Els efectius mèdics li van practicar maniobres reiterades de reanimació cardiopulmonar (RCP). En eixe moment es van poder recuperar les constants vitals de la jove, de manera que va ser traslladada de seguida a l’Hospital General d’Elx, on va ser ingressada en estat molt greu degut al traumatisme de la caiguda. Desgraciadament, i a pesar de l’atenció mèdica urgent, la jove no es va poder recuperar i va faltar a les poques hores segons van confirmar des del mateix centre hospitalari. La Policia seguix investigant què va propiciar exactament el sinistre.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.