11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Mor una jove al caure des d’una passarel·la de l’aeroport d’Alacant

 

Tràgic accident ahir a l’aeroport d’Alacant-Elx. Una jove de 28 anys va patir una caiguda mortal després de precipitar-se des d’una passarel·la de 20 metres d’alçària de l’aeroport d’Alacant-Elx. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències el succés va ocórrer ahir a les 17.47 hores quan la jove caminava per una passarel·la a l’altura de la zona d’autobusos, en circumstàncies que s’investiguen encara a hores d’ara. Es desconeix per què la jove es va precipitar a una altura tan alta i si va ser un accident seu, o una falta de mesures de seguretat de l’aeroport.

Fins al lloc de l’accident es va desplaçar de seguida una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va acudir d’emergència a la terminal. Els efectius mèdics li van practicar maniobres reiterades de reanimació cardiopulmonar (RCP). En eixe moment es van poder recuperar les constants vitals de la jove, de manera que va ser traslladada de seguida a l’Hospital General d’Elx, on va ser ingressada en estat molt greu degut al traumatisme de la caiguda. Desgraciadament, i a pesar de l’atenció mèdica urgent, la jove no es va poder recuperar i va faltar a les poques hores segons van confirmar des del mateix centre hospitalari. La Policia seguix investigant què va propiciar exactament el sinistre.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.