Mor una jove després d’una operació estètica d’augment de pits

 

Una jove de 28 anys ha mort en una clínica de Cadis després d’haver-se sotmés a una operació estètica d’implants mamaris. Es tracta d’una de les clíniques de la Salut, del grup pertanyent al grup privat HLA. L’empresa ja ha transmés als familiars el seu condol.

En un comunicat, la companyia sosté que «la defunció de la pacient es va produir per una situació imprevisible i inevitable». No relacionen l’operació amb la mort de la jove, ja que, segons han informat, es van complir rigorosament els protocols assistencials establits.

L’operació va ser el 2 de juliol i, segons han afirmat, va anar totalment reeixida i no hauria d’haver-hi hagut cap complicació.

No obstant això, la mort de la jove deixa bastants dubtes en la ment dels familiars i dels propis treballadors de la clínica en la qual s’havia operat. Per això, des de la Salut sol·liciten a la família que facen l’autòpsia d’esta dona per a poder concretar la causa de la mort i així alliberar-la de preguntes.

Perills de les cirurgies plàstiques

 

Tota operació comporta uns certs riscos i no queden excloses les operacions de cirurgia, com a la que es va sotmetre la jove morta a Cadis. Per a començar, poden sorgir complicacions amb l’anestèsia, aparéixer coàguls de sang o moretones.

A més, hi ha risc d’infecció, de sagnat o d’entumiment. Fer-se una operació de cirurgia plàstica implica que els resultats no siguen els esperats, degut, per exemple, a asimetria o alguns òrgans que poden eixir danyats.

 

Cada vegada més operacions de cirurgia entre els joves

 

L’obsessió per la imatge cada vegada és major, sobretot entre els joves que són els qui estan exposats a les xarxes socials. Això ha provocat que molts d’ells desenvoluparen complexos i, si tenien els recursos per a fer-ho, tapar-los amb operacions. Així ho revelen diversos estudis: les operacions estètiques augmenten entre els joves, que estan cada vegada més preocupats per la imatge que donen de si mateixos al món.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.