Mor una jove després d’una operació estètica d’augment de pits

 

Una jove de 28 anys ha mort en una clínica de Cadis després d’haver-se sotmés a una operació estètica d’implants mamaris. Es tracta d’una de les clíniques de la Salut, del grup pertanyent al grup privat HLA. L’empresa ja ha transmés als familiars el seu condol.

En un comunicat, la companyia sosté que “la defunció de la pacient es va produir per una situació imprevisible i inevitable”. No relacionen l’operació amb la mort de la jove, ja que, segons han informat, es van complir rigorosament els protocols assistencials establits.

L’operació va ser el 2 de juliol i, segons han afirmat, va anar totalment reeixida i no hauria d’haver-hi hagut cap complicació.

No obstant això, la mort de la jove deixa bastants dubtes en la ment dels familiars i dels propis treballadors de la clínica en la qual s’havia operat. Per això, des de la Salut sol·liciten a la família que facen l’autòpsia d’esta dona per a poder concretar la causa de la mort i així alliberar-la de preguntes.

Perills de les cirurgies plàstiques

 

Tota operació comporta uns certs riscos i no queden excloses les operacions de cirurgia, com a la que es va sotmetre la jove morta a Cadis. Per a començar, poden sorgir complicacions amb l’anestèsia, aparéixer coàguls de sang o moretones.

A més, hi ha risc d’infecció, de sagnat o d’entumiment. Fer-se una operació de cirurgia plàstica implica que els resultats no siguen els esperats, degut, per exemple, a asimetria o alguns òrgans que poden eixir danyats.

 

Cada vegada més operacions de cirurgia entre els joves

 

L’obsessió per la imatge cada vegada és major, sobretot entre els joves que són els qui estan exposats a les xarxes socials. Això ha provocat que molts d’ells desenvoluparen complexos i, si tenien els recursos per a fer-ho, tapar-los amb operacions. Així ho revelen diversos estudis: les operacions estètiques augmenten entre els joves, que estan cada vegada més preocupats per la imatge que donen de si mateixos al món.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.