30.7 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Mor una jove després d’una operació estètica d’augment de pits

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Una jove de 28 anys ha mort en una clínica de Cadis després d’haver-se sotmés a una operació estètica d’implants mamaris. Es tracta d’una de les clíniques de la Salut, del grup pertanyent al grup privat HLA. L’empresa ja ha transmés als familiars el seu condol.

En un comunicat, la companyia sosté que “la defunció de la pacient es va produir per una situació imprevisible i inevitable”. No relacionen l’operació amb la mort de la jove, ja que, segons han informat, es van complir rigorosament els protocols assistencials establits.

L’operació va ser el 2 de juliol i, segons han afirmat, va anar totalment reeixida i no hauria d’haver-hi hagut cap complicació.

No obstant això, la mort de la jove deixa bastants dubtes en la ment dels familiars i dels propis treballadors de la clínica en la qual s’havia operat. Per això, des de la Salut sol·liciten a la família que facen l’autòpsia d’esta dona per a poder concretar la causa de la mort i així alliberar-la de preguntes.

Perills de les cirurgies plàstiques

 

Tota operació comporta uns certs riscos i no queden excloses les operacions de cirurgia, com a la que es va sotmetre la jove morta a Cadis. Per a començar, poden sorgir complicacions amb l’anestèsia, aparéixer coàguls de sang o moretones.

A més, hi ha risc d’infecció, de sagnat o d’entumiment. Fer-se una operació de cirurgia plàstica implica que els resultats no siguen els esperats, degut, per exemple, a asimetria o alguns òrgans que poden eixir danyats.

 

Cada vegada més operacions de cirurgia entre els joves

 

L’obsessió per la imatge cada vegada és major, sobretot entre els joves que són els qui estan exposats a les xarxes socials. Això ha provocat que molts d’ells desenvoluparen complexos i, si tenien els recursos per a fer-ho, tapar-los amb operacions. Així ho revelen diversos estudis: les operacions estètiques augmenten entre els joves, que estan cada vegada més preocupats per la imatge que donen de si mateixos al món.

Últimes notícies

Compromís exigix un finançament autonòmic just per a totes les comunitats, no sols per a Catalunya

Joan Baldoví, portaveu de Compromís, reclama que el finançament autonòmic avanç per a totes les regions, destacant la necessitat d'atendre l'infrafinançament valencià.

Compromís denuncia negligència i deterioració de servicis públics durant la legislatura de Carlos Mazón

Compromís critica la gestió del Consell en la legislatura de Carlos Mazón, destacant negligència davant la dana i retallades en servicis públics essencials com a educació, sanitat i cultura.

Vox critica el finançament singular de Catalunya com una traïció i capitulació del Govern

José María Llanos, portaveu de Vox en Les Corts Valencianes, acusa el Govern de Pedro Sánchez de trair a Espanya i cedir davant el xantatge separatista amb el finançament singular de Catalunya.

El PSPV acusa a Carlos Mazón de demanar més recursos al Govern mentres renúncia a ingressos fiscals de 900 milions

El PSPV denuncia que Carlos Mazón reclama fons al Govern d'Espanya mentres renúncia a ingressos fiscals per 900 milions destinats a rendes altes i empreses nuclears a la Comunitat Valenciana.

Compromís exigix un avanç just en el finançament autonòmic per a totes les comunitats, no sols Catalunya

Joan Baldoví de Compromís reclama una reforma en el finançament autonòmic que beneficie a totes les comunitats, amb èmfasis en l'infrafinançament valencià.

Compromís denuncia retallades en la Policia Local de València i demana reforçar la seguretat en barris

Compromís alerta sobre la reducció de patrulles policials en barris de València durant estiu pel desplegament en platges i reclama auditories i reforços en seguretat.

UGT exigix una comissió mixta per a la reconstrucció després de la dana abans de setembre

UGT sol·licita al Govern i la Generalitat Valenciana formar una comissió mixta amb sindicats i empreses per a coordinar la reconstrucció després de la dana, amb terminis clars i participació activa.

La Generalitat invertix 384 milions en 2025 per a reforçar l’acció social concertada a València

La Generalitat Valenciana destina més de 384 milions d'euros en 2025 per a potenciar l'acció social concertada, millorant l'atenció a majors, discapacitat, infància i col·lectius vulnerables.