Mor una jove després d’una operació estètica d’augment de pits

 

Una jove de 28 anys ha mort en una clínica de Cadis després d’haver-se sotmés a una operació estètica d’implants mamaris. Es tracta d’una de les clíniques de la Salut, del grup pertanyent al grup privat HLA. L’empresa ja ha transmés als familiars el seu condol.

En un comunicat, la companyia sosté que «la defunció de la pacient es va produir per una situació imprevisible i inevitable». No relacionen l’operació amb la mort de la jove, ja que, segons han informat, es van complir rigorosament els protocols assistencials establits.

L’operació va ser el 2 de juliol i, segons han afirmat, va anar totalment reeixida i no hauria d’haver-hi hagut cap complicació.

No obstant això, la mort de la jove deixa bastants dubtes en la ment dels familiars i dels propis treballadors de la clínica en la qual s’havia operat. Per això, des de la Salut sol·liciten a la família que facen l’autòpsia d’esta dona per a poder concretar la causa de la mort i així alliberar-la de preguntes.

Perills de les cirurgies plàstiques

 

Tota operació comporta uns certs riscos i no queden excloses les operacions de cirurgia, com a la que es va sotmetre la jove morta a Cadis. Per a començar, poden sorgir complicacions amb l’anestèsia, aparéixer coàguls de sang o moretones.

A més, hi ha risc d’infecció, de sagnat o d’entumiment. Fer-se una operació de cirurgia plàstica implica que els resultats no siguen els esperats, degut, per exemple, a asimetria o alguns òrgans que poden eixir danyats.

 

Cada vegada més operacions de cirurgia entre els joves

 

L’obsessió per la imatge cada vegada és major, sobretot entre els joves que són els qui estan exposats a les xarxes socials. Això ha provocat que molts d’ells desenvoluparen complexos i, si tenien els recursos per a fer-ho, tapar-los amb operacions. Així ho revelen diversos estudis: les operacions estètiques augmenten entre els joves, que estan cada vegada més preocupats per la imatge que donen de si mateixos al món.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.