Mor una jove després d’una operació estètica d’augment de pits

 

Una jove de 28 anys ha mort en una clínica de Cadis després d’haver-se sotmés a una operació estètica d’implants mamaris. Es tracta d’una de les clíniques de la Salut, del grup pertanyent al grup privat HLA. L’empresa ja ha transmés als familiars el seu condol.

En un comunicat, la companyia sosté que «la defunció de la pacient es va produir per una situació imprevisible i inevitable». No relacionen l’operació amb la mort de la jove, ja que, segons han informat, es van complir rigorosament els protocols assistencials establits.

L’operació va ser el 2 de juliol i, segons han afirmat, va anar totalment reeixida i no hauria d’haver-hi hagut cap complicació.

No obstant això, la mort de la jove deixa bastants dubtes en la ment dels familiars i dels propis treballadors de la clínica en la qual s’havia operat. Per això, des de la Salut sol·liciten a la família que facen l’autòpsia d’esta dona per a poder concretar la causa de la mort i així alliberar-la de preguntes.

Perills de les cirurgies plàstiques

 

Tota operació comporta uns certs riscos i no queden excloses les operacions de cirurgia, com a la que es va sotmetre la jove morta a Cadis. Per a començar, poden sorgir complicacions amb l’anestèsia, aparéixer coàguls de sang o moretones.

A més, hi ha risc d’infecció, de sagnat o d’entumiment. Fer-se una operació de cirurgia plàstica implica que els resultats no siguen els esperats, degut, per exemple, a asimetria o alguns òrgans que poden eixir danyats.

 

Cada vegada més operacions de cirurgia entre els joves

 

L’obsessió per la imatge cada vegada és major, sobretot entre els joves que són els qui estan exposats a les xarxes socials. Això ha provocat que molts d’ells desenvoluparen complexos i, si tenien els recursos per a fer-ho, tapar-los amb operacions. Així ho revelen diversos estudis: les operacions estètiques augmenten entre els joves, que estan cada vegada més preocupats per la imatge que donen de si mateixos al món.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.