Mor un motorista de 72 anys a un accident a la v-21

Un motorista de 72 anys ha mort aquest divendres en un accident de trànsit amb un autobús en la V-21, en el terme municipal de Massamagrell , segons han informat el Centre de Gestió de Tràfic i el d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) .

El sinistre s'ha produït sobre les 16.50 hores, en el quilòmetre 2,300 d'aquesta autovia que porta a la ciutat de València, prop de l'eixida que porta a Terol.

En l'accident s'han vist implicats un autobús i una motocicleta, per causes que s'investiguen. A conseqüència ha mort el motorista i no s'han vist més persones afectades, segons Urgències. 

  

 

 

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.