8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Mor Natàlia Presencia la mare del torero Jordi Pérez, de Carlet, en l’AP-7

Accident AP-7 a l'altura d'Alcalà de Xivert

Imàtgens dels camions accidentats en l’AP-7 a l’altura d’Alcalà de Xivert | Bombers de Castelló

 

A poc a poc, es coneixen més dades sobre el tràgic accident que es va produir este divendres en l’AP-7, a l’altura d’Alcalà de Xivert, i que va provocar quatre ferits lleus i una víctima mortal cap al migdia. Precisament, sobre la víctima mortal s’han sabut més dades. És que la dona era la mare de la jove promesa del toreig Jordi Pérez, natural de Carlet, i que acabava de debutar en la plaça d’Algemesí.

 

Tal com informa ‘Burladero’, Natàlia Presència Moya, mare de Jordi Pérez, va morir ahir en l’accident de l’AP-7 que va obligar a tallar l’autopista en sentit Barcelona durant hores. En eixe accident, l’única víctima mortal va ser Natàlia, ja que els altres ferits ho van ser de caràcter lleu i van ser atesos en l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Les causes de l’accident encara no s’han aclarit.

 

 

Jordi, el torero criat en un convent

Jordi Pérez 'el xiquet de les monges'

El torero Jordi Pérez, de Carlet, acaba de perdre a sa mare en un accident  | Simon Casas Productions

 

Jordi Pérez, fill de Natàlia i natural de Carlet, va tocar la glòria un dia abans que morira sa mare. I és que la jove promesa del toreig valencià va debutar amb picaors, el dijous, en la plaça de bous d’Algemesí, en la mateixa comarca de la Ribera que l’ha vist nàixer. Allí va conseguir tres orelles i eixir per la porta gran, tal com informa ‘Mediterráneo’. Una glòria que ha passat a tristesa en menys de 24 hores.

 

I és que la vida d’este jove valencià, de només 19 anys, no ha sigut gens fàcil. Va haver de ser acollit des de ben menut per les monges de les Mares dels Desemparats i Sant Josep de la Muntanya, una congregació de monges que acull a menors en risc d’exclusió social i que atén a famílies humils de València. Les monges van criar a Jordi i al seu germà menut, que va ingressar al mateix temps que ell, i al major, que entrà pocs mesos després.

 

Son pare va morir fa un any

I, des de ben jove, l’alegria de Jordi es va centrar en el toreig, ja que el seu actual tutor legal i mosso d’espases, li va ensenyar l’amor pels bous. I, encara que les monges no n’estaven massa d’acord al principi, van acabar donant-li suport, en vore l’alegria que li donava al menut Jordi, format en l’Escola Taurina de València. I d’ahí li ve el malnom d’‘el Xiquet de les Monges’, perquè com en la pel·lícula espanyola ‘El niño de las monjas’, Jordi és un torero criat en un convent.

 

Però ara, després d’haver debutat amb honors en la seua terra, patix un fort revés en menys d’un dia, en perdre a sa mare biològica en la carretera. I tot, un any després d’haver perdut a son pare. De fet, Jordi declarava en ‘Patrimonio Taurino’ este maig passat que tenia relació amb la seua família, com sa mare i els seus tios; però afirmava que «el problema és que mon pare va faltar fa un any i això et deixa una ferida gran que arrastre. A mon pare el volia molt, però sé que me cuida des del cel. Són coses de la vida». Una vida que no ha sigut gens fàcil per a este jove de Carlet.

 

Dos víctimes mortals més en la mateixa comarca hores abans

A més, es dona la circumstància que van morir dos persones més eixe matí en la comarca del Baix Maestrat. I és que, en la carretera nacional N-340, es va produir un accident entre dos cotxes i que va produir la mort d’un home de 67 anys i d’una dona de 51.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.