9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Mor als 65 anys Ned Eisenberg, actor de ‘Ley i Orden’

L’actor Ned Eisenberg, un dels protagonistes de ‘Ley y orden,’ ha mort als 65 anys a causa d’un càncer.

La trista notícia ha sigut confirmada pels seus representants artístics i la seua dona, Patricia, qui també ha detallat en un comunicat quins han sigut els motius de la seua mort: “Com diria Ned, va ser atacat per dos assassins molt estranys: el colangiocarcinoma i el melanoma ocular“.

“En el transcurs de dos anys, va lluitar valentament contra la malaltia en privat mentre continuava treballant en el món de l’espectacle per a assegurar-se que la cobertura mèdica quedava pagada per a ell i la seua família”.

L’intèrpret, que també ha participat en ‘Mare of Easttown‘(2021) o les pel·lícules de Clint Eastwood com ‘Million dollar baby’ (2004) o ‘Banderas de nuestros padres’ (2006), va nàixer en el Bronx i va començar en el teatre amb Brighton Beach Memoirs, de Neil Simon, després d’assistir a l’Escola Superior de Música i Art.

L’actor també es va convertir en una presència constant en els escenaris de Broadway des que va fer ‘The green bird’ en el 2000.


A més, Ned també va estar en ‘Polícias de Nueva York’ (2002), ‘Ley y orden: acción criminal’ (2002-2007), ‘Rockefeller Plaza’ (2012), ‘Blue bloods’ (2011), ‘The good wife’ (2015), ‘Person of interest ‘(2013-2016) o la minisèrie ‘The night of‘(2016).

Casat i amb un fill, els espectadors han pogut veure recentment a l’actor al costat de Kate Winslet en ‘Mare of Easttown’, la sèrie d’HBO on interpretava a Hauser, un detectiu que intentava esbrinar la veritat sobre l’assassinat d’Erin McMenamin. Però no sols això, des de divendres que ve se li podrà veure en ‘The Marvelous Mrs Maisel’ d’Amazon Prime Video, on va reprendre el paper de Lou Rabinowitz.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.