Mor als 65 anys Ned Eisenberg, actor de ‘Ley i Orden’

L’actor Ned Eisenberg, un dels protagonistes de ‘Ley y orden,’ ha mort als 65 anys a causa d’un càncer.

La trista notícia ha sigut confirmada pels seus representants artístics i la seua dona, Patricia, qui també ha detallat en un comunicat quins han sigut els motius de la seua mort: «Com diria Ned, va ser atacat per dos assassins molt estranys: el colangiocarcinoma i el melanoma ocular«.

«En el transcurs de dos anys, va lluitar valentament contra la malaltia en privat mentre continuava treballant en el món de l’espectacle per a assegurar-se que la cobertura mèdica quedava pagada per a ell i la seua família».

L’intèrpret, que també ha participat en ‘Mare of Easttown‘(2021) o les pel·lícules de Clint Eastwood com ‘Million dollar baby’ (2004) o ‘Banderas de nuestros padres’ (2006), va nàixer en el Bronx i va començar en el teatre amb Brighton Beach Memoirs, de Neil Simon, després d’assistir a l’Escola Superior de Música i Art.

L’actor també es va convertir en una presència constant en els escenaris de Broadway des que va fer ‘The green bird’ en el 2000.


A més, Ned també va estar en ‘Polícias de Nueva York’ (2002), ‘Ley y orden: acción criminal’ (2002-2007), ‘Rockefeller Plaza’ (2012), ‘Blue bloods’ (2011), ‘The good wife’ (2015), ‘Person of interest ‘(2013-2016) o la minisèrie ‘The night of‘(2016).

Casat i amb un fill, els espectadors han pogut veure recentment a l’actor al costat de Kate Winslet en ‘Mare of Easttown’, la sèrie d’HBO on interpretava a Hauser, un detectiu que intentava esbrinar la veritat sobre l’assassinat d’Erin McMenamin. Però no sols això, des de divendres que ve se li podrà veure en ‘The Marvelous Mrs Maisel’ d’Amazon Prime Video, on va reprendre el paper de Lou Rabinowitz.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.