Mor als 65 anys Ned Eisenberg, actor de ‘Ley i Orden’

L’actor Ned Eisenberg, un dels protagonistes de ‘Ley y orden,’ ha mort als 65 anys a causa d’un càncer.

La trista notícia ha sigut confirmada pels seus representants artístics i la seua dona, Patricia, qui també ha detallat en un comunicat quins han sigut els motius de la seua mort: “Com diria Ned, va ser atacat per dos assassins molt estranys: el colangiocarcinoma i el melanoma ocular“.

“En el transcurs de dos anys, va lluitar valentament contra la malaltia en privat mentre continuava treballant en el món de l’espectacle per a assegurar-se que la cobertura mèdica quedava pagada per a ell i la seua família”.

L’intèrpret, que també ha participat en ‘Mare of Easttown‘(2021) o les pel·lícules de Clint Eastwood com ‘Million dollar baby’ (2004) o ‘Banderas de nuestros padres’ (2006), va nàixer en el Bronx i va començar en el teatre amb Brighton Beach Memoirs, de Neil Simon, després d’assistir a l’Escola Superior de Música i Art.

L’actor també es va convertir en una presència constant en els escenaris de Broadway des que va fer ‘The green bird’ en el 2000.


A més, Ned també va estar en ‘Polícias de Nueva York’ (2002), ‘Ley y orden: acción criminal’ (2002-2007), ‘Rockefeller Plaza’ (2012), ‘Blue bloods’ (2011), ‘The good wife’ (2015), ‘Person of interest ‘(2013-2016) o la minisèrie ‘The night of‘(2016).

Casat i amb un fill, els espectadors han pogut veure recentment a l’actor al costat de Kate Winslet en ‘Mare of Easttown’, la sèrie d’HBO on interpretava a Hauser, un detectiu que intentava esbrinar la veritat sobre l’assassinat d’Erin McMenamin. Però no sols això, des de divendres que ve se li podrà veure en ‘The Marvelous Mrs Maisel’ d’Amazon Prime Video, on va reprendre el paper de Lou Rabinowitz.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.

La regularització extraordinària beneficiarà a uns 100.000 migrants en la Comunitat Valenciana

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana calcula que unes 100.000 persones accediran a la regularització extraordinària, dins d'un procés que preveu aconseguir el mig milió de migrants en tota Espanya, i defén el seu impacte econòmic i social.

El Vila-real aconseguix els 1.500 punts en Primera després del seu triomf en San Mamés

El Vila-real ha arribat als 1.500 punts en Primera Divisió gràcies a la seua victòria en San Mamés davant l'Athletic, una fita que li col·loca quinzé en la classificació històrica després de 26 temporades.

Tárrega torna al grup al València, que seguix pendent de Núñez i Hugo Duro

César Tárrega es reincorpora amb normalitat als entrenaments del València, que afronta el dol clau per la salvació davant el Mallorca pendent de l'estat físic de Unai Núñez i Hugo Duro.