Mor als 65 anys Ned Eisenberg, actor de ‘Ley i Orden’

L’actor Ned Eisenberg, un dels protagonistes de ‘Ley y orden,’ ha mort als 65 anys a causa d’un càncer.

La trista notícia ha sigut confirmada pels seus representants artístics i la seua dona, Patricia, qui també ha detallat en un comunicat quins han sigut els motius de la seua mort: “Com diria Ned, va ser atacat per dos assassins molt estranys: el colangiocarcinoma i el melanoma ocular“.

“En el transcurs de dos anys, va lluitar valentament contra la malaltia en privat mentre continuava treballant en el món de l’espectacle per a assegurar-se que la cobertura mèdica quedava pagada per a ell i la seua família”.

L’intèrpret, que també ha participat en ‘Mare of Easttown‘(2021) o les pel·lícules de Clint Eastwood com ‘Million dollar baby’ (2004) o ‘Banderas de nuestros padres’ (2006), va nàixer en el Bronx i va començar en el teatre amb Brighton Beach Memoirs, de Neil Simon, després d’assistir a l’Escola Superior de Música i Art.

L’actor també es va convertir en una presència constant en els escenaris de Broadway des que va fer ‘The green bird’ en el 2000.


A més, Ned també va estar en ‘Polícias de Nueva York’ (2002), ‘Ley y orden: acción criminal’ (2002-2007), ‘Rockefeller Plaza’ (2012), ‘Blue bloods’ (2011), ‘The good wife’ (2015), ‘Person of interest ‘(2013-2016) o la minisèrie ‘The night of‘(2016).

Casat i amb un fill, els espectadors han pogut veure recentment a l’actor al costat de Kate Winslet en ‘Mare of Easttown’, la sèrie d’HBO on interpretava a Hauser, un detectiu que intentava esbrinar la veritat sobre l’assassinat d’Erin McMenamin. Però no sols això, des de divendres que ve se li podrà veure en ‘The Marvelous Mrs Maisel’ d’Amazon Prime Video, on va reprendre el paper de Lou Rabinowitz.

Últimes notícies

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.