6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Mor el pilot Arturo Tizón d’un infart durant una eixida amb bici amb els amics en l’Alcúdia de Veo

 

Este dissabte, Arturo Tizón, de 36 anys, campió en 2005 de Supersport del Campionat d’Espanya de Velocitat, mundialista en 250cc en 2007, ha mort a causa d’un infart en Alcudia de Veo, en la Plana Baixa (Castelló), mentres feia bici de muntanya amb uns amics.

 

Segons informa ‘La Vanguardia’, es va sentir indispost i va caure a terra, ja que havia patit alguns marejos i havia perdut l’equilibri. Una dotació de bombers i una ambulància del SAMU van acudir al lloc i a pesar dels treballs de reanimació, no van poder salvar la vida del pilot. 

 

Tizón té una dilatada carrera en diferents categories dels circuits nacionals i inclús internacionals. El pilot era veí de la Vall d’Uixó en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.