Mor esclafat pel cotxe del seu fill en Sax

Taller de cotxes

Imatge d’arxiu d’un cotxe elevat per a poder ser reparat | pxhere

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.50 hores, s’ha produït un accident fatal en el municipi de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha comunicat del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), un home s’ha accidentat mentres estava reparant un cotxe en un garatge del carrer de Venezuela de la localitat.

 

Segons pareix, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, a qui li ha caigut el cotxe damunt quan el reparava. L’equip mèdic, quan ha arribat, li ha començat a fer maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ferit, de 54 anys, però no han obtingut cap resposta i, per això, han confirmat la seua defunció.

 

Tal com ha comunicat ‘Información’, l’accident ha pogut ser causat per una fallada en els gats, que l’home havia col·locat mentres reparava el cotxe del seu fill. L’home, d’origen argentí i pare de dos fills, residia en el municipi des de feia un temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.