Mor esclafat pel cotxe del seu fill en Sax

Taller de cotxes

Imatge d’arxiu d’un cotxe elevat per a poder ser reparat | pxhere

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.50 hores, s’ha produït un accident fatal en el municipi de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha comunicat del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), un home s’ha accidentat mentres estava reparant un cotxe en un garatge del carrer de Venezuela de la localitat.

 

Segons pareix, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, a qui li ha caigut el cotxe damunt quan el reparava. L’equip mèdic, quan ha arribat, li ha començat a fer maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ferit, de 54 anys, però no han obtingut cap resposta i, per això, han confirmat la seua defunció.

 

Tal com ha comunicat ‘Información’, l’accident ha pogut ser causat per una fallada en els gats, que l’home havia col·locat mentres reparava el cotxe del seu fill. L’home, d’origen argentí i pare de dos fills, residia en el municipi des de feia un temps.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.