Mor esclafat pel cotxe del seu fill en Sax

Taller de cotxes

Imatge d’arxiu d’un cotxe elevat per a poder ser reparat | pxhere

 

Este dilluns de vesprada, cap a les 19.50 hores, s’ha produït un accident fatal en el municipi de Sax, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Tal com ha comunicat del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), un home s’ha accidentat mentres estava reparant un cotxe en un garatge del carrer de Venezuela de la localitat.

 

Segons pareix, Emergències ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre al ferit, a qui li ha caigut el cotxe damunt quan el reparava. L’equip mèdic, quan ha arribat, li ha començat a fer maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al ferit, de 54 anys, però no han obtingut cap resposta i, per això, han confirmat la seua defunció.

 

Tal com ha comunicat ‘Información’, l’accident ha pogut ser causat per una fallada en els gats, que l’home havia col·locat mentres reparava el cotxe del seu fill. L’home, d’origen argentí i pare de dos fills, residia en el municipi des de feia un temps.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.