Mor als 19 anys el tiktoker Gabriel Salazar

 

Els seguidors del conegut com GabeNoteBabe, un famós tiktoker anomenat Gabriel Salazar, es troben commocionats després de conéixer-se la notícia de la defunció del jove als 19 anys.

Segons han informat familiars i amics del tiktoker en les seues xarxes, este ha mort en un accident de trànsit als 19 anys. El jove, resident a Texas, va pujar un vídeo a la seua història d’Instagram cantant una cançó just abans que ocorreguera l’accident.

Pel que sembla l’accident es va produir diumenge passat 26 de setembre junt després que Gabe pujara una història un story al seu Instagram, motiu pel qual es va distraure al volant. Amics pròxims al tiktoker, assenyalen que la mort es va produir després d’un violent accident de trànsit.

Gabriel Salazar, més conegut com a ‘Gabenotbabe’ comptava amb més d’un milió de seguidors en tiktok, on era molt actiu i on va començar a pujar vídeos des de la pandèmia on era molt actiu.

Gabe es va fer més popular en les xarxes durant el confinament pel coronavirus en 2020, arribant a tindre fins més d’1,5 milions de seguidors de tot el món que no es perdien un vídeo del jove.

 

Campanya per al funeral

 

Molts dels seus coneguts han iniciat una campanya en ‘GofundMe’ per a pagar el funeral del jove, de moment ja s’han recaptat 15.000 dòlars.

“Estem demanant suport per a la seua família. Hauran de faltar al treball i suportar despeses funeràries que seran massa per a ells. Per favor, consideren fer una donació i ajuden així a alleujar, almenys, el dolor i la tensió dels seus pares”, insten en croufounding, iniciat per Chris Vázquez.

 

 

Influencers ja escrivien de la notícia

 

La notícia de la seua defunció va començar a circular en xarxes socials després que el també influencer, mRickey Flores, publicara tres homenatges en el seu compte oficial d’Instagram sota la descripció de “Descansa en pau, germà”.
“Les paraules ni tan sols poden explicar com em sent en este moment. Home, faria qualsevol cosa per a recuperar-te ara mateix, germà”, es llig en una altra de les publicacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.