Mor als 19 anys el tiktoker Gabriel Salazar

 

Els seguidors del conegut com GabeNoteBabe, un famós tiktoker anomenat Gabriel Salazar, es troben commocionats després de conéixer-se la notícia de la defunció del jove als 19 anys.

Segons han informat familiars i amics del tiktoker en les seues xarxes, este ha mort en un accident de trànsit als 19 anys. El jove, resident a Texas, va pujar un vídeo a la seua història d’Instagram cantant una cançó just abans que ocorreguera l’accident.

Pel que sembla l’accident es va produir diumenge passat 26 de setembre junt després que Gabe pujara una història un story al seu Instagram, motiu pel qual es va distraure al volant. Amics pròxims al tiktoker, assenyalen que la mort es va produir després d’un violent accident de trànsit.

Gabriel Salazar, més conegut com a ‘Gabenotbabe’ comptava amb més d’un milió de seguidors en tiktok, on era molt actiu i on va començar a pujar vídeos des de la pandèmia on era molt actiu.

Gabe es va fer més popular en les xarxes durant el confinament pel coronavirus en 2020, arribant a tindre fins més d’1,5 milions de seguidors de tot el món que no es perdien un vídeo del jove.

 

Campanya per al funeral

 

Molts dels seus coneguts han iniciat una campanya en ‘GofundMe’ per a pagar el funeral del jove, de moment ja s’han recaptat 15.000 dòlars.

“Estem demanant suport per a la seua família. Hauran de faltar al treball i suportar despeses funeràries que seran massa per a ells. Per favor, consideren fer una donació i ajuden així a alleujar, almenys, el dolor i la tensió dels seus pares”, insten en croufounding, iniciat per Chris Vázquez.

 

 

Influencers ja escrivien de la notícia

 

La notícia de la seua defunció va començar a circular en xarxes socials després que el també influencer, mRickey Flores, publicara tres homenatges en el seu compte oficial d’Instagram sota la descripció de “Descansa en pau, germà”.
“Les paraules ni tan sols poden explicar com em sent en este moment. Home, faria qualsevol cosa per a recuperar-te ara mateix, germà”, es llig en una altra de les publicacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.

Rubén Burgos afronta la Copa de la Reina amb il·lusió i sense pressió

Rubén Burgos insistix que el València Basket arriba a la Copa de la Reina amb il·lusió, però sense sentir-se favorit, i avisa del nivell i intensitat del Ensino de Lugo.

La Diputació d’Alacant impulsa una comissió per a aclarir les ajudes dels bons comercie

La Diputació d'Alacant acorda per unanimitat demanar una comissió d'investigació sobre les possibles irregularitats en l'adjudicació dels bons comercie entre 2022 i 2024, després de la detenció del president de la Cambra de Comerç, Carlos Baño.

Rafa Mir supera a Boyé i iguala a Pere Milla com a màxim golejador recent de l’Elx en Primera

Rafa Mir aconseguix els huit gols en LaLiga amb l'Elx, supera el registre de Lucas Boyé i iguala el de Pere Milla i s'acosta a les millors marques del club en Primera.

València blinda el 98% de les vivendes enfront dels pisos turístics i ultima la nova normativa

La Comissió d'Urbanisme de València aprova la normativa que protegix l'ús residencial del 98% de les vivendes per barri, limita els pisos turístics i prepara la seua aprovació definitiva en el ple del 31 de març.

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.