20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Mor als 19 anys el tiktoker Gabriel Salazar

 

Els seguidors del conegut com GabeNoteBabe, un famós tiktoker anomenat Gabriel Salazar, es troben commocionats després de conéixer-se la notícia de la defunció del jove als 19 anys.

Segons han informat familiars i amics del tiktoker en les seues xarxes, este ha mort en un accident de trànsit als 19 anys. El jove, resident a Texas, va pujar un vídeo a la seua història d’Instagram cantant una cançó just abans que ocorreguera l’accident.

Pel que sembla l’accident es va produir diumenge passat 26 de setembre junt després que Gabe pujara una història un story al seu Instagram, motiu pel qual es va distraure al volant. Amics pròxims al tiktoker, assenyalen que la mort es va produir després d’un violent accident de trànsit.

Gabriel Salazar, més conegut com a ‘Gabenotbabe’ comptava amb més d’un milió de seguidors en tiktok, on era molt actiu i on va començar a pujar vídeos des de la pandèmia on era molt actiu.

Gabe es va fer més popular en les xarxes durant el confinament pel coronavirus en 2020, arribant a tindre fins més d’1,5 milions de seguidors de tot el món que no es perdien un vídeo del jove.

 

Campanya per al funeral

 

Molts dels seus coneguts han iniciat una campanya en ‘GofundMe’ per a pagar el funeral del jove, de moment ja s’han recaptat 15.000 dòlars.

“Estem demanant suport per a la seua família. Hauran de faltar al treball i suportar despeses funeràries que seran massa per a ells. Per favor, consideren fer una donació i ajuden així a alleujar, almenys, el dolor i la tensió dels seus pares”, insten en croufounding, iniciat per Chris Vázquez.

 

 

Influencers ja escrivien de la notícia

 

La notícia de la seua defunció va començar a circular en xarxes socials després que el també influencer, mRickey Flores, publicara tres homenatges en el seu compte oficial d’Instagram sota la descripció de “Descansa en pau, germà”.
“Les paraules ni tan sols poden explicar com em sent en este moment. Home, faria qualsevol cosa per a recuperar-te ara mateix, germà”, es llig en una altra de les publicacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego López patix un esquinç del lligament lateral intern del genoll esquerre

El València ha informat que l'extrem asturià patix un esquinç en el lligament lateral intern del genoll esquerre. Va ser baixa en el derbi i seguirà un pla de recuperació a Paterna sense terminis.

El Suprem establix que insultar a un immigrant amb expressions racistes és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat sis mesos de presó i 1.260 euros de multa a un home que va insultar a l'amo d'un bar a València amb expressions racistes i amenaces. La sentència advertix que estos comportaments, també en espectacles públics com el futbol, no han de devaluar-se per la seua gravetat.

Marcelino admet que la regularitat llastra al Vila-real davant el Llevant

Marcelino va assenyalar que la irregularitat competitiva està frenant al Vila-real i va reclamar contundència en les àrees. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el dubte de Parell.

Detinguda una netejadora i el seu marit per robar joies en cases on treballava

La Guàrdia Civil ha detingut a una treballadora de neteja i al seu marit, veïns de Catí, per presumptes furts en domicilis on ella prestava servici. Part de les joies s'ha recuperat i els detinguts han passat a disposició judicial.

Pérez Llorca defén el potencial de l’aeroport de Castelló per a guanyar usuaris i obrir rutes

Pérez Llorca ha defés que l'aeroport de Castelló pot créixer en usuaris i rutes després d'un 2025 de rècord amb més de 318.000 passatgers i un gener amb un 14% més. Enguany s'han previst 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny, i un impuls a la incubadora aeroespacial.

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.