Mor als 19 anys el tiktoker Gabriel Salazar

 

Els seguidors del conegut com GabeNoteBabe, un famós tiktoker anomenat Gabriel Salazar, es troben commocionats després de conéixer-se la notícia de la defunció del jove als 19 anys.

Segons han informat familiars i amics del tiktoker en les seues xarxes, este ha mort en un accident de trànsit als 19 anys. El jove, resident a Texas, va pujar un vídeo a la seua història d’Instagram cantant una cançó just abans que ocorreguera l’accident.

Pel que sembla l’accident es va produir diumenge passat 26 de setembre junt després que Gabe pujara una història un story al seu Instagram, motiu pel qual es va distraure al volant. Amics pròxims al tiktoker, assenyalen que la mort es va produir després d’un violent accident de trànsit.

Gabriel Salazar, més conegut com a ‘Gabenotbabe’ comptava amb més d’un milió de seguidors en tiktok, on era molt actiu i on va començar a pujar vídeos des de la pandèmia on era molt actiu.

Gabe es va fer més popular en les xarxes durant el confinament pel coronavirus en 2020, arribant a tindre fins més d’1,5 milions de seguidors de tot el món que no es perdien un vídeo del jove.

 

Campanya per al funeral

 

Molts dels seus coneguts han iniciat una campanya en ‘GofundMe’ per a pagar el funeral del jove, de moment ja s’han recaptat 15.000 dòlars.

«Estem demanant suport per a la seua família. Hauran de faltar al treball i suportar despeses funeràries que seran massa per a ells. Per favor, consideren fer una donació i ajuden així a alleujar, almenys, el dolor i la tensió dels seus pares», insten en croufounding, iniciat per Chris Vázquez.

 

 

Influencers ja escrivien de la notícia

 

La notícia de la seua defunció va començar a circular en xarxes socials després que el també influencer, mRickey Flores, publicara tres homenatges en el seu compte oficial d’Instagram sota la descripció de «Descansa en pau, germà».
«Les paraules ni tan sols poden explicar com em sent en este moment. Home, faria qualsevol cosa per a recuperar-te ara mateix, germà», es llig en una altra de les publicacions.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.