Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor

Un home de 47 anys ha mort aquest dimarts en un accident laboral a Gandia, a la comarca de la Safor, en caure pel buit de l'ascensor d'una finca des d'una altura de cinc pisos, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

    

El sinistre s'ha produït sobre la una de la vesprada en un immoble del carrer Jaime Torres de Gandia, fins a on s'han mobilitzat dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB).               

  

L'equip mèdic del SAMU ha realitzat al treballador la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres de recuperació, encara que no hi ha hagut resposta i ha mort en la finca.

 

Un home ferit en bolcar un tractor la setmana passada a la Safor

 

El passat 30 de novembre un tractor es va accidentar en un camp agrícola a Oliva, a la mateixa comarca de la Safor. L'incident va ocórrer pel matí, al voltant de les 9:30 hores quan es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències d'un tractor bolcat en el Camí Casablanca d'Oliva.            

 

En l'avís rebut per Urgències es va alertar que l'home es trobava atrapat en el tractor degut a la posició en què havia bolcat. Es desconeix en quines circumstàncies exactes el conductor va perdre el control del vehicle. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual va assistir un home de 30 anys que presentava una contusió toràcica. Una vegada estabilitzat va ser traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància.                       

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.