Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor

Un home de 47 anys ha mort aquest dimarts en un accident laboral a Gandia, a la comarca de la Safor, en caure pel buit de l'ascensor d'una finca des d'una altura de cinc pisos, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

    

El sinistre s'ha produït sobre la una de la vesprada en un immoble del carrer Jaime Torres de Gandia, fins a on s'han mobilitzat dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB).               

  

L'equip mèdic del SAMU ha realitzat al treballador la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres de recuperació, encara que no hi ha hagut resposta i ha mort en la finca.

 

Un home ferit en bolcar un tractor la setmana passada a la Safor

 

El passat 30 de novembre un tractor es va accidentar en un camp agrícola a Oliva, a la mateixa comarca de la Safor. L'incident va ocórrer pel matí, al voltant de les 9:30 hores quan es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències d'un tractor bolcat en el Camí Casablanca d'Oliva.            

 

En l'avís rebut per Urgències es va alertar que l'home es trobava atrapat en el tractor degut a la posició en què havia bolcat. Es desconeix en quines circumstàncies exactes el conductor va perdre el control del vehicle. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual va assistir un home de 30 anys que presentava una contusió toràcica. Una vegada estabilitzat va ser traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància.                       

Últimes notícies

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.

A presó el líder d’un grup criminal de tràfic de drogues desarticulat a Elx

La Policia Nacional ha desarticulat a Elx un grup criminal de tràfic de drogues al menudeig amb set detinguts. El suposat cap del entramat ha ingressat a presó per orde judicial.

Un veí de Burjassot i una dona d’Alcora, ferits en l’últim encierro dels Sanfermines

L’últim encierro dels Sanfermines deixa dos corredors cornejats i diversos ferits, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora.

Ferits un home de Burjassot i una dona d’Alcora en l’últim encierro dels Sanfermins

L’últim encierro dels Sanfermins ha deixat deu atesos a l’Hospital Universitario de Navarra, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora, a més de dos corredors cornejats amb pronòstic reservat.