Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor

Un home de 47 anys ha mort aquest dimarts en un accident laboral a Gandia, a la comarca de la Safor, en caure pel buit de l'ascensor d'una finca des d'una altura de cinc pisos, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

    

El sinistre s'ha produït sobre la una de la vesprada en un immoble del carrer Jaime Torres de Gandia, fins a on s'han mobilitzat dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB).               

  

L'equip mèdic del SAMU ha realitzat al treballador la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres de recuperació, encara que no hi ha hagut resposta i ha mort en la finca.

 

Un home ferit en bolcar un tractor la setmana passada a la Safor

 

El passat 30 de novembre un tractor es va accidentar en un camp agrícola a Oliva, a la mateixa comarca de la Safor. L'incident va ocórrer pel matí, al voltant de les 9:30 hores quan es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències d'un tractor bolcat en el Camí Casablanca d'Oliva.            

 

En l'avís rebut per Urgències es va alertar que l'home es trobava atrapat en el tractor degut a la posició en què havia bolcat. Es desconeix en quines circumstàncies exactes el conductor va perdre el control del vehicle. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual va assistir un home de 30 anys que presentava una contusió toràcica. Una vegada estabilitzat va ser traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància.                       

Últimes notícies

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.