Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor

Un home de 47 anys ha mort aquest dimarts en un accident laboral a Gandia, a la comarca de la Safor, en caure pel buit de l'ascensor d'una finca des d'una altura de cinc pisos, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

    

El sinistre s'ha produït sobre la una de la vesprada en un immoble del carrer Jaime Torres de Gandia, fins a on s'han mobilitzat dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB).               

  

L'equip mèdic del SAMU ha realitzat al treballador la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres de recuperació, encara que no hi ha hagut resposta i ha mort en la finca.

 

Un home ferit en bolcar un tractor la setmana passada a la Safor

 

El passat 30 de novembre un tractor es va accidentar en un camp agrícola a Oliva, a la mateixa comarca de la Safor. L'incident va ocórrer pel matí, al voltant de les 9:30 hores quan es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències d'un tractor bolcat en el Camí Casablanca d'Oliva.            

 

En l'avís rebut per Urgències es va alertar que l'home es trobava atrapat en el tractor degut a la posició en què havia bolcat. Es desconeix en quines circumstàncies exactes el conductor va perdre el control del vehicle. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual va assistir un home de 30 anys que presentava una contusió toràcica. Una vegada estabilitzat va ser traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància.                       

Últimes notícies

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.