Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor

Un home de 47 anys ha mort aquest dimarts en un accident laboral a Gandia, a la comarca de la Safor, en caure pel buit de l'ascensor d'una finca des d'una altura de cinc pisos, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

    

El sinistre s'ha produït sobre la una de la vesprada en un immoble del carrer Jaime Torres de Gandia, fins a on s'han mobilitzat dos ambulàncies del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i Suport Vital Bàsic (SVB).               

  

L'equip mèdic del SAMU ha realitzat al treballador la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres de recuperació, encara que no hi ha hagut resposta i ha mort en la finca.

 

Un home ferit en bolcar un tractor la setmana passada a la Safor

 

El passat 30 de novembre un tractor es va accidentar en un camp agrícola a Oliva, a la mateixa comarca de la Safor. L'incident va ocórrer pel matí, al voltant de les 9:30 hores quan es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències d'un tractor bolcat en el Camí Casablanca d'Oliva.            

 

En l'avís rebut per Urgències es va alertar que l'home es trobava atrapat en el tractor degut a la posició en què havia bolcat. Es desconeix en quines circumstàncies exactes el conductor va perdre el control del vehicle. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual va assistir un home de 30 anys que presentava una contusió toràcica. Una vegada estabilitzat va ser traslladat a l'Hospital Francesc de Borja de Gandia en l'ambulància.                       

Últimes notícies

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.

L’exdirectora de Prevenció d’Incendis va demanar alarmar la població per la presa de Forata durant la DANA

Rosa Touris ha explicat al jutjat de Catarroja que va recomanar alarmar la població per la incertesa sobre la presa de Forata durant la DANA, i ha descrit molt de desordre en el Cecopi.

Investiguen la possible intoxicació d’una xiqueta de 5 anys per una beguda en un bar de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga la possible intoxicació d’una xiqueta alemanya de 5 anys i de sa mare després de beure en un establiment de Xàbia. S’han intervingut el recipient i altres productes del mateix lot mentre continuen les diligències.

Critiques al retard de l’Es-Alert i a la suspensió del partit del Llevant per les fortes pluges

El Consell defensa que va avisar del temporal i que l’Es-Alert es va enviar segons criteris tècnics, mentre l’oposició i associacions de víctimes critiquen el retard de l’avís i la suspensió a última hora del Llevant-Athletic.

La UPV reprén divendres les classes presencials després de l’episodi de pluges

La Universitat Politècnica de València ha anunciat que este divendres tornarà a la docència presencial, després d’haver passat a classe en línia pel temporal de pluges. Garantix flexibilitat a l’estudiantat i al personal que no puga desplaçar-se amb seguretat.