Mor en estat vegetatiu per menjar un berenar enverinat pel seu company

Entrepà

La víctima es va menjar un berenar enverinat | Pixabay

 

Un jove ha mort després d’estar més de tres anys en estat vegetatiu per menjar-se el berenar que durant anys va enverinar un dels seus companys de treball i que va deixar a altres dos amb danys irreversibles en els renyons.

 

L’Audiència Provincial de Bielefeld ha condemnat el març passat a Klaus O., de 58 anys, a cadena perpètua per intent d’homicidi en tres casos i per lesions físiques en considerar provat que va enverinar durant anys el menjar i les begudes que consumien els seus companys durant les pauses de la jornada laboral.

 

El tribunal va ordenar l‘internament obligat de l’acusat una volta complida la pena màxima, en considerar que l’home presenta una tendència a continuar cometent delictes greus. La mort ara de Nick N., de 27 anys, que es trobava en estat vegetatiu amb danys cerebrals extremadament greus a causa d’un enverinament per mercuri, no tindrà conseqüències immediates per al condemnat, que va recórrer la sentència.

 

Tot i això, «si el Tribunal Suprem anul·la la sentència i ordena un nou juí, podríem acusar-lo ara també d’assassinat consumat», va indicar el fiscal Veit Walter, citat pel diari ‘Bild’. La història es va destapar en 2017, després de què un company del condemnat descobrira una pols blanca sospitosa en el seu entrepà i el fotografiara.

 

Les càmeres de videovigilància instal·lades amb posterioritat van captar en eixe moment un comportament estrany per part de l’acusat. Arran d’este cas, la Fiscalia va obrir investigacions sobre els casos de fins a 21 empleats de la fàbrica, situada en la localitat de Schloß Holte-Stukenbrock, en l’estat federat de Renània del Nord-Westfàlia (oest), morts des de 2000 poc després de jubilar-se, d’infart o després d’emmalaltir de càncer. «Hem pogut descartar ja nou casos i estem investigant encara altres dotze», va precisar Walter.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.