20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Mor en estat vegetatiu per menjar un berenar enverinat pel seu company

Entrepà

La víctima es va menjar un berenar enverinat | Pixabay

 

Un jove ha mort després d’estar més de tres anys en estat vegetatiu per menjar-se el berenar que durant anys va enverinar un dels seus companys de treball i que va deixar a altres dos amb danys irreversibles en els renyons.

 

L’Audiència Provincial de Bielefeld ha condemnat el març passat a Klaus O., de 58 anys, a cadena perpètua per intent d’homicidi en tres casos i per lesions físiques en considerar provat que va enverinar durant anys el menjar i les begudes que consumien els seus companys durant les pauses de la jornada laboral.

 

El tribunal va ordenar l‘internament obligat de l’acusat una volta complida la pena màxima, en considerar que l’home presenta una tendència a continuar cometent delictes greus. La mort ara de Nick N., de 27 anys, que es trobava en estat vegetatiu amb danys cerebrals extremadament greus a causa d’un enverinament per mercuri, no tindrà conseqüències immediates per al condemnat, que va recórrer la sentència.

 

Tot i això, «si el Tribunal Suprem anul·la la sentència i ordena un nou juí, podríem acusar-lo ara també d’assassinat consumat», va indicar el fiscal Veit Walter, citat pel diari ‘Bild’. La història es va destapar en 2017, després de què un company del condemnat descobrira una pols blanca sospitosa en el seu entrepà i el fotografiara.

 

Les càmeres de videovigilància instal·lades amb posterioritat van captar en eixe moment un comportament estrany per part de l’acusat. Arran d’este cas, la Fiscalia va obrir investigacions sobre els casos de fins a 21 empleats de la fàbrica, situada en la localitat de Schloß Holte-Stukenbrock, en l’estat federat de Renània del Nord-Westfàlia (oest), morts des de 2000 poc després de jubilar-se, d’infart o després d’emmalaltir de càncer. «Hem pogut descartar ja nou casos i estem investigant encara altres dotze», va precisar Walter.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.

Investiguen una agressió amb arma blanca al Jardí del Túria de València

La Policia Nacional investiga una agressió amb arma blanca ocorreguda de matinada al Jardí del Túria. La víctima, sense documentació, està hospitalitzada amb pronòstic reservat.