Mor en estat vegetatiu per menjar un berenar enverinat pel seu company

Entrepà

La víctima es va menjar un berenar enverinat | Pixabay

 

Un jove ha mort després d’estar més de tres anys en estat vegetatiu per menjar-se el berenar que durant anys va enverinar un dels seus companys de treball i que va deixar a altres dos amb danys irreversibles en els renyons.

 

L’Audiència Provincial de Bielefeld ha condemnat el març passat a Klaus O., de 58 anys, a cadena perpètua per intent d’homicidi en tres casos i per lesions físiques en considerar provat que va enverinar durant anys el menjar i les begudes que consumien els seus companys durant les pauses de la jornada laboral.

 

El tribunal va ordenar l‘internament obligat de l’acusat una volta complida la pena màxima, en considerar que l’home presenta una tendència a continuar cometent delictes greus. La mort ara de Nick N., de 27 anys, que es trobava en estat vegetatiu amb danys cerebrals extremadament greus a causa d’un enverinament per mercuri, no tindrà conseqüències immediates per al condemnat, que va recórrer la sentència.

 

Tot i això, «si el Tribunal Suprem anul·la la sentència i ordena un nou juí, podríem acusar-lo ara també d’assassinat consumat», va indicar el fiscal Veit Walter, citat pel diari ‘Bild’. La història es va destapar en 2017, després de què un company del condemnat descobrira una pols blanca sospitosa en el seu entrepà i el fotografiara.

 

Les càmeres de videovigilància instal·lades amb posterioritat van captar en eixe moment un comportament estrany per part de l’acusat. Arran d’este cas, la Fiscalia va obrir investigacions sobre els casos de fins a 21 empleats de la fàbrica, situada en la localitat de Schloß Holte-Stukenbrock, en l’estat federat de Renània del Nord-Westfàlia (oest), morts des de 2000 poc després de jubilar-se, d’infart o després d’emmalaltir de càncer. «Hem pogut descartar ja nou casos i estem investigant encara altres dotze», va precisar Walter.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.