Mor en estat vegetatiu per menjar un berenar enverinat pel seu company

Entrepà

La víctima es va menjar un berenar enverinat | Pixabay

 

Un jove ha mort després d’estar més de tres anys en estat vegetatiu per menjar-se el berenar que durant anys va enverinar un dels seus companys de treball i que va deixar a altres dos amb danys irreversibles en els renyons.

 

L’Audiència Provincial de Bielefeld ha condemnat el març passat a Klaus O., de 58 anys, a cadena perpètua per intent d’homicidi en tres casos i per lesions físiques en considerar provat que va enverinar durant anys el menjar i les begudes que consumien els seus companys durant les pauses de la jornada laboral.

 

El tribunal va ordenar l‘internament obligat de l’acusat una volta complida la pena màxima, en considerar que l’home presenta una tendència a continuar cometent delictes greus. La mort ara de Nick N., de 27 anys, que es trobava en estat vegetatiu amb danys cerebrals extremadament greus a causa d’un enverinament per mercuri, no tindrà conseqüències immediates per al condemnat, que va recórrer la sentència.

 

Tot i això, «si el Tribunal Suprem anul·la la sentència i ordena un nou juí, podríem acusar-lo ara també d’assassinat consumat», va indicar el fiscal Veit Walter, citat pel diari ‘Bild’. La història es va destapar en 2017, després de què un company del condemnat descobrira una pols blanca sospitosa en el seu entrepà i el fotografiara.

 

Les càmeres de videovigilància instal·lades amb posterioritat van captar en eixe moment un comportament estrany per part de l’acusat. Arran d’este cas, la Fiscalia va obrir investigacions sobre els casos de fins a 21 empleats de la fàbrica, situada en la localitat de Schloß Holte-Stukenbrock, en l’estat federat de Renània del Nord-Westfàlia (oest), morts des de 2000 poc després de jubilar-se, d’infart o després d’emmalaltir de càncer. «Hem pogut descartar ja nou casos i estem investigant encara altres dotze», va precisar Walter.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.