Mor en estat vegetatiu per menjar un berenar enverinat pel seu company

Entrepà

La víctima es va menjar un berenar enverinat | Pixabay

 

Un jove ha mort després d’estar més de tres anys en estat vegetatiu per menjar-se el berenar que durant anys va enverinar un dels seus companys de treball i que va deixar a altres dos amb danys irreversibles en els renyons.

 

L’Audiència Provincial de Bielefeld ha condemnat el març passat a Klaus O., de 58 anys, a cadena perpètua per intent d’homicidi en tres casos i per lesions físiques en considerar provat que va enverinar durant anys el menjar i les begudes que consumien els seus companys durant les pauses de la jornada laboral.

 

El tribunal va ordenar l‘internament obligat de l’acusat una volta complida la pena màxima, en considerar que l’home presenta una tendència a continuar cometent delictes greus. La mort ara de Nick N., de 27 anys, que es trobava en estat vegetatiu amb danys cerebrals extremadament greus a causa d’un enverinament per mercuri, no tindrà conseqüències immediates per al condemnat, que va recórrer la sentència.

 

Tot i això, «si el Tribunal Suprem anul·la la sentència i ordena un nou juí, podríem acusar-lo ara també d’assassinat consumat», va indicar el fiscal Veit Walter, citat pel diari ‘Bild’. La història es va destapar en 2017, després de què un company del condemnat descobrira una pols blanca sospitosa en el seu entrepà i el fotografiara.

 

Les càmeres de videovigilància instal·lades amb posterioritat van captar en eixe moment un comportament estrany per part de l’acusat. Arran d’este cas, la Fiscalia va obrir investigacions sobre els casos de fins a 21 empleats de la fàbrica, situada en la localitat de Schloß Holte-Stukenbrock, en l’estat federat de Renània del Nord-Westfàlia (oest), morts des de 2000 poc després de jubilar-se, d’infart o després d’emmalaltir de càncer. «Hem pogut descartar ja nou casos i estem investigant encara altres dotze», va precisar Walter.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.