Mort en la taula nadalenca sense que ningú es done compte

Una taula a punt per a un àpat nadalenc

Ningú es va donar compte de la seua mort | Piqsels

Un home va morir durant una celebració nadalenca en Bielorússia després de rebre un colp en el cap de l’amfitrió de la festa. Però el que a sorprés a tot el món ha sigut el fet que la seua defunció va passar inadvertida durant dos dies, segons ha informat la premsa este dijous.

 

L’insòlit fet es va produir en una casa situada en la localitat bielorussa de Cheressy, en el nord del país, i la investigació del cas va començar després de què la Policia rebera este dimecres una denúncia de desaparició d’un home de 50 anys, presentada per la seua dona, assenyala l’agència Belta.

 

Segons la dona, l’home portava dies sense aparéixer per casa. En les seues investigacions, els agents van establir que l’últim lloc a on va ser vist el desaparegut va ser en la casa d’un veí de la mateixa localitat, artesà d’ofici, que recentment havia tornat al seu poble d’un viatge a Rússia.

 

L’amfitrió li pegà un colp al cap amb un troc

Va ser allí a on els policies van trobar el cadàver de l’home assentat en una taula festiva, a on la celebració de l’Any Nou va començar el passat 30 de desembre, escriu l’agència RIA Novosti, que indica que la defunció, segons informacions preliminars, es va produir en la nit del 6 de gener.

 

«L’amo de la casa va confessar que durant una baralla li va donar un colp al cap amb un tronc, però com la víctima portava una caputxa, no es va donar compte de seguida de la gravetat del que havia passat i va continuar la fets a soles», va assenyalar la Policia bielorussa en un comunicat.

 

Durant l’interrogatori, l’amfitrió va assenyalar, a pesar d’això, que passat un temps després de la baralla «va començar a sospitar que el convidat no es trobava del tot bé». L’agressor ha sigut detingut i acusat de causar greus lesions corporals amb resultat de mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU