Mort en la taula nadalenca sense que ningú es done compte

Una taula a punt per a un àpat nadalenc

Ningú es va donar compte de la seua mort | Piqsels

Un home va morir durant una celebració nadalenca en Bielorússia després de rebre un colp en el cap de l’amfitrió de la festa. Però el que a sorprés a tot el món ha sigut el fet que la seua defunció va passar inadvertida durant dos dies, segons ha informat la premsa este dijous.

 

L’insòlit fet es va produir en una casa situada en la localitat bielorussa de Cheressy, en el nord del país, i la investigació del cas va començar després de què la Policia rebera este dimecres una denúncia de desaparició d’un home de 50 anys, presentada per la seua dona, assenyala l’agència Belta.

 

Segons la dona, l’home portava dies sense aparéixer per casa. En les seues investigacions, els agents van establir que l’últim lloc a on va ser vist el desaparegut va ser en la casa d’un veí de la mateixa localitat, artesà d’ofici, que recentment havia tornat al seu poble d’un viatge a Rússia.

 

L’amfitrió li pegà un colp al cap amb un troc

Va ser allí a on els policies van trobar el cadàver de l’home assentat en una taula festiva, a on la celebració de l’Any Nou va començar el passat 30 de desembre, escriu l’agència RIA Novosti, que indica que la defunció, segons informacions preliminars, es va produir en la nit del 6 de gener.

 

«L’amo de la casa va confessar que durant una baralla li va donar un colp al cap amb un tronc, però com la víctima portava una caputxa, no es va donar compte de seguida de la gravetat del que havia passat i va continuar la fets a soles», va assenyalar la Policia bielorussa en un comunicat.

 

Durant l’interrogatori, l’amfitrió va assenyalar, a pesar d’això, que passat un temps després de la baralla «va començar a sospitar que el convidat no es trobava del tot bé». L’agressor ha sigut detingut i acusat de causar greus lesions corporals amb resultat de mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.