Mort en la taula nadalenca sense que ningú es done compte

Una taula a punt per a un àpat nadalenc

Ningú es va donar compte de la seua mort | Piqsels

Un home va morir durant una celebració nadalenca en Bielorússia després de rebre un colp en el cap de l’amfitrió de la festa. Però el que a sorprés a tot el món ha sigut el fet que la seua defunció va passar inadvertida durant dos dies, segons ha informat la premsa este dijous.

 

L’insòlit fet es va produir en una casa situada en la localitat bielorussa de Cheressy, en el nord del país, i la investigació del cas va començar després de què la Policia rebera este dimecres una denúncia de desaparició d’un home de 50 anys, presentada per la seua dona, assenyala l’agència Belta.

 

Segons la dona, l’home portava dies sense aparéixer per casa. En les seues investigacions, els agents van establir que l’últim lloc a on va ser vist el desaparegut va ser en la casa d’un veí de la mateixa localitat, artesà d’ofici, que recentment havia tornat al seu poble d’un viatge a Rússia.

 

L’amfitrió li pegà un colp al cap amb un troc

Va ser allí a on els policies van trobar el cadàver de l’home assentat en una taula festiva, a on la celebració de l’Any Nou va començar el passat 30 de desembre, escriu l’agència RIA Novosti, que indica que la defunció, segons informacions preliminars, es va produir en la nit del 6 de gener.

 

«L’amo de la casa va confessar que durant una baralla li va donar un colp al cap amb un tronc, però com la víctima portava una caputxa, no es va donar compte de seguida de la gravetat del que havia passat i va continuar la fets a soles», va assenyalar la Policia bielorussa en un comunicat.

 

Durant l’interrogatori, l’amfitrió va assenyalar, a pesar d’això, que passat un temps després de la baralla «va començar a sospitar que el convidat no es trobava del tot bé». L’agressor ha sigut detingut i acusat de causar greus lesions corporals amb resultat de mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.