Mort en la taula nadalenca sense que ningú es done compte

Una taula a punt per a un àpat nadalenc

Ningú es va donar compte de la seua mort | Piqsels

Un home va morir durant una celebració nadalenca en Bielorússia després de rebre un colp en el cap de l’amfitrió de la festa. Però el que a sorprés a tot el món ha sigut el fet que la seua defunció va passar inadvertida durant dos dies, segons ha informat la premsa este dijous.

 

L’insòlit fet es va produir en una casa situada en la localitat bielorussa de Cheressy, en el nord del país, i la investigació del cas va començar després de què la Policia rebera este dimecres una denúncia de desaparició d’un home de 50 anys, presentada per la seua dona, assenyala l’agència Belta.

 

Segons la dona, l’home portava dies sense aparéixer per casa. En les seues investigacions, els agents van establir que l’últim lloc a on va ser vist el desaparegut va ser en la casa d’un veí de la mateixa localitat, artesà d’ofici, que recentment havia tornat al seu poble d’un viatge a Rússia.

 

L’amfitrió li pegà un colp al cap amb un troc

Va ser allí a on els policies van trobar el cadàver de l’home assentat en una taula festiva, a on la celebració de l’Any Nou va començar el passat 30 de desembre, escriu l’agència RIA Novosti, que indica que la defunció, segons informacions preliminars, es va produir en la nit del 6 de gener.

 

«L’amo de la casa va confessar que durant una baralla li va donar un colp al cap amb un tronc, però com la víctima portava una caputxa, no es va donar compte de seguida de la gravetat del que havia passat i va continuar la fets a soles», va assenyalar la Policia bielorussa en un comunicat.

 

Durant l’interrogatori, l’amfitrió va assenyalar, a pesar d’això, que passat un temps després de la baralla «va començar a sospitar que el convidat no es trobava del tot bé». L’agressor ha sigut detingut i acusat de causar greus lesions corporals amb resultat de mort.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.