Mort en la taula nadalenca sense que ningú es done compte

Una taula a punt per a un àpat nadalenc

Ningú es va donar compte de la seua mort | Piqsels

Un home va morir durant una celebració nadalenca en Bielorússia després de rebre un colp en el cap de l’amfitrió de la festa. Però el que a sorprés a tot el món ha sigut el fet que la seua defunció va passar inadvertida durant dos dies, segons ha informat la premsa este dijous.

 

L’insòlit fet es va produir en una casa situada en la localitat bielorussa de Cheressy, en el nord del país, i la investigació del cas va començar després de què la Policia rebera este dimecres una denúncia de desaparició d’un home de 50 anys, presentada per la seua dona, assenyala l’agència Belta.

 

Segons la dona, l’home portava dies sense aparéixer per casa. En les seues investigacions, els agents van establir que l’últim lloc a on va ser vist el desaparegut va ser en la casa d’un veí de la mateixa localitat, artesà d’ofici, que recentment havia tornat al seu poble d’un viatge a Rússia.

 

L’amfitrió li pegà un colp al cap amb un troc

Va ser allí a on els policies van trobar el cadàver de l’home assentat en una taula festiva, a on la celebració de l’Any Nou va començar el passat 30 de desembre, escriu l’agència RIA Novosti, que indica que la defunció, segons informacions preliminars, es va produir en la nit del 6 de gener.

 

«L’amo de la casa va confessar que durant una baralla li va donar un colp al cap amb un tronc, però com la víctima portava una caputxa, no es va donar compte de seguida de la gravetat del que havia passat i va continuar la fets a soles», va assenyalar la Policia bielorussa en un comunicat.

 

Durant l’interrogatori, l’amfitrió va assenyalar, a pesar d’això, que passat un temps després de la baralla «va començar a sospitar que el convidat no es trobava del tot bé». L’agressor ha sigut detingut i acusat de causar greus lesions corporals amb resultat de mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.