10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Mor un xiquet de 6 anys en incendiar-se la seua casa a Alberic

Un xiquet de 6 anys ha mort esta vesprada en un incendi a la urbanització de Sant Cristòfor (Alberic). En el domicili estaven el menor i el seu pare quan s’ha originat el foc. No obstant això, malgrat que tots dos van ser atesos pels serveis d’emergències res es va poder fer per salvar la vida del xicotet.

 

 

L’avís es va donar a les 19.30, els Bombers del Consorci Provincial de València van acudir per a sufocar les flames. El pare va ser atés per intoxicació de fum.

Han sigut els mateixos efectius de bombers els qui han fet pública la notícia de la defunció del menor, que a més patia un trastorn d’espectre autista. Actualment el cas està sent investigat per la Guàrdia Civil, que ara com ara no ha fet declaracions sobre este tema.

 

 

 

 

Últimes notícies

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.

Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i admet que anava ‘fumat’ de marihuana

Marcos Benavent ha assegurat en el juí de la peça E del cas Imelsa que no ratifica les seues declaracions d'instrucció perquè anava perjudicat i 'fumat'. També ha admés que manipulava gravacions i que la seua anterior estratègia era implicar a tothom.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta ha afirmat davant la jutgessa que Carlos Mazón va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29-O i va eixir cap al Cecopi entorn de les 20.00. El testimoniatge fixa una cronologia de la seua vesprada en plena gestió de la DANA.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta va declarar que el llavors president va arribar al Palau sobre les 19.50 el 29 d'octubre de 2024 i va eixir cap al Cecopi al voltant de les 20.00. El testimoniatge detalla la seua jornada, amb acte matinal, menjar fora i arribada a l'Eliana entorn de les 20.30.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló després d’un desallotjament preventiu

La Policia Local investiga diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló que van obligar a desallotjar un edifici. No va haver-hi ferits i la zona es va estabilitzar.

Primer dia de vaga ferroviària per la seguretat amb centenars de trens cancel·lats

Tres jornades de 24 hores reclamen un canvi estructural en la seguretat després dels sinistres de Adamuz i Gelida. Servicis mínims i cancel·lacions en tota la xarxa

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.