Mor un xiquet de sis anys després de consumir una beguda energètica

Un xiquet de 6 anys ha mort a Mèxic després de passar sis dies en coma per consumir un got de beguda energètica. El menor es trobava a casa dels seus avis en Tamaulipas quan es va produir l’incident aquest passat 16 d’abril.

El xiquet va agafar un got d’un dels seus cosins que contenia beguda energètica i se’l va prendre. Al moment va començar a trobar-se malament, va convulsionar i es va desmaiar.

Va ser portat d’urgència a l’Hospital General Dr. Alfredo Pumarejo on els metges van diagnosticar intoxicació per la beguda, i posteriorment, mort encefàlica. Va passar sis dies en coma en estat greu fins que va acabar morint dijous passat, 21 d’abril, al matí.

Les begudes energètiques tenen elevades dosis de cafeïna i sucre que poden perjudicar els nens. A més, aquest tipus de begudes tenen altres ingredients additius com la taurina o la guaranà, substàncies estimulants. Una llauna té la mateixa quantitat de cafeïna que quatre tasses de café o quatre llaunes de refrescos.

Últimes notícies

Detingut a Benidorm un fugitiu belga reclamat per tràfic de drogues

La policia local de Benidorm ha detingut un home belga de 63 anys, reclamat per tràfic de drogues, després de detectar que circulava amb matrícules falses.

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.
FILMOTECA D'ESTIU