Mor un xiquet de sis anys després de consumir una beguda energètica

Un xiquet de 6 anys ha mort a Mèxic després de passar sis dies en coma per consumir un got de beguda energètica. El menor es trobava a casa dels seus avis en Tamaulipas quan es va produir l’incident aquest passat 16 d’abril.

El xiquet va agafar un got d’un dels seus cosins que contenia beguda energètica i se’l va prendre. Al moment va començar a trobar-se malament, va convulsionar i es va desmaiar.

Va ser portat d’urgència a l’Hospital General Dr. Alfredo Pumarejo on els metges van diagnosticar intoxicació per la beguda, i posteriorment, mort encefàlica. Va passar sis dies en coma en estat greu fins que va acabar morint dijous passat, 21 d’abril, al matí.

Les begudes energètiques tenen elevades dosis de cafeïna i sucre que poden perjudicar els nens. A més, aquest tipus de begudes tenen altres ingredients additius com la taurina o la guaranà, substàncies estimulants. Una llauna té la mateixa quantitat de cafeïna que quatre tasses de café o quatre llaunes de refrescos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.