10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Mor un xiquet de sis anys després de consumir una beguda energètica

Un xiquet de 6 anys ha mort a Mèxic després de passar sis dies en coma per consumir un got de beguda energètica. El menor es trobava a casa dels seus avis en Tamaulipas quan es va produir l’incident aquest passat 16 d’abril.

El xiquet va agafar un got d’un dels seus cosins que contenia beguda energètica i se’l va prendre. Al moment va començar a trobar-se malament, va convulsionar i es va desmaiar.

Va ser portat d’urgència a l’Hospital General Dr. Alfredo Pumarejo on els metges van diagnosticar intoxicació per la beguda, i posteriorment, mort encefàlica. Va passar sis dies en coma en estat greu fins que va acabar morint dijous passat, 21 d’abril, al matí.

Les begudes energètiques tenen elevades dosis de cafeïna i sucre que poden perjudicar els nens. A més, aquest tipus de begudes tenen altres ingredients additius com la taurina o la guaranà, substàncies estimulants. Una llauna té la mateixa quantitat de cafeïna que quatre tasses de café o quatre llaunes de refrescos.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.