Mor el ‘youtuber’ Albert Dyrlund després de caure d’una muntanya quan gravava un vídeo

El ‘youtuber‘ danés Albert Dyrlund de 22 anys, va morir dimecres passat després de caure des d’una muntanya, segons ha confirmat la mare del jove al canal danés TV 2. Dyrlund. Se creu que el creador de continguts, conegut per fer videos musicals i de comedia, va caure des de la muntanya Seceda en Val Gardena, en una zona muntanyenca de pedra calcària que és coneguda pels seus escarpats penya-segats.

“Estem molt tristos, però m’agradaria que els seus fans ho sàpiguen”, va dir la progenitora, qui va demanar a més privacitat mentre la seua família està de dol.

Segons recullen diversos mitjans locals citant a amics de Dyrlund, el jove va ensopegar mentre filmava i va caure. Després d’aconseguir contactar amb emergències, un helicòpter de rescat va acudir al lloc i va ser traslladat fins a un hospital a 30 milles de distàncies, però el personal sanitari no va poder fer res per a salvar la seua vida i només van confirmar la seua mort.

La densa boira que va fer este dia va complicar a més l’operació de rescat, segons va recollir la premsa.

Conegut Youtuber

Dyrlund, de Dinamarca, comptava amb més 220.000 seguidors en Instagram i 170.000 en YouTube, era conegut en les xarxes socials pels seus vídeos musicals que barrejaven l’humor. Diversos d’ells acumulen més d’un milió de visites.

<

>

‘Team Albert’

Alguns dels continguts que recentment havia publicat estaven “Summer”, “Emoji” o , vídeos musicals que es van convertir en un èxit. En 2018, el jove ‘influencer‘ havia protagonitzat també una pel·lícula de comèdia “Team Albert” en la qual narrava la història d’un estudiant d’institut que intenta convertir-se en una estrella de YouTube en un dia.

Commoció en els seus seguidors, amics i familiars

La notícia de la seua sobtada mort ha commocionat els seus seguidors i companys. Diverses de les imatges en el seu compte oficial d’Instagram s’han omplerts de missatges de comiat i tribut. “No puc entendre-ho. Sempre recordaré tots els nostres records”, va dir el també ‘youtuber’ Rasmus Brohave en Twitter.

<

>

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.